danny.power Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 De Innokin iTaste VTR nu een weekje in bezit en tenopzichte van mijn startsetje, meer dan een klasse hoger. De iClear 30s vind ik persoonlijk ook beter dan mijn Kanger Protank 2 mini. Smaakvoller en een warmere damp. Met die iClear 30s heb ik nog geen lekken gehad, dat heb ik met 1 Protank 2 mini wel eens een beetje. Ik damp nu meestal met 5 volt. met de iClear 30s 2.1 ohm, en 4.5 volt Protank 2 mini met 2.5 ohm Met de Protank 2 met 1.8 ohm cols verlaag ik naar 4.2 volt. Ik heb nu 2 iClear 16 met 1.5 en 2.1 ohm besteld, dan kan ik beter vergelijken met de Protank 2 mini's met de gewone batterijen. Groeten Danny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scrooge Posted December 11, 2013 Share Posted December 11, 2013 ik heb de mijne gisteren ook in gebruik genomen .eerst de 2 Panasonic unprotected 3400 mah opgeladen(toch voorr een viertal uurtjes) en ondertussen de metalen delen van de iClear 30s met heet water zo goed mogelijk zuiver gemaakt.ondanks dat blijft 'ie een vieze metaalsmaak/olieachtige smaak(niet te verwarren met een verbrandingssmaak) houden.gelukkig had ik ook een iClear 30 bijbesteld en daarmee zit ik nu lekker te dampen. 2.2ohm clearo op 3.8V of 7.0 W.(het kan hoger maar dat hoeft niet). het liquidverbruik ligt wel hoger dan met voorgaande toestellen(logish:meer damp=meer juice) maar de smaak is lekker.geen klachten dus,zelfs het gewicht is niet echt storend.al bij al na 18 uur best tevreden over mijn "puffer"(de iClear 30s gaat wel de kast in,ik gebruik liever de oudere versie :nanananana ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted December 13, 2013 Author Share Posted December 13, 2013 Ik ben erg tevreden met de Innokin iTaste VTR. Maar inderdaad de iClear 30s heeft een beetje een metalen smaak af. Ik heb geen iClear 30 maar wel een iClear 16 en daar heb ik dat niet mee. Ga mij ook eens een iClear 30 bestellen dan. Toch altijd handig zo'n forum Alvast bedankt voor je reactie, groeten Danny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dekok Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Ook hier blijft de iClear 30s een vieze smaak afgeven met mijn VTR, de kenners een ideetje wat ik beter kan gebruiken als clearomizer, en liefst zonder tussenstukken te moeten gebruiken? Dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Ik ben geen kenner van de VTR maar volgens mij past de voorganger van de 30s, de iclear30, er ook op. Net even gekeken, de 30 is 3 mm korter dan de 30s maar diameter is precies hetzelfde. Daarbij bevalt de 30 mij ook beter, hij ziet er misschien iets minder goed uit maar je kunt alles goed afspoelen en afdrogen en dryburnen is makkelijker. o.a. hier verkrijgbaar: http://www.e-cig4u.nl/iclear-30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest scrooge Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 momenteel gebruik ik dus ook de iclear 30 maar ben van zin om binnenkort de 30b eens te bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted December 29, 2013 Author Share Posted December 29, 2013 Een week de Kanger Protank 3 met de VTR gebruikt, wat een verschil met de iClear 30s Kan er mee dampen op 15 watt zonder verbrandde smaak. Maar tussen de 9- en 11 watt heerlijk. De iClear 30 ga ik niet bestellen, maar de 30b heb ik in set met Cool fire 1 besteld. Ik Lees hier dat de 30b minder watt moet hebben tenopzichte van de Protank 3, eens benieuw naar het verschil met de Protank 3, Jammer dat hij niet in de VTR past, dan er maar boven op voor te testen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Van mijn iClear 30s een 30 gemaakt. Geen metaalsmaak meer en gemakkelijk te kuisen en dryburnen. Gemakkelijk te doen met 2 tangen en voorzichtig draaien. En nu vergelijken iClear30 vs Kanger protank 3 tussen 8.5 en 11 watt. Iets meer smaak met de Protank 3, iets warmere damp met de iClear 30. Maakt de keuze nog moeilijker welke ik de voorkeur voor heb, ben er zelf nog niet uit. Vind ze nu beiden heel goed met de VTR, elk op zijn manier zou ik zeggen. Morgen heb ik de iClear 30b ook, als alles goed loopt met de verzending. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterp0st Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Van mijn iClear 30s een 30 gemaakt. Geen metaalsmaak meer en gemakkelijk te kuisen en dryburnen Kan je gewoon de coil van de 30 voor de 30s gebruiken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dikkeeric Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 die metaal/oliesmaak had ik ook idd,maar was er na 1 a 2 tankjes uit.tot nu toe mijn lekkerste damper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Nee heb ik hier gelezen. Ik heb gewoon de metalen buis verwijdert van de 30S met de zelfde coil. Een iClear 30S met heel klein s dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Kan je gewoon de coil van de 30 voor de 30s gebruiken? Helaas Peter, dat gaat niet, is een ander systeem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Na veel wisselen tussen de Protank 3 en de iClear 30. -de Protank 3 meer zoete smaak en meer luchttoevoer. -de iClear 30 warmere en zachtere smaak minder wattage nodig . Met de zelfde Liquid en beiden juist gekuist. Mijn vrouw heeft een voorkeur voor de Protank 3. Ik vind ze beiden geweldig, kan niet kiezen. Laat het over aan dampers met meer ervaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foggy Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 momenteel gebruik ik dus ook de iclear 30 maar ben van zin om binnenkort de 30b eens te bestellen. De 30B past niet op de gewone manier op de VTR. Hij is net een dikke mm te dik. Hij past wel op de extension. Maar ja, dan wordt het helemaal een vuurtoren die je in je hand hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
®i© Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Van mijn iClear 30s een 30 gemaakt. Geen metaalsmaak meer en gemakkelijk te kuisen en dryburnen. Gemakkelijk te doen met 2 tangen en voorzichtig draaien. En nu vergelijken iClear30 vs Kanger protank 3 tussen 8.5 en 11 watt. Iets meer smaak met de Protank 3, iets warmere damp met de iClear 30. Maakt de keuze nog moeilijker welke ik de voorkeur voor heb, ben er zelf nog niet uit. Vind ze nu beiden heel goed met de VTR, elk op zijn manier zou ik zeggen. Morgen heb ik de iClear 30b ook, als alles goed loopt met de verzending. Kijk eens aan, de buis is eraf. Onbeschadigd? Alhoewel dat voor jou achteraf gezien misschien niks uitmaakt, want je gebruikt 'm toch niet weer. ☼ ☼ Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Nee buis voor de vuilbak, maar zoals je zegt voor mij maakt het niet uit. Ik heb er 3 coils gedaan en 1 buis zou ik gerust terug kunnen gebruiken, de ene gaat er al iets gemakkelijker af dan de andere. Heb hier al een over betere manier gelezen hoe je ze onbeschadigd kunt afhalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Ik heb de iClear 30b in set gekocht met de Cool fire 1 "Lengte met iClear30b: 150mm" Dat valt reuze mee. Batterijduur zal er wel onder lijden IMR 18350 800 mAh, 4 uur lees ik hier. Het is toch meest voor in de auto extra setje batterij is toch al snel 8 uur, en heb ook altijd een ego batterij mee. Zullen nog wel tube setjes komen voor een 18500 en 18650 batterij voor de Cool fire 1, hoop ik. Anders zelf een aanpassen, das dan voor op het werk eens in de nachtshit of weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest markkops Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Welke clearomizer past er op de Innokin VTR zonder de bijgeleverde tube te gebruiken. Momenteel gebruik ik de iclear30S, een zeer goede tank, maar gebruikt veel liquid. De iclear 30 past ook maar deze maakt een luidruchtig sissend geluid. Past bijvoorbeel d de Portank 3 erop zonder het bijgeleverde hulpstuk te gebruiken. Mijn vraag is dan ook welke andere goede tanks kan je op de VTR plaatsen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :cigar Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsyCorps Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Welke clearomizer past er op de Innokin VTR zonder de bijgeleverde tube te gebruiken. Momenteel gebruik ik de iclear30S, een zeer goede tank, maar gebruikt veel liquid. De iclear 30 past ook maar deze maakt een luidruchtig sissend geluid. Past bijvoorbeel d de Portank 3 erop zonder het bijgeleverde hulpstuk te gebruiken. Mijn vraag is dan ook welke andere goede tanks kan je op de VTR plaatsen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :cigar De volgens mij kunnen alle protanks er op zonder hulpstuk, ik gebruik hier zelf de 2 en de aerotank van kangertech op mijn vtr Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny.power Posted January 15, 2014 Author Share Posted January 15, 2014 De Portank 3 past perfect er zeker in, zie foto. De iClear 30b jammer genoeg niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts