Jump to content

Op mijn iPad gaat het zo traag.

Recommended Posts

Guest Poops_McGhee

Grappig. Ik zeg het net in een ander draadje. Het ligt niet eens aan de sneeuwsterretjes alleen, want daarvoor had ik ook al minstens 2 seconden lag per toetsaanslag. Super irritant. Die hordes smilies doen volgens mij ook echt niet veel goeds voor het browsen op een tablet.

Vanaf ruim voordat er ook maar sneeuw in zicht was werkte het op mijn iPhone/iPad ook traag.

(en ik weiger rapapatapalk, alleen al vanwege die irritante handtekeningen overal :wink )

Dan lig het niet aan de sneeuw,maar wat dan wel?(dit bericht heeft meer dan een minuut gekost om hem te plaatsen,vanaf de iPad.)

Nee,ik pleur,op z'n Rotjeknor gezegd,alles wat ik niet gebruik er af, er zijn maar een paar Apps echt actief op de achtergrond,Mail en HD(spelletje)en de Messenger van Facebook ,ik ga me nu vreselijk vergissen,maar volgens mij ben ik een matige App gebruiker. :tomaat

Grappig. Ik zeg het net in een ander draadje. Het ligt niet eens aan de sneeuwsterretjes alleen, want daarvoor had ik ook al minstens 2 seconden lag per toetsaanslag. Super irritant. Die hordes smilies doen volgens mij ook echt niet veel goeds voor het browsen op een tablet.

Bij deze,ik ga ze minimaal gebruiken :tomaat

Vanaf ruim voordat er ook maar sneeuw in zicht was werkte het op mijn iPhone/iPad ook traag.

(en ik weiger rapapatapalk, alleen al vanwege die irritante handtekeningen overal :wink )

Die handtekening is gewoon uit te zetten he, ik gebruik ook tapatalk.

Ik kan met mijn iPad ook niet fatsoenlijk forummen momenteel.

Hij laad de pagina's al niet...

De smilies zijn zeker de geheugen vreters.. Zeker op de wat oudere ipad.. Als een skin voor de tablet zonder smilies mogelijk is (beheerders??) zou dat fijn zijn..

Ik gebruik uit nood dus ook de app.. Handtekening kan inderdaad uitgeschakeld worden.. Maar mis wel dat je tijdens typen niet kunt teruglezen waar je precies op reageert.. Vooral bij langere berichten kan dat handig zijn.. Een gemis voor mij!

Guest Poops_McGhee

Ik heb met geen enkel ander forum waar ik kom moeite met de iPad, alleen hier. Dit is ook het enige forum met chainspam smilies die over je scherm heen denderen. Dat was in 2005 nog leuk of als je 16 bent, maar ze kunnen me echt gestolen worden.

Ik gebruik uit nood dus ook de app.. Handtekening kan inderdaad uitgeschakeld worden.. Maar mis wel dat je tijdens typen niet kunt teruglezen waar je precies op reageert.. Vooral bij langere berichten kan dat handig zijn.. Een gemis voor mij!

Tip om terug te kunnen lezen waar je op reageert, gebruik de citaat en verwijder die weer als je klaar bent ;-)

Ik heb met geen enkel ander forum waar ik kom moeite met de iPad, alleen hier. Dit is ook het enige forum met chainspam smilies die over je scherm heen denderen. Dat was in 2005 nog leuk of als je 16 bent, maar ze kunnen me echt gestolen worden.

Klopt,ik kom er domweg niet doorheen.Via m'n iPad op dit forum actief zijn is in mijn geval geen optie.

Tip om terug te kunnen lezen waar je op reageert, gebruik de citaat en verwijder die weer als je klaar bent ;-)

Dat is een slimme omweg! Thnx

De iPad een keer resetten helpt ook.

Toegegeven dit forum is redelijk traag maar de meeste problemen hierboven beschreven zijn met een simpele reset te verhelpen.

Verstuurd vanaf de bank zonder tapatalk.

Heeft niks met reset te maken , maar imo door al die smilys boven het bericht venster.

Ik zit op veel forums, en heb er nergens last van alleen hier.

Mvg,

Ich

Toegegeven dit forum is redelijk traag maar de meeste problemen hierboven beschreven zijn met een simpele reset te verhelpen.

Heeft niks met reset te maken , maar imo door al die smilys boven het bericht venster.

Mvg,

Ich

Forum op safari is ook bij mij extreem traag op de ipad (2), via tapatalk gewoon goed. Dit is trouwens de enigste site waar ik kom die traag is op de ipad.

Sent from my XT desktop with hercules graphics using 230V AC

Mvg,

Ich

Je kan druk bezig zijn en blijven met oorzaken zoeken en je moet ook niks, ik wil alleen zeggen dat het (bij mij) reuze helpt!

Doe ermee wat je wil..