Guest Yenta Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Hai, Als ik een berichtje open en wil verwijderen kan ik deze mogelijkheid niet vinden. In de Help staat dat dit ergens moet staan maar ik vind het niet. plse iemand een tip? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Bedoel je een PB? Ik heb zelf in ieder PB een kruisje rechtsboven in het bericht. Daarmee kan ik het verwijderen. Wat ook kan is het ongeopende bericht aanvinken (rechts) en dan onderaan de pagina op verwijderen klikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yenta Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Neen, bedoel geplaatst bericht op het forum. Ik las van iemand dat zij een berichtje had verwijderd en zoiets lukt mij niet :neenee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Dat ligt volgens mij aan de rubriek waar het topic onder staat. Bij het ene topic heb je die mogelijkheid wel, bij sommige rubrieken kan dat niet, ik denk om meer duidelijkheid in bv een discussie te behouden. (even hardop gedacht) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yenta Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Dan is het idd niet zo gek dat ik het niet kon vinden. Thnx voor je reakties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R@tje Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 is het niet zo dat als iemand een berichtje na jouw bericht heeft geplaatst....je het bericht nog wel kan veranderen maar niet kan verwijderen? Karlo??.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yenta Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Was nog geen reaktie op geweest. Is allemaal niet zo erg maar dit forum is wel totaal anders dan ik gewend ben. Ff de werkwijze nog uitzoeken maar sal allemaal reg kom, toch? (hoop ik dan maar ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karlo Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Er zit een tijdsduur op een bericht, waain het bewerkt of verwijderd kan worden. Als er iets weg moet en je kunt t niet meer zelf, stuur dan even een pb naar een moderator of admin, met hierin het topicliinkje en het nummer van de reactie. Karlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yenta Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Bedankt voor je uitleg Karlo. Zal ik onthouden :jazeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts