Jump to content

e-mail zichtbaar voor leden?

Guest Quittertje

Recommended Posts

Guest Quittertje

misschien een echte newbie vraag m.b.t.het forum, maar ... is mijn e-mailadres zichtbaar voor anderen? Ik zie het namelijk als ik op mijn eigen profiel klik, maar wil het wel graag verborgen houden voor anderen. Hoe zit dit?  (ben een bekende Nederlander, vandaar)  :zip

Guest Quittertje

Tja, met zo'n post is het natuurlijk wel om 'problemen' vragen. Gelukkig zie je niets. Ik zal je nu wel bij de mod moeten aangeven - hup naar het politiebureau!  :haha

Guest Quittertje

:roddel Je kan de emailfunctie ook uitzetten in je accountinstellingen trouwens.

Je bedoelt dat ik dan uitzet dat mensen mij kunnen mailen (dat vinkje)?  Of echt je e-mailadres daar weghalen? Heeft dat dan geen gevolgen voor de gebruik van dit forum?

- :tjoeke There is a newbie in town! -

Guest Bappie-NL

Jouw profiel zal waarschijnlijk nu wel het meest bekeken profiel zijn...  :wink

Maar wees gerust je email adres is niet zichtbaar...

Ik vraag me wel af waarom je vermeld dat je een bekende Nederlander bent, is het belangrijker voor bekende Nederlanders om een email adres verborgen te houden dan voor iemand die niet bekend is maar wel zijn privacy op prijs stelt? Zo lang jij incognito op dit forum aanwezig wil zijn, is dat oké hoor. Vond het alleen raar dat je dat dan weer wel vermeld.  :gek

:connie