Jump to content

VapeXperience.nl

Guest Sidoon

Recommended Posts

Naast de Dani hebben we een 2e krachtpatser aan ons assortiment toegevoegd, de Vaporshark DNA.

Dit box model heeft de DNA20 chip van Evolv onder de motorkap en geeft tot 20Watt vermogen.

Makkelijk in te stellen (7 tot 20 Watt in stapjes van 0.1W) door de 3 knops bediening.

Ondanks het kleine formaat wat mede mogelijk is door een interne 14500 formaat accu, heeft de DNA toch een capaciteit van 1200mAh (15 Ampère).

Voor de meeste gebruikers is dit genoeg om de dag door te komen, maar ook te gebruiken als passthru (in de auto of onderweg).

De Vaporshark wordt geleverd in een luxe verpakking compleet met mini-USB laadkabel.

Tijdelijk verkrijgbaar voor slechts € 129,95 (inclusief gratis verzending in Nederland)

Vaporshark_ProTank.jpg

Guest marjolein

Ik heb de eer om als eerste een beoordeling van Red Chilly's webshop te geven. Ik wil hem bedanken voor zijn behulpzaamheid en service! Top Red chilly en bedankt nog!

Guest Briggitte

Nog ietsje lieverder-der-der kijken hoor Mirjam  :grins 

{en anders ga je toch gewoon naar Die Bloemerij van 'em? : wink  :bloem }

Guest TheSkyer

Toch maar even een korte review van dit prachtig stukje techniek dat ik via VapeXperience heb mogen ontvangen.

Ik heb deze DNA20 mod nu bijna 2 weken in gebruik en ik heb eigenlijk niets anders meer aangeraakt. Het gaat zelfs zo ver dat ik Kamry k1000 waar ik echt fan van was van de hand heb gedaan...

De Vapor Shark is klein en robuust, dat voel je meteen, je vraagt je ook meteen af hoe ze in godsnaam 1200mah en al die technologie in zo een klein doosje hebben kunnen stoppen, het is bijna niet voor te stellen....

De knoppen voelen allemaal robuust en duurzaam aan, er zijn mensen die klagen over de kunstof fire button maar deze klikt eigenlijk heel lekker en het blauwe lichtje is een prima indicatie dat alles naar behoren werkt. Ook het schermpje aan de onderzijde is duidelijk en door zijn opstaande rand prima beschermd, ik heb er nog geen krasje op weten te krijgen. Kwa bouwkwaliteit niets te klagen dus!

De bediening is simpel, een plus een min en vuurknop, een beetje als een Vamo. Door combinaties in te drukken kunnen menu opties worden veranderd maar dit is eigenlijk zelden nodig. Het mooie is dat dit apparaatje debiel simpel maar mega geavanceerd is tegelijkertijd. Je kan met de + en - knop alleen het wattage instellen (simpel), maar je ziet meteen de weerstand en het voltage waarop gevuurd wordt om het gewenste wattage te bereiken en de resterende batterij (geavanceerd). Dit maakt het in mijn ogen zelfs voor de beginnende damper een uitstekende mod.

Opladen kan via micro usb en daarmee kan de vapor shark ook als passtrough worden gebruikt (bijvoorbeeld thuis of in de auto). Dit zorgt ervoor dat de relatief kleine accu toch meer dan genoeg power kan behuizen om de hele dag mee uit de voeten te komen.

Enige "minpunten" zijn de minder dan briljante 510 connector en de finish (deze verslijt behoorlijk snel). Het logo ligt er na 2 dagen gegarandeerd af en ook het zwart begint na een week al langzaam te slijten, maar goed, het is een gebruiksvoorwerp!

Ik kan de vaporshark voor alsnog aan iedereen aanraden, het is een veelzijdig maar eenvoudig apparaat dat aan al mijn wensen en behoefte voldoet. De duurzaamheid van deze mod moet nog blijken maar met de uitmuntende service van VapeXpereince voorzie ik geen problemen die niet kunnen worden verholpen.

Ook een speciaal bedankje aan VapeXpereince die snel, vakkundig en en op een uiterst prettige manier deze transactie heeft afgehandeld, fijn om te zien dat er wederom een winkel is waarbij de klant centraal staat!

De Kayfun is een van de meest populaire verdampers van het moment, samen met alle imitaties, clone's en natuurlijk The Russian.

Helaas voor de mensen die van zure (bijtende) liquids houden is de transparante tank van kunststof.

Vol trots kunnen wij melden dat VapeXperience een exclusieve deal heeft weten te maken met Tarsius Customs en in Nederland de glas-kits gaan aanbieden.

Deze kit bestaat uit 2 losse ringen en een echte (quartz) glazen tank.

Deze zijn verkrijgbaar in de standaard maat, maar ook als nano-kit om de Kayfun kleiner te maken.

In tegenstelling tot de meeste kunststof nano kits die nu verkrijgbaar zijn is de diameter dezelfde als de Kayfun, en niet breder.

Ieder set bevat 2 RVS ringen met een quartz glas en de nano kit heeft als extra een kortere schoorsteen.

De glazen tube's zijn uitwisselbaar, dus met en nano kit en een extra glas kun je kiezen welke opstelling je maakt.

We hebben beide sets besteld en natuurlijk ook extra reserve glazen en o-ringen.

De levering wordt binnen 2 weken verwacht waarna ze direct online komen, natuurlijk geef ik hier een melding zodra ze beschikbaar zijn.

Of de onderdelen passen op clone's etc. durven we natuurlijk niet te garanderen, zelf zullen we ze testen op zowel de Kayfun lite+ als The Russian.

De 2 formaten glas, standaard en nano:

Glaskitnanoglasskit.jpg

Standaard set van de 2 ringen en glazen tank:

[img width=400 height=225]http://i239.photobucket.com/albums/ff140/Bloempod/Glasskitnormaal.jpg

Nano kit met extra schoorsteen en een standaard formaat glas ter vergelijk:

[img width=400 height=225]http://i239.photobucket.com/albums/ff140/Bloempod/Glasskitnanonormaal.jpg

En zo ziet de nano kit er uit in de Kayfun

(Kayfun vanaf de koperen rand met eigen driptip)

[img width=354 height=400]http://i239.photobucket.com/albums/ff140/Bloempod/Kayfunnanoglaskit.jpg

Ziet er mooi uit hoor, RC. Een vraagje: Hoe wordt de Kayfun nu bij elkaar gehouden? Ik zie wel schroefdraad voor de base en de top cap, maar het glas zit geklemd met ringen. Is dat de enige houvast? Of is er iets wat ik niet zie?

Ziet er mooi uit hoor, RC. Een vraagje: Hoe wordt de Kayfun nu bij elkaar gehouden?

Ik zie wel schroefdraad voor de base en de top cap, maar het glas zit geklemd met ringen.

Is dat de enige houvast? Of is er iets wat ik niet zie?

Klopt Zappa, het glas zit met o-ringen vast en geen schroefdraad (wat in echt glas erg kwetsbaar is).

Ze zijn weken bezig geweest om deze constructie goed te krijgen en het is dan ook echt sterk genoeg.

Helaas hebben we ze nog niet zelf kunnen testen, maar wel het traject mogen volgen van hun.

We hebben dan ook het volste vertrouwen dat het naar behoren afgeleverd word, anders hadden we deze deal natuurlijk nooit gemaakt :wink

Oh ja, ze sturen ook een paar custom driptips mee om te testen zodat we die later wellicht ook in ons assortiment opnemen :grins