Jump to content

[Poll] Als je niet met dampen in aanraking was gekomen, had je dan vandaag nog gerookt ?


Smali

Als je niet met dampen in aanraking was gekomen, had je dan vandaag nog gerookt?  

941 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja zeer zeker had ik dan nog gerookt.

Zelfs tijdens mn zwangerschappen kon ik het niet helemaal laten.

Ben gaan dampen om fors te minderen, maar het is zoveel lekkerder en

het gaat zo makkelijk dat ik nu helemaal gestopt ben met analoog roken.

Link to comment
Share on other sites

volmondig ja,

als dampen verboden wordt MOET ik wel terug aan de a'tjes, jammer, echt jammer

en ik was er zo trots op dat ik na 40 jaar zwaar a'jes eindelijk vanaf was...

Link to comment
Share on other sites

Wow. Wat een reacties! Geweldig! Nog niemand dit topic gezien die niet (meer) rookte, nu wel dampt maar anders nu nog steeds niet zou roken? Of iemand die er stellig van overtuigd is dat hij/zij anders nu ook niet (meer) gerookt zou hebben?

Het merendeel dampers is dus echt exrokers die 1 op 1 zijn overgegaan? Zal die koppige dok eens even op deze feiten wijzen. JDK_u5.gif

Maar blijf vooral stemmen ajb! Mijn afspraak duurt nog even...

Link to comment
Share on other sites

volmondig ja,

als dampen verboden wordt MOET ik wel terug aan de a'tjes, jammer, echt jammer

en ik was er zo trots op dat ik na 40 jaar zwaar a'jes eindelijk vanaf was...

Dat weet ik nog niet (hopelijk komt het niet zover)

Ik ben eigenlijk niet van plan om ooit nog een sigaret aan te raken, wat er ook gebeurt, maar zonder esigaret was ik nu nog zeker niet gestopt.

Ik denk dat ik 'ondergronds' ga als het echt verboden wordt

Link to comment
Share on other sites

Ja.

Wilde nooit stoppen, durfde niet te stoppen want dat kan ik toch niet. Mezelf dat de laatste jaren voorgehouden en rookte alleen maar meer. Tót ik iemand zag dampen...

Helemaal om. Geen peuk meer aangeraakt. 100% zeker dat me dat met eventuele andere "hulp"-middelen niet was gelukt. Omdat ik nogal gadgetgevoelig ben was dit hèt moment om het aan te pakken. Nu 5 maanden rookvrij. Ben zo blij! Echt jammer dat ik dat nou niet eerder had ontdekt.

Link to comment
Share on other sites

Ja

Ook(12 maart) een damper (voor lastige situaties waar je niet kan roken )gekocht ,drie dagen later zomaar helemaal gestopt met roken. En dat na een levenlang roken als een schoorsteen .

En niet meer omgekeken ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Bappie-NL

En ook hier een volmondig ja!

Per ongeluk gestopt met roken, doordat ik in aanraking kwam met dampen. Nooit meer roken! En als dampen verboden gaat worden, dan de criminaliteit maar in.

Liever een gezonde crimineel, dan een ongezonde braverik.

Link to comment
Share on other sites

Met schaamte moet ik volmondig JA zeggen :bloos . Hoewel ik wist hoe slecht het voor me was, kon ik het namelijk niet voor elkaar krijgen om te stoppen met roken. Nog steeds ben ik heel blij dat ik, toen ik van de Hartbewaking af kwam, het besluit had genomen mijn e-sigaret( die ik nog had liggen), weer in gebruik te nemen. Het heeft het een stuk gemakkelijker gemaakt te stoppen met roken! En nu, ruim 4,5 jaar later, ben ik nog steeds rookvrij.......... :Juicey

Link to comment
Share on other sites

Guest Poops_McGhee

Ja. Ik wilde wel stoppen met roken, maar dat is nooit gelukt. Veel pogingen gedaan en soms voor een paar weken geen sigaret aangeraakt, maar altijd met veel moeite. Daarna weer wel en ook in het begin daarvan weer alles ingehaald.

Ik rook nu al 2 maanden niet meer, zonder enige moeite.

Link to comment
Share on other sites

Guest whitesugar

had zeker weten nog gerookt, ben blij met de esigaret, rookt een pakje van 30 gr per dag, nu nul zero nada, ben erg blij,

HULDE AAN DE E SIGARET

:cheerpon :cheerpon :cheerpon :cheerpon :cheerpon :cheerpon

Link to comment
Share on other sites

Guest armandd

:ratje

Absoluut al hing het me wel al een tijdje de keel uit, steeds maar opnieuw witten, stinkende kleren, brandgaten, aanslag tanden etc. Blij dat ik daar vanaf ben,...    Zat vele kilometers in de auto voor mijn werk en voelde me aan het eind van de dag vaak een rokerige nicotine baal. Bah,...

Wat mij betreft uitvinding van de eeuw.

:egypt

Link to comment
Share on other sites

Zeker zou ik nog aan het roken zijn!

Rookte 40 shaggies zware shag per dag.

Tig stoppogingen ondernomen met "behulp" van nicotinepilletjes. Ondanks de pilletjes bleef ik er toch naast roken omdat ik het inhaleren en het ritueel eromheen miste.

Op een bepaald moment op de e-sig gestuit en onderzoek gedaan. Eroll aangeschaft met een paar flesjes liquid. Sindsdien nog één keer een sigaret aangeraakt (na 4 dagen niet gepaft te hebben) om te kijken hoe het smaakte.

Toen ik merkte dat het leek of ik een asbak had leeggelikt en mijn keel dichtkneep uit protest geen sigaret of shaggie meer gerookt. Ik ben een tevreden damper en heb bakken meer adem. En voel me ook vol goede moed om smaakvol in nicotine te kunnen zakken. En dan damp ik ook nog minder dan 2 ml per dag ook!

Tel uit je winst.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...