Melanie Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Hallo, Ik kreeg een pb en deze heb ik via tapatalk beantwoord op mijn Iphone en vond deze naderhand nergens meer terug. Vervolgens wilde ik via het 'gewone forum' op mijn Ipad vragen of mijn bericht in goede orde ontvangen was en kreeg ik de melding 'gebruiker...heeft je pm geblokkeerd' Is dat een forum hikje of ligt dit puur aan de ontvangende user? Groetjes Melanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Om je verzonden PB'tjes te bewaren, moet je iets veranderen in je profiel (beetje onhandig dat dit standaard uit staat): Profiel > Persoonlijke berichten > vinkje zetten bij 'Sla standaard een persoonlijk bericht op in mijn postvak uit.' Zo kun je in elk geval je verzonden berchten weer terugvinden. En dat blokkeren, tja, dat heeft dat andere forumlid gedaan, die wil kennelijk geen berichten meer van je ontvangen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melanie Posted December 7, 2013 Author Share Posted December 7, 2013 Dat vinkje heb ik gevonden ja en dat laatste vind ik dan erg raar, diegene stuurt mij pb, daar geef ik antwoord op, meer niet. Nou ja, zal wel. Dank je wel Karin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Dat vinkje heb ik gevonden ja en dat laatste vind ik dan erg raar, diegene stuurt mij pb, daar geef ik antwoord op, meer niet. Nou ja, zal wel. Misschien heeft-ie het per ongeluk gedaan... Je klikt makkelijk een verkeerd vakje aan. Zo bedank ik wel 's iemand terwijl ik 'm had willen citeren :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melanie Posted December 7, 2013 Author Share Posted December 7, 2013 Dat kan inderdaad ook ja, ik merk het vanzelf wel of ik nog iets hoor of niet. Gekke forums en hun knoppen :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts