Jump to content

Review 30 watt Cloupor Hana Modz clone


lucky

Recommended Posts

Ik zie je review nu pas Lucky.

Mooi gedaan!

Ik heb de zilverkleurige en ben er nog steeds mee in m'n nopjes.

Hij is goed afgewerkt en alles sluit netjes aan.

Bij mij geeft hij geen groen licht, wanneer ie vol is, maar hij laadt hem wel vol (tot 4,22 v).

In het begin gebruikte ik er alleen m'n drippers op, maar de laatste week ook steeds vaker de rta's.

Echt een mooi product voor een prima prijs.

Link to comment
Share on other sites

Wat een leuke site is dat.  :bedankt

Hoe is je ervaring om daar te bestellen?

Levensgevaarlijke site voor de knip. Grrrr :zoef

Ik had deze code gevonden 20off voor 20% korting, besteld en een week later in de bus  :wink De Hanamodz clone staat in het keuze lijstje.

De onderkant is ook beschermt  :ja

QZJUCdW.jpg

Top! Ik ga even kijken of die kortingcode nog werkt.  :bedankt

Ze hebben ook mooie stands.  :ponpon

Link to comment
Share on other sites

Guest FurbZ

Hoe meten die van jullie de weerstand?

Die van mij wijkt toch echt consistent 0,2 Ohm af naar beneden

Tap'd!  There's no place like Ohm

Link to comment
Share on other sites

Guest MarcoVW

Hoe meten die van jullie de weerstand?

Die van mij wijkt toch echt consistent 0,2 Ohm af naar beneden

Tap'd!  There's no place like Ohm

In eerste instantie dacht ik die van mij 0,1 Ohm afweek (te laag), maar volgens mij is het verschil kleiner en lijkt het in de afronding te zitten. Ik heb een dual microcoil build van 0,65 Ohm op de ene ohm meter en 0,67 ohm op de ander ohm meter. Op de Cana wordt deze gemeten als 0,6 of 0,7 Ohm, maar voornamelijk als 0,6 Ohm. Het lijkt er dus op dat het verschil kleiner dan 0,1 ohm is en dat de Cana niet helemaal correct afrondt op het display.

De weerstandsmeting op het display schijnt overigens bij de originele DNA30 niet van invloed te zijn op het voltage waarmee gevuurd wordt, dus mogelijk is die functionaliteit ook mee gekloond in de CNA30. Ik weet alleen niet goed hoe ik dat kan verifiëren, aangezien m'n tankometer ook een eigen weerstand heeft.

Link to comment
Share on other sites

Guest Wide-O

Ik moet nog wat andere builds testen, maar mijn .85 geeft ie weer als .8.  21.5w geeft 4.1v, bij 21.6w gaat ie naar 4.2, dus in zekere zin zit ie er 0.05 ohm naast. (Of rondt af)

Link to comment
Share on other sites

Guest Wide-O

Ik zit hier nog wat verder te spelen, en merk dat bij 21.6W hij 4.2v geeft totdat de Origen warm wordt - dan gaat hij 4.1v geven (weerstand verlaagt). Als hij dan weer een beetje afkoelt gaat hij weer 4.2v geven etc.

Nu, als hij helemaal afkoelt, en ik vuur (4.2v) dan blijft hij 4.2v geven zolang ik blijf vuren.  Als ik even loslaat en weer vuur gaat ie meteen naar 4.1v.  Dat lijkt er op te duiden dat hij de check/weerstandsmeting alleen doet bij het initieel indrukken van de knop.

Als er nu een kortsluiting zou optreden na die eerste check, dan weet ik niet of de chip die zou opvangen.  Ik heb FF geen zin om dit te testen, maar misschien kan iemand met wat meer durf (of geld...) dit eens testen?  Je moet dan wellicht een werkende atomizer kortsluiten na het indrukken van de vuurknop.

Bij een echte beveiliging zou er een mechanisme moeten getriggerd worden door de plotse verhoging van het ampérage (dus die zou constant moeten gemonitord worden).

Ik kan er naast zitten, maar het is mogelijk dat die "beveiliging" dus alleen werkt op het moment van het indrukken van de knop, en daarna niet meer.  Dat zou een aantal verbrande chips kunnen verklaren.

Wie durft?  :zwaai

Link to comment
Share on other sites

Guest damped

Ik zit hier nog wat verder te spelen, en merk dat bij 21.6W hij 4.2v geeft totdat de Origen warm wordt - dan gaat hij 4.1v geven (weerstand verlaagt). Als hij dan weer een beetje afkoelt gaat hij weer 4.2v geven etc.

Nu, als hij helemaal afkoelt, en ik vuur (4.2v) dan blijft hij 4.2v geven zolang ik blijf vuren.  Als ik even loslaat en weer vuur gaat ie meteen naar 4.1v.  Dat lijkt er op te duiden dat hij de check/weerstandsmeting alleen doet bij het initieel indrukken van de knop.

Als er nu een kortsluiting zou optreden na die eerste check, dan weet ik niet of de chip die zou opvangen.  Ik heb FF geen zin om dit te testen, maar misschien kan iemand met wat meer durf (of geld...) dit eens testen?  Je moet dan wellicht een werkende atomizer kortsluiten na het indrukken van de vuurknop.

Bij een echte beveiliging zou er een mechanisme moeten getriggerd worden door de plotse verhoging van het ampérage (dus die zou constant moeten gemonitord worden).

Ik kan er naast zitten, maar het is mogelijk dat die "beveiliging" dus alleen werkt op het moment van het indrukken van de knop, en daarna niet meer.  Dat zou een aantal verbrande chips kunnen verklaren.

Wie durft?  :zwaai

Klopt hij checked bij het vuren eerst de weerstand, is dat goed dan komt er ook power zoniet dan de melding check atty.

Maar verder gaat de beveiliging niet dus als er een "short" ontstaat na de eerste weerstand-check en dan tijdens het vuren, ja dan heb je een probleem.

Misschien is het idee om zelf nog een fuse aan te brengen nog niet zo gek!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest Thepenetrator

Bij mij gaat mijn display soms spontaan aan.

Heeft er nog iemand last van, of is er iets aan te doen ?

Link to comment
Share on other sites

Bij mij gaat mijn display soms spontaan aan.

Heeft er nog iemand last van, of is er iets aan te doen ?

Zoals een paar keer aangegeven in dit topic is dit een probleem met de eerste versie's en nee daar is helaas niks aan te doen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...