Guest pollemop Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Naar aanleiding van een topic waar naar "de bekende weg"werd gevraagd en daar ietwat kregelig op gereageerd werd, met de mededeing dat daar al zo vaak over geschreven is, even een vraag over het zoeken. Als ik een vraag gesteld heb en daar komt een antwoord op, zie ik aan het eind inderdaad soortgelijke topics. Maar dan heb ik de vraag al gesteld. Ga ik zoeken op een onderwerp, bv "steepen", dan krijg ik zoveel onderwerpen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Is er een manier om dit te vereenvoudigen, bv door alleen op topictitel te zoeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esjeka Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Wanneer je het zoekvenster leeg laat en op zoeken klikt, krijg je geavanceerde opties te zien. Open je de indexpagina, dan wordt er door het hele forum gezocht. Maar als je bv in de "te koop aangeboden" rubriek zoekt, krijg je alleen die die resultaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Wanneer je het zoekvenster leeg laat en op zoeken klikt, krijg je geavanceerde opties te zien. Hm, niet in Firefox... Oh wacht. Je krijgt eerst een foutmelding: "Geen geldige zoekterm opgegeven" en dan ver daaronder, heel onopvallend,en zonder dat \t eruit ziet als een link, "Geavanceerd zoeken". Dat is 'm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pollemop Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Oke, dank je wel, als ik even tijd heb, ga ik even zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts