Jump to content

VapeXperience.nl


Guest Sidoon

Recommended Posts

Guest real187

Weet je toevallig als je de normale onderste stalen tanksectie weglaat, de normale glaskit met nanochimney te gebruiken is? Zou dat passen?

Nee, dat zal niet gaan helaas.

Heel eenvoudig, zonder de onderste originele tanksectie past het kunststof stuk niet op het schroefdraad van de base, in de kunststof tank past niet op de kit ring.

Uiteindelijk is het toch anders hoe ik dacht.

Het vervangt de 3 secties, ik dacht dat de onderste sectie moest blijven zitten.

Ziet er wel zowiezo beter uit dan de normale tank.

Alleen vullen met stompe naald is wat lastiger geworden.

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jaloersmakend mooi!

Ik pieker ook over de Dani S..... Ik wil een beetje van al dat grote werk af.

Ja, mooi is die zeker en ben er erg blij mee! Klein is die niet echt in deze combinatie, 155 mm lang, maar het is voor mij precies groot genoeg. Eigenlijk de ideale lengte voor een damper.

Wel een waarschuwing die misschien van toepassing is, de Dani S is redelijk zwaar. Ik heb helaas geen weegschaal, maar wie weet heeft RC het antwoord?

Link to comment
Share on other sites

Heb je de nano of de grote real?

Vullen van de nano is i.d.d. lastiger, ik ben nu bezig met foto's hoe dit makkelijk gaat, straks een korte handleiding uit eigen ervaring :)

Mooi, dan wacht ik even met een korte review. Dat vullen ging inderdaad lastig.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen ervaring met verzenden en leveringssnelheid, maar ik heb gekozen voor afhalen. Dit zie ik als een groot pluspunt. Zeker voor als je iets wilt kopen waarvoor je nog wat extra info zou willen.  Van mij krijgt deze shop een dikke 10!

Link to comment
Share on other sites

Juuuul  :mep

En ik heb vandaag de Vamo binnen gekregen, en dacht heeremetijd wat een knoeperd, tis om af te leren dat ik groter wil, nou dat leer ik hiermee wel af, dus mijn portemonneetje kriebelt bij het aanzien van deze Bjoetie , zat al aan de Guppy te denken of de Nemesis  mini met kayfun mini, afijn kom jij met dit toppertje aan, Chapeau !!!!

:egypt

Link to comment
Share on other sites

Juuuul  :mep

En ik heb vandaag de Vamo binnen gekregen, en dacht heeremetijd wat een knoeperd, tis om af te leren dat ik groter wil, nou dat leer ik hiermee wel af, dus mijn portemonneetje kriebelt bij het aanzien van deze Bjoetie , zat al aan de Guppy te denken of de Nemesis  mini met kayfun mini, afijn kom jij met dit toppertje aan, Chapeau !!!!

:egypt

Je mag er dinsdag wel even mee spelen :wink

Link to comment
Share on other sites

Morgen rijden we speciaal naar Duitsland om een paar Dani's op te halen.

Dicodes heeft een productie achterstand opgelopen vanwege leveringsproblemen van een van hun leveranciers.

Zaterdag avond staan er dus weer enkele stuks online, zo ver we hebben doorgekregen liggen er enkele stuks Dani Extreme -M en -L klaar.

De rest van de levering zal over 2 weken worden afgestuurd, inclusief de Dani Basic die we ook in het assortiment zullen opnemen.

Wel een waarschuwing die misschien van toepassing is, de Dani S is redelijk zwaar.

Ik heb helaas geen weegschaal, maar wie weet heeft RC het antwoord?

Heb ik ooit ergens geen antwoord op? ;)

Dani-S (Extreme) zonder accu weegt 123 gram

Dani-L (extreme) zonder accu weegt 150 gram

4nine mod zonder accu weegt 49 gram  :nanananana

(ff shock moment, voor wie het ook niet geloofd dat zowel het gewicht als de lengte precies 49 zijn, zie foto's)

2014-01-21232753.jpg

[img width=300 height=400]http://i239.photobucket.com/albums/ff140/Bloempod/2014-01-24205749HDR.jpg

p.s. Strakke foto juliantomoriati :duim

Link to comment
Share on other sites

Juuuul  :mep

En ik heb vandaag de Vamo binnen gekregen, en dacht heeremetijd wat een knoeperd, tis om af te leren dat ik groter wil, nou dat leer ik hiermee wel af, dus mijn portemonneetje kriebelt bij het aanzien van deze Bjoetie , zat al aan de Guppy te denken of de Nemesis  mini met kayfun mini, afijn kom jij met dit toppertje aan, Chapeau !!!!

:egypt

Je mag er dinsdag wel even mee spelen :wink

Ho maar, het is hier nu 21.10 uur :lol

Link to comment
Share on other sites

Guest real187

Heb je de nano of de grote real?

Vullen van de nano is i.d.d. lastiger, ik ben nu bezig met foto's hoe dit makkelijk gaat, straks een korte handleiding uit eigen ervaring :)

Ik heb de dubbele

Ik heb al 4/5ml bobas lekker over me handen gehad.

De 1ste keer had ik de grote half gevuld en wel zonder problemen.

Toen dacht ik laat ik toch maar ff de kleine testen. Chimney gaat zeer zeer stroef.

Grote naald-- fucked up

Dunnere naald fucked up. Ik kan vullen tot niveau ok glas, daarna lijkt de liquid door capillaire werking bovenin vast te blijven (door de vernauwing), en daardoor overdruk in de tank die niet weg kan en komt nooit meer iets bij.

Let wel gebruik nu erg dikke vloeistof.

Vullen zonder bovenstuk, fucked up door stroefheid chimney (ik heb zelfs 1 keer de ok chimney per ongeluk iets wat losgeschroefd waarbij ik eerst dacht glas is te kort). En door die stroefheid is het moeilijk om ook tegelijk je vinger op de open fillport te houden. Dit moet anders druk je liquid uit luchttoevoer enz.

Let wel dit was geen schone tank maar al in gebruik, dus vastdraaien enz is niet 100% vast.

Ik denk dat een cleane tank beter gaat.

Ik ga morgen ff alles cleanen en schoon proberen. Want dit werkt niet zo.

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest real187

Uiteindelijk moest ik het toch weer proberen. Ik heb een manier, maar dat is niet ideaal. Dit is de max vulniveau op deze wijze. Bij de nano.

ygunene3.jpg

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dat is heel goed nieuws redchilly ,zet je ze  zondag op de site of kan je er al 1 vast laten zetten[preorder]

Pre-order doen we niet aan, eerst moet het echt in huis zijn voordat we je geld aannemen :wink

Zaterdag avond staan ze online als we ze hebben, als we te veel bier krijgen in Duitsland misschien zondag :lol

Link to comment
Share on other sites

Al langere tijd had ik interesse in de Dani en na lang wikken en wegen was het vandaag zover. 

Met een beetje een duf hoofd na een nachtdienst ben ik gelijk vanuit mijn werk doorgereden naar Hilversum en werd warm ontvangen door Redchilly met een lekker kopje koffie (die kon ik wel gebruiken om nog een beetje bij de les te blijven haha). Na wat gekletst te hebben (uiteraard over dampen :lol ) kwam de Dani S op tafel. RC legde me uit hoe het apparaat werkte en stuurde me zelfs via mail de handleiding door. Ook kreeg ik als extraatje er een 18350 batterij bij.

Nadat ik betaald had en al in mijn auto zat, stond RC nog buiten me op te wachten en vroeg of ik nog wat bamboe mee wilde hebben. Dat kon ik uiteraard niet weigeren :grins

Kortom, een bezoekje bij RC is de moeite waard, gezellig en leerzaam en hij heeft werkelijk een top service! Niet vergeten te melden dat hij inmiddels een heel mooi assortiment heeft aan spullen en er nog een hoop moois gaat komen!

RC, bedankt voor alles en het was me een waar genoegen!

[img height=300 width=400]http://i44.tinypic.com/2wp7dk7.jpg

Gaaf!!

En hoe damp die?

Link to comment
Share on other sites

Verrek! Helemaal vergeten mee te nemen en we hebben het er nog over gehad :stom

Nah ja, even op mijn handjes zitten dan maar.... Correctie, even op een hand zitten en in de andere hand heb ik m'n Dani vast.  :grins

Link to comment
Share on other sites

Thanks, Jol! De Dani dampt echt geweldig, subliem, grotesk en alle andere worden die deze woorden kunnen overtreffen. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Link to comment
Share on other sites

Guest real187

Uiteindelijk moest ik het toch weer proberen. Ik heb een manier, maar dat is niet ideaal.

Vertel!

Dit is een flesje met de dunste naald die ik heb.

ame2ebeg.jpg

Meeste hebben die wel.

Je kan met dit flesje beetje bij beetje vullen. (tot iets net boven ok glas) Op een gegeven moment loopt je fillport over. Beweeg je met je naad dan zakt het.

Echter

Als je dan je luchttoevoer dichthoud en heel heel licht zuigt aan je driptip/tank dan zuig je je vloeistof in de tank.

Dit kan dus gedaan ook worden terwijl je vult met het flesje. Alleen raad ik aan dit heel langzaam en niet lang in een stuk te doen te doen. Anders heb je een overflow intern (naar je airport) in je chimney.

Als je tank gevuld is dan ff vanuit je mondstuk/driptip je luchttoevoer door/schoon blazen. Hou eR wat papier bij de hand.

Doe je het goed komen er maar een paar druppels uit. Als er een halve ml uitkomt doe je het niet goed

Let op ik doe dit met 100%vg.

Hogere pg vloeit misschien gewoon netjes de tank in mgv de naald zonder enig gedoe.

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...