Jump to content

VapeXperience.nl


Guest Sidoon

Recommended Posts

Vandaag de nieuwste Kayfun Lite plus ontvangen via Dampertje.

Ondanks het vernieuwde ontwerp past de glas-kit hier nog steeds prima op.

De glazen tank is 0.5mm langer dan de originele, maar de schoorsteen gaat diep genoeg in de top-capzodat dit geen probleem geeft.

IMG_8397.jpg

De nieuwe zending is inmiddels weer onderweg en verwachten we volgens de Track&Trace code donderdag a.s. :blij

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Komt goed :wink

De Little Nancy is op het moment in bestelling bij Steampipes, maar het lijkt alsof ze niets produceren op het moment.

Wel hebben we de Taifun GS, ook een eGo formaat RBA op voorraad, maar ik hoop dat de Little Nancy er binnenkort weer naast kan staan.

Link to comment
Share on other sites

Komt goed :wink

De Little Nancy is op het moment in bestelling bij Steampipes, maar het lijkt alsof ze niets produceren op het moment.

Wel hebben we de Taifun GS, ook een eGo formaat RBA op voorraad, maar ik hoop dat de Little Nancy er binnenkort weer naast kan staan.

Ik heb de GS, hij staat heel mooi en geeft veel damp met veel smaak, ik haal er nuances mee uit mijn liquids die ik eerder nog niet geproeft had...met een supermooi driptip... Ik vind het een aanraader!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 2 van die DNA20s dingen, trek ze allebei dagelijks leeg, ook al hebben ze wat makken die in de DNA30-verzie gefixt zouden moeten zijn. Dus ben wel licht jaloers op degenen die voor zowat dezelfde prijs straks 10 watt meer EN een fatsoenlijke 510-connectie krijgen. Aanrader voor iedereen wel!!

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm nou word het wel twijfelen tussen dani en de shark

Ligt eraan wat je er op wil zetten, ik gebruik de shark bijna alleen voor drippers, kayfuns e.d. gaan imo beter op de dani. Gl!

Thanx.

Zal waarschijnlijk voor kayfun of taifun gt (waar een mooie dripper top voor is) zijn.

Ben nog ff aan het rondsnuffelen, word een grote uitgave :)

Verzonden vanaf mijn Vamo v5 met behulp van Aspire Nautilus BDC

Link to comment
Share on other sites

lol :haha

Pakket is niet bevallen, maar dat gaat de inhoud zeer zeker wel :ja

Is ooit vertrokken als 2 pakketten (1 doos met mods, de andere met verdampers) en onderweg uit elkaar gehaald.

Nu weer bij elkaar gevoegd en onderweg naar VapeXperience HQ :wink

Voor de volledigheid:

Schermafbeelding2014-02-24om100559.png

Link to comment
Share on other sites

Guest newwaver

Inmiddels is de status aangepast naar "afgeleverd" :grins

Helaas door wat onvoorziene drukte zullen jullie tot vanavond moeten wachten op de inhoud van de dozen, maar geloof me, het zal het wachten waard zijn.

als je het dan zo druk heb,stop met ons te plagen en ga aan het werk  :mep

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels is de status aangepast naar "afgeleverd"

Helaas door wat onvoorziene drukte zullen jullie tot vanavond moeten wachten op de inhoud van de dozen, maar geloof me, het zal het wachten  waard zijn.

Er zijn vast wel een paar forumleden die willen helpen met uitpakken, hoor!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...