Jump to content

Stenen Winkels op Google Maps


Sledge

Recommended Posts

Guest E-Sigaretonline

Ik kan melden dat iQuit Deventer en iQuit Arnhem gesloten zijn. Ook Hengelo zal binnenkort sluiten maar wellicht komt daar een ander winkeltje voor terug :fluit

Link to comment
Share on other sites

JWell

Dank je wel  :knuf

Staat genoteerd

Ik kan melden dat iQuit Deventer en iQuit Arnhem gesloten zijn. Ook Hengelo zal binnenkort sluiten maar wellicht komt daar een ander winkeltje voor terug :fluit

Tja .. what's in a name, zullen we maar zeggen. Spijtig maar helaas, ik heb ze verwijderd.

Enneuh .... succes met je nieuwe winkel  :fluit

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest tijgertjex

Rookesigaret

Rookesigaret.nl

Harnzertrekwei 1B

9035AV Dronrijp

Telefoon nummer 06 83 53 64 30 van 11.00 tot 17.00 maandag t/m vrijdag

Vanaf 29 November

Geopend van 12.00 tot 17.00 maandag t/m vrijdag

Een webshop en stenen winkel waar je kunt snuffelen, testen en kopen.

Link to comment
Share on other sites

Guest iris-Emma

Hallo,

In het midden van het land, in Baarn, zit een heel leuk Elektronische sigaretten winkeltje. Het heet Easy-Sigaret. Er bestaat ook een website; www.Easy-Sigaret.nl. Echter, het is GEEN webshop. In deze winkel mixen/maken ze zelf alle liquids en hebben ze sinds kort 3 smaken ontwikkeld die zeer dicht bij de echte tabak smaak komen. Deze zijn een daverend succes onder de klanten! Ze hebben meer dan 120 smaken. Door de unieke smaken, het persoonlijke advies, goede kennis en uitstekende klantenservice hebben ze al veel vaste klanten. Ze verkopen diverse soorten batterijen, clearomizers, E-pipes, complete setjes en accessoires. Het is er ook heel gezellig, want je kunt er lekker zitten, bakje koffie/thee nemen en de mensen die er werken nemen altijd de tijd voor je.

Easy-Sigaret

Nieuw Baarnstraat 47

3743 BP Baarn

Link to comment
Share on other sites

Guest Sandrazv

@Emma..... :denk zelf smaakjes mengen, in de shop,  :denk niet echt hygiënisch lijkt mij.

Website bekeken, lijkt een shop voor beginners, veel "eenvoudige" hardware

Link to comment
Share on other sites

Guest iris-Emma

@sandrazv: Op welk argument baseer je de mening dat het niet hygiënisch zou zijn? Het is wel een, in mijn optiek, kortzichtige aanname, niet gebaseerd op feiten. Ik werk in een ziekenhuis en voeg ook medicijnen met de hand toe in infuuszakken. Doen we dat niet hygiënisch? Zou dat dan niet mogen? Je kunt het ook zien als iets unieks in Nederland waarbij ingespeeld wordt op de behoefte van de klant. Niks standaard, maar goede smaken.

Het klopt dat de hardware gericht is op beginnende klanten. De ervaren damper moet voor zijn hardware niet naar Easy-Sigaret komen, maar is voor de aanschaf van liquids door de grote variatie en speciale melanges aan het goede adres.

Ik zou zeggen: ga eens zelf ervaren!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Puff Corner Hoogvliet is gesloten en verhuisd per 29 nov '14 naar Puff Store Rotterdam.

Rookesigaret

Vivant Zuid-west Tabakzaak

Easy-Sigaret

Aangepast/toegevoegd door Esjeka 13-11-2014

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest E-Sigaretonline

Wij hebben sinds Zaterdag ook een stenen winkel mogen openen.

De adresgegevens zijn:

eSigaretonline.nl

Drienerstraat 15

7551HJ Hengelo

We zullen nog een topic aanmaken bij de stenen winkels en in ons eigen subboard zodat jullie kunnen zien dat het gaat om een fysieke winkel.

Groeten Nick

eSigaretonline.nl

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eliquidoutlet.eu
50 plus smaakjes 0-6-12-18mg
Beginers setjes
Mods
Base
Flavours (meer dan 100)
Nieuw vg lijn molinberry v.a.15-2
In 48 smaakjes
36 Smaakjes te proeven in alle 4 nicotine sterkte
Uitgebreide winkel
Abdis van thornstraat 15a
5126Bj Gilze
Vlak bij Turnhout (België) - baarle Nassau- Breda-Tilburg

post-1294-14229937862898_thumb.jpg

Edited by Esjeka
Bijgewerkt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...