Jump to content

Sneeuw? Vet irri of gewoon leuk?

Recommended Posts

Sinds kort sneeuwt het op 't forum.

Naar mijn mening vet irritant, omdat er al heel veel geanimeerde iconen, regels en onderschriften zijn.

Van die sneeuw wordt het, toch al af en toe trage forum, echt niet beter.

Nou heb ik beneden niet een een trage computer, maar op de laptop boven met die fantastische grafische Intel rommel erin, is die sneeuw een drama. Een ware speedkiller!

Misschien kan beheer een knoppie maken? Sneeuw aan - Sneeuw uit?

Waarschijnlijk zal dan iedereen kiezen voor UIT!

☼ christmastree.gif ☼

• Replies 253
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Voor mij hoeft het ook niet. Ik heb al zwarte sliertjes en mugjes in mijn ogen, nou komen d'r nog witte vlekjes op het scherm bij.

En 't is niet dat het verders te rustig was hier, visueel gesproken. Het is een janboel, meneer ®i©, een janboel!

Eerlijk gezegd dacht ik vanmiddag ...shit ik krijg weer migraine zie weer van die vervelende dingen alsof er hapjes uit mn beeld zijn , half uurtje later had ik pas door dat het sneeuw moest voorstellen.

Ze gaan te snel en zijn te klein naar mijn mening.

Ik wilde net een topic openen erover... mijn god wat irriteer ik mij aan die sneeuwvlokken...

Het lijkt hier sowieso wel geocities met die gigantische smileys, bewegende onderschriften en bewegende avatars maar dit is echt de bloody hell torment annihilation limit

ik ga wel in winterslaap als het zo moet

:boos

kutsneeuw

Ik zie het liever buiten sneeuwen!

Merk ook dat het de site vertraagt en visueel is het eerder irritant dan dat het mijn winter-kerst sfeer verhoogt...

:mmm volgens mij is het geen sneeuw.... als je ze volgt zie je sterretjes  :gek

Hey, tijdens het maken van een post zijn ze er niet!

:ponpon allemaal posten!  :ponpon

ff zonder gekheid dan maar;

k heb er tot nu toe geen last van  :weetnie . Als het doorsneeuwt tot 2 januari wordt ik denk ik knap chagerijnig  :grins

:zoef

Nou.... dat gefriemel op 't beeld is tot daar aan toe.

Het gaat meer om de opgevreten capaciteit van de processor en grafische kaart van vooral de op leeftijd zijnde mobiele kompjoeterkes.

☼ eek.gif ☼

:ponpon blij met m'n spikkiesplinternieuwelappie  :Juicey

geen verschil hier

Guest pollemop

Hoe doe je dat, instellen op blauw-wit?

Op de menubalk is de optie "profiel" te zien, daar even op klikken. Dan links, iets boven je avatar "profiel wijzigen" en dan "lay-out-voorkeuren". Vervolgens kun je via de eerste optie het thema wijzigen.

Thanks, Mistig, tis gelukt.  :bloem

::bloos:cigar ::knuf:mep ::aai ::roddel:blab ::smell:a20 ::arrog:grr ::f45:regels ::zatop ::worship ::657:fight:grins:ponpon:mmm :karlo :meisje:kiss:bliss ::246:trilt:lol ::897:balans ::egypt:lootje ::bakkie ::muis :connie:haha:priest ::tomaat :ingridje ::clap ::protest ::tong ::spam ::sorry ::zweep ::yeah:boos ::wink ::sip:weetnie ::fluit ::liar ::stom ::huilt ::ja ::nee ::slotje ::shock ::jolleke ::tjoeke ::cheerpon:haha ::gek ::duimen:duim:biertje:cola nanananana zoef ::hi ::ratje:slapen ::bedankt :helm :haai doei :blij :zip:pan:foon:bloem:kwijl:zwaai :zeep :monky :doon hoi :haas

't was altijd zo heerlijk rustig aan de ogen hier op het forum. Kan die (op)vallende sneeuw niet UIT !!!!!!!!!

::bedankt

::bloos:cigar ::knuf:mep ::aai ::roddel:blab ::smell:a20 ::arrog:grr ::f45:regels ::zatop ::worship ::657:fight:grins:ponpon:mmm :karlo :meisje:kiss:bliss ::246:trilt:lol ::897:balans ::egypt:lootje ::bakkie ::muis :connie:haha:priest ::tomaat :ingridje ::clap ::protest ::tong ::spam ::sorry ::zweep ::yeah:boos ::wink ::sip:weetnie ::fluit ::liar ::stom ::huilt ::ja ::nee ::slotje ::shock ::jolleke ::tjoeke ::cheerpon:haha ::gek ::duimen:duim:biertje:cola nanananana zoef ::hi ::ratje:slapen ::bedankt :helm :haai doei :blij :zip:pan:foon:bloem:kwijl:zwaai :zeep :monky :doon hoi :haas

't was altijd zo heerlijk rustig aan de ogen hier op het forum. Kan die (op)vallende sneeuw niet UIT !!!!!!!!!

Deze is veeeeeel leuker  :lol :lol :lol :lol :lol