Jump to content

Smaak liquids veranderd?


Guest Yenta

Recommended Posts

Guest Yenta

Of de mijne?

In mijn top 5 listje staat classic extreme. De naam is gewijzigd maar vraag mij af of de smaak ook gewijzigd is. Eerst lekker en nu smaakt hij (voor mij dan) naar sigaren en/of zware shag brrr.

Kan het ook liggen aan het feit dat ik het eerst op nul nic gebruikte en nu gemixed van 18 met nul?  :169

Er zijn meerdere dampers/sters van classic extreme op het forum en mijn vraag aan hen is, is dit bij jullie ook het geval?

Anyway, ga ik maar ff met iets mixen dat het voor mij (weer) lekker smaakt  :jazeker

Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Guest datida

Bedoel je die van flavory.nl, ?

Domme vraag denk ik heb ze nog nergens anders gezien :slam

Je bent nu al de 2de met hetzelfde verhaal, jij met classic extreme en een ander met d-tab eu.

Jan hulp gevraagd a.u.b

als je wilt neem ik het wel over ben benieuwd naar het verschil :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest Yenta

Hoi Datida,  Heb er een plons Ry4 bij gedaan om de smaak te dempen.

Maar ik schrap wel de Tab classic af van mijn favo lijstje.  :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest datida

Als je van een lichte tabaksmaak houd vind ik persoonlijk de USA mix van koko wel heel goed heb er ééntje besteld bij monky en voor mij is dat wel een blijvertje :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Guest Yenta

USAmix vind ik minder. Koko Peter en bijv. Peertje hebben mijn voorkeur. Heb sinds kort ontdekt dat ik steeds teruggrijp naar RY4 nul nic met Herbal. (wel doe ik er een paar (3/4) druppies 18 mg nic smaakloos bij.

Ben al heel blij dat ik dat eindelijk heb uitgevogelt. Viel mij trouwens op dat dezelfde smaak in verschillende ato's ook  anders "binnenkomen"  :169

Eea kan natuurljk aan mij liggen maar hier en daar lees ik dat smaken beter uitkomen maar dat dan over het verschil tussen ato,s en coins gaat.

Smaken zijn echt heel persoonlijk (en uiteindelijk) een voorkeursmaak vinden is best een langere zoektocht en een behoorlijk prijskaartje aan hangt.

Maar als het eindeljk gelukt is dan heb je ook wat  :knipwink  :yeahh

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...