Guest Quittertje Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Hallo allemaal, Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik soms html-codes in mijn posts te zien krijg. Die kan ik na het bekijken van mijn post dan ook niet verwijderen, waardoor ik een nieuwe post moet maken als ik het netjes wil doen. Het gebeurd meestal nadat ik bijvoorbeeld een lettertype heb gewijzigd, of een tekst ergens anders vandaag heb gekopieerd en die in mijn post wil plakken. In het editor veld is niets te zien, maar na het drukken op de knop bekijken, worden ineens html-codes zichtbaar. Erg lelijk en ook vervelend. Iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Iemand een idee? Vooral platte tekst gebruiken.. dan gaat 't meestal wel goed.. Ook gekopieerde tekst voor je het gaat gebruiken eerst 'plat' maken: dat helpt ook iets.. Of in den treuren je getypte/opgemaakte tekst eerst 'Bekijken', bewerken, 'Bekijken', bewerken etc etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quittertje Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Vooral platte tekst gebruiken.. Mmm, jammer dat de opties voor lettertypen e.d. dus niet zo goed werken. Maar platte tekst is prima, ik zal mij hieraan 'conformeren'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Of gewoon heel veel oefenen in, met hier aan jezelf gestuurde PBtjes: kan ook natuurlijk.. ik gun me daar geen tijd voor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quittertje Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Dat deed pijn. Ik zal het bij platte tekst laten en proberen het 'niet te plat' te maken. Ga anders wel over op schuine teksten Link to comment Share on other sites More sharing options...
®i© Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Dat deed pijn. Ik zal het bij platte tekst laten en proberen het 'niet te plat' te maken. Ga anders wel over op schuine teksten Hee, een nieuwe grapjurk. Welkom bij de keetclub. ☼ ☼ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted December 7, 2013 Share Posted December 7, 2013 Dat deed pijn. Ik zal het bij platte tekst laten en proberen het 'niet te plat' te maken. Ga anders wel over op schuine teksten Auch.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts