Jump to content

Halo tribeca


Jasp3r

Recommended Posts

Toen ik nog maar kort aan het dampen was heb ik een aantal smaken van Halo geprobeerd en vond ze allemaal (erg) smerig. Nu... ruim een half jaar later en met heel andere dampers en een veranderde smaak heb ik een soort Halo revival. Freedom Juice, Prime 15 en Tiki Juice horen nu bij mijn favoriete liquids en ADVs.

Ik vind ze geweldig.  :clap

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jasper, heb je een pm gedaan

niet vanaf mijn pc verstuurd

En niet alleen een pm! mag ik je nogmaals bedanken voor het opsturen van die tribeca.

Ik had een schone evod klaarstaan met een nieuwe coil , kon niet wachten!

Even een kort verslag:

Verschil tribeca van gekopmezelf , en die van mij:

-Geur: dit viel meteen op , veeeel minder sterk maar lijkt wel op elkaar

-Kleur: hetzelfde

Dan maar 1 evod vullen met tribeca van gekopmezelf en 1 met tribeca die naar kippensoep smaakt

Bijde op een verse batterij , en daar gingen we dan:

-Smaak mijn tribeca: wel minder sterk naar kippensoep dan een paar dagen geleden (steepen?) maar dus nog steeds die kippensoep smaak aanwezig.

-Smaak tribeca van gekopmezelf:  :shock Geen kippensoep! proef ook wat lekker zoets .... appart.... lekker? nog een paar halen .... JA! lijk wel iets van popcorn te proeven.

-Nasmaak van mijn tribeca is ook veel sterker/niet echt fijn

-Throat hit van de tribeca van gekopmezelf is ook veel zachter.

Het kan haast niet anders dan dat de fles die ik heb gewoon te vers oid is , aangezien de smaak in een paar dagen toch iets minder sterk geworden is.

Ik ga mijn tribeca over week nog eens proberen.

Ik hou jullie op de hoogte

Nogmaals  :bedankt @ gekopmezelf!

Nu even ergens een 7ml flesje bestellen  :trilt

Link to comment
Share on other sites

Wowie! En weer een tribeca liefhebber erbij :-)

Geniet ervan, blij dat ik kon helpen.

Vraag ter info: hoeveel nicotine zit er in die van jou?

niet vanaf mijn pc verstuurd

:respect

Link to comment
Share on other sites

Het is 1 van mijn favoriete smaken. Heb nu net weer een nieuw flesje geopend om te laten steepen,

Heb hem al even in huis trouwens, maar ik doe het standaard als ik de seal eraf haal. Paar dagen open

in de kast en dan smaakt en ruikt het veel beter :wink

Link to comment
Share on other sites

Klopt het dat tribeca een beetje naar cookie smaakt........proef er geen tobacco ,vanille of Carmel in ?

Link to comment
Share on other sites

Klopt het dat tribeca een beetje naar cookie smaakt........proef er geen tobacco ,vanille of Carmel in ?

Vanille proef ik er ook niet in, wel een lichte caramel smaak, waar het precies naar smaakt kan ik je

eigenlijk ook niet vertellen, wel een heerlijk zoetje in ieder geval :wink

Link to comment
Share on other sites

Guest wim_senna

Ik had ook een proefpakketje besteld van Halo...

Torque56 ->walgelijk

Turkish Tobacco ->dampbaar maar muf

Midnight Apple ->hoestbuien met appelslijm

Tribeca ->smaak was goed, ga hem binnenkort nog eens doen

Longhorn ->was ook dampbaar

Prime 15 nog niet geprobeerd.

Halo wordt naar mijn gevoel heel erg gehyped maar ik voel het niet zo, en ik moet er vreselijk van hoesten (12mg), en dat terwijl ik bvb zwoofs Dark Love op 18mg perfect kan dampen (heerlijk trouwens die DL).

Ik ben heel hard op zoek naar een ADV maar het is niet simpel...

Link to comment
Share on other sites

Veel lijntjes worden gehyped natuurlijk, maar daarnaast is het ook een kwestie van smaak.

Wat de 1 lekker vind vind de ander niets.

Ik hou van Halo Tribeca maar de andere smaakjes vind ik echt gewoon vies.

Ik hou erg van goodlife deadly sin , maar de andere smaakjes vallen mij tegen,

terwijl het bij anderen andersom is.

Eigenlijk is het alleen maar goed dat elke lijn voor ieder wat wils heeft, natuurlijk ;)

De rocketfuel heeft voor mij 3 heerlijke smaken en de anderen vind ik niet zo,

dat is dus een lijntje die 2 adv's heeft voor mij en 1 smaak die ik wekelijks wel 1 of 2 genietend damp.

Wil niet zeggen dat de andere smaken slechte liquids zijn maar ik hou gewoon niet van fruit ea. :wink

Link to comment
Share on other sites

Ik ben toch wel van mening dat halo premium liquids heeft. Damp nu een aantal maanden enkel turkish tobacco, freedom juice en tribeca en wil niets anders. Heb veel verschillende liquids getest maar niets bevalt mij beter

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Ik had vorige week 2 flesjes tribeca gekocht voor op vakantie,  maar ze zijn jammer genoeg nog niet op smaak. Best wel jammer, maar ach dan heb ik wat lekkers als ik thuis kom.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dus m'n antwoord gekregen van Halo over de slechte flesjes Tribeca.

Ik had dus deze liquid getest en vond deze superlekker. Toen heb ik nog 2 flessen gekocht van 30ml en beide waren rotslecht.

Deze laten steepen zonder resultaat, ze blijven smaken naar verrot eten gemixt met chemische rommel.

Ik heb dus met hen zitten mailen met de lotnummers etc.

Hun enige antwoord na een week wachten? "Schud eens met de flesjes, door transport kan het zijn dat de chemicaliën niet meer goed gemixt zijn."

Conclusie? Erg spijtig omdat ik Tribeca echt SUPERheerlijk vond maar mij zijn ze kwijt als klant!

Ik koop NOOIT meer Halo en ga maar op zoek naar een alternatieve ADV.

Link to comment
Share on other sites

Guest wim_senna

En ik had net een flesje Tribeca besteld om ze een tweede kans te geven, laat ik maar hopen dat ik dit ook niet voorheb  :shock

Mag ik vragen waar je die Halo gekocht had Nele?

Link to comment
Share on other sites

Ik kan je vertellen dat Tribeca en wellicht meer of alle liquid veel te maken hebben met je eigen smaak.

Toen ik net begon met dampen had ik Tribeca besteld maar vond hem buitengewoon smerig en overheersend. Na een aantal maanden is dit nu één van mijn favorieten smaken. Steepen maakt een verschil maar dat is niet zo groot als je misschien denkt.

Link to comment
Share on other sites

En ik had net een flesje Tribeca besteld om ze een tweede kans te geven, laat ik maar hopen dat ik dit ook niet voorheb  :shock

Mag ik vragen waar je die Halo gekocht had Nele?

Hoi Wim,

ik had deze aangekocht bij rookesigaret.nl, ik wil er wel expliciet bijvertellen dat dit wel degelijk echte Halo is (bevestigd door Halo zelf) en dat ik eigenlijk niets dan goeds over deze webshop wil vertellen. Ze antwoorden steeds op m'n mails en hebben een super goede service!

Dat deze naar mijn mening niet goed smaakt is enkel aan Halo te wijten, NIET aan deze webshop.

Link to comment
Share on other sites

Guest Witse

Ik had drie smaken van Halo, elk 30ml laten komen.

Heb ze gelijk op het forum gezet. Ik kreeg een krom gezicht als ik er aan snuffelde...

No more Halo for me.

:doei

Ik heb er eentje van jou overgenomen, ik vind die echt heerlijk.

Vreemd hoe smaken kunnen verschillen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update!

Mijn beruchte fles Tribeca smaakt nu prima!  :clap

Geen kippensoep smaak meer , en de gigantische sterke lucht is er ook af.

Had blijkbaar toch te maken met steepen.

2 dagen de fles open laten staan in een donkere kast , daarna de dop erop en om de paar dagen even geschud.

Iedereen bedankt voor de reacties!

En ik durf weer een grote fles te bestellen  :ratje

Link to comment
Share on other sites

Ha grappig zeg, dit. Ik heb 3 dagen geleden een sample pack met 6 flesjes halo binnengekregen. Tot nu toe heb ik hx3, voodoo, freedom juice en tribecca geprobeerd. Het pakketje was allemaal 1,8% (18 mg/ml).

Van al de 4 smaken die ik tot nu toe probeerde had ik alleen bij tribecca meteen het "MEEEEERRRRR" gevoel. Hx3 komt ook wel in de buurt, maar ik weet nog steeds niet of ik menthol in dampvorm nou wel kan verdragen. Ik heb een aardig trauma opgelopen met menthol-sigaretten :D. De rest laat ik voorlopig even staan want die zijn me nog wat te "onstuimig".

Als hij goed is (blijkbaar had ik geluk) is het tot nog toe de lekkerste e-liquid die ik heb gehad. Maar ik geloof wel dat ik qua smaak iets afwijk van het gemiddelde. Tot nu toe was barristar en daarna phat star van easy vapes mij favoriet  :fluit

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf nogmaals een 30ml fles gekocht. Gewoon door het gemis van de lekkere smaak.

Deze keer in 6mg maar helaas opnieuw hetzelfde resultaat.

Het gemis naar de lekkere smaak ruimt plaats voor frustratie dus het is nu echt wel de laatste keer geweest dat ik Halo besteld heb.

Heel misschien komt er nu en dan wel nog es een fles Midnight Apple in huis, maar dat is het dan ook.

Erg spijtig dit.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf nogmaals een 30ml fles gekocht. Gewoon door het gemis van de lekkere smaak.

Deze keer in 6mg maar helaas opnieuw hetzelfde resultaat.

Het gemis naar de lekkere smaak ruimt plaats voor frustratie dus het is nu echt wel de laatste keer geweest dat ik Halo besteld heb.

Heel misschien komt er nu en dan wel nog es een fles Midnight Apple in huis, maar dat is het dan ook.

Erg spijtig dit.

Echt heel jammer, heb je hem wel een paar dagen open laten staan en daarna mag hij ook nog wel wat tijd hoor.

Weet niet waarom, maar hij heeft echt steeptijd nodig.

Ik zorg altijd dat ik een nieuw flesje ruim op tijd koop zodat hij lekker lang kan steepen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...