Jump to content

review E-zmoke wegwerpsigaret

Frankie76

Recommended Posts

Hier mijn review voor de E-zmoke wegwerpsigaret, gekocht bij the Read shop.

Prijs: EUR 6,-

De sigaret is een look-a-like en zoals je hieronder kunt zien, wel een erg goed lijkende:

61hr.jpg

Uploaded with ImageShack.us

(van onder naar boven: analoge Camel, E-zmoke, Supersmoker en Innokin AIO)

De look is goed en het gewicht ook; de sigaret is lekker licht ten opzichte van bv de Supersmoker en de AIO die aanzienlijk zwaarder zijn).

Mondstuk:

[img width=400 height=300]http://img707.imageshack.us/img707/839/tb6m.jpg

De E-Zmoke heeft een iets (klein beetje) groter gat. Dit lijkt een lichtere trek te betekenen, maar niets is minder waar. De trek van deze wegwerper is zoals die van een analoge.

De kop:

[img width=400 height=300]http://img203.imageshack.us/img203/2029/4hyz.jpg

De E-zmoke (links van de analoge) heeft een realistischer ledje dan die van de AIO. De AIO is echt rood te noemen en de E-Zmoke licht echt oranje op.

Smaak: ik vind de smaak echt op sigarettensmaak lijken. Ik heb inmiddels heel wat tabakssmaken geprobeerd, maar deze is voor mij prima.

Gier: Normaal. Aanwezig. Geen klap, prima door te roken/dampen.

Damp: Goed. Genoeg.

De E-zmoke is alleen verkrijgbaar in 14 mg sterkte en voor zover ik het via http://www.e-zmoke.com/ begrijp ook alleen te bestellen voor bedrijven. Je zult ze dus alleen in postkantoren, horeca e.d. vinden. Maar voor de geinteresseerden die zoeken naar een look-a-like, degenen die nog willen ervaren of dampen iets voor ze is of degenen zoals ik die het leuk vinden om er af en toe eentje te hebben raad ik 'm zeker aan!

hier de Ezmoke Menthol paar keer geprobeerd; vond het inderdaad een prima beginnertje!

Ook hier 6euro, maar er is een webshop die ze ook los verkoopt aan particuleren voor 5,75

Enkel was het was duur; gezien ik er geen 24 uur mee toekwam en de verleiding voor een gewoon pakjes groot was:

http://elektrischroken.luondo.nl/ezmoke

Update:

Net weer een mail gekregen van Tiddo van E-zmoke; binnenkort:

1 en 3 packs ( Normal/Menthol) en 1 packs met  zero nicotine

rond de kerstdagen.

In het nieuwe jaar +/- eind januari komt de rechargeable KIT uit, deze wordt completer en goedkoper dan welke rechargeable sets er nu zijn, aldus Tiddo.  Zou er veelbelovend uitzien, zoals de wegwerper, als ik het goed begrepen heb. Met cartridges, per tien. Niet bekend of deze navulbaar zijn.

Ik krijg wat proefjes om te reviewen, ik hou dit topic wel even up to date.

• 5 weeks later...
Guest MagicVape

Ik heb deze recent aangeschaft bij een Primera. Ik vond hem erg onprettig roken; hij brandde erg in mijn keel. Eerste en laatste keer.

Update:

Net weer een mail gekregen van Tiddo van E-zmoke; binnenkort:

1 en 3 packs ( Normal/Menthol) en 1 packs met  zero nicotine

rond de kerstdagen.

In het nieuwe jaar +/- eind januari komt de rechargeable KIT uit, deze wordt completer en goedkoper dan welke rechargeable sets er nu zijn, aldus Tiddo.  Zou er veelbelovend uitzien, zoals de wegwerper, als ik het goed begrepen heb. Met cartridges, per tien. Niet bekend of deze navulbaar zijn.

Ik krijg wat proefjes om te reviewen, ik hou dit topic wel even up to date.

Gisteren drie proefpakketjes binnengekregen van Tiddo van E-zmoke.

Een 3-pack en 2 1-pack's waarvan 1 zero en 1 menthol:

e3t2.jpg

De pakjes zijn weliswaar platter, maar lijken sterk op een sigarettenpakje. Dat is ook wel wat E-zmoke kennelijk wil benaderen, het vervangen van de realistische sigaretbeleving.

Nu ik 8 dagen echt van de tabak af ben (jeuhj!) en alleen nog maar damp komt me dit meeneemsigaretje wel goed uit. Kan ik mooi onopvallend buiten mee aan de gang. Nog steeds:

Plus:

-vergeleken bij andere look-a-likes de beste tot nu toe in looks (en gewicht).

-damphoeveelheid echt behoorlijk voor zo'n klein apparaatje!

-prijs is redelijk: 6 euro per stuk, 5 euro per stuk als je een 3-pack koopt.

-neutrale tabakssmaak.

-ook in menthol te kiezen (opdruk is dan groen). Mentholsmaak is lekker fris, zoet en komt je wel al tegemoet als je de verpakking opent.

Min:

-het blijft een mini/wegwerper dus verwacht geen volle dag dampen

-twee sterktes beschikbaar: ofwel 14 mg of nul

Ik vind het dus voor een wegwerpsigaret, gelet op de prijs een prima ding. Let wel: als je niets beters gewend bent zoals eGo of sterker.

Ikzelf vind het geinig om erbij te hebben, voor buiten of om anderen enthousiast mee te maken.

De navulbare versie van de E-zmoke (binnenkort verkrijgbaar volgens de site) is mij nog onbekend.

Conclusie:

Prima kennismakertje in een realistisch jasje die je (eventueel nog) verborgen damphart zomaar eens zou kunnen veroveren.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...