Jump to content

in afwachting...


Guest kimmy

Recommended Posts

Ik heb ook ernstige psoriasis, maar wist niet dat liquid daar invloed op kon hebben. Ik gebruik zelf pg/vg mix van @37 en drink wel ruim voldoende. Ik heb nog geen link kunnen leggen tussen de ontwikkeling van mijn psoriasis en e-roken. Nu heb ik wel medicatie tegen de psoriasis die heel goed aan slaat en ik ben daarmee begonnen ongeveer gelijk met het e-roken...

Als je medicatie hebt tegen psoriasis, zul je waarschijnlijk geen last krijgen.

Maar om levenslang medicatie te slikken, lijkt mij geen goed idee, wegens overbelasting van lever, nieren, etc.

Psoriasis is (nog) niet te genezen en de medicatie is slechts symptoombestrijding.

Een zon- en zeevakantie in een mediterraan land, zonder medicatie, helpt veel patiënten maandenlang heel goed, waaruit men zelf conclusies kan trekken.

Link to comment
Share on other sites

Klopt, Mariannabel.... alleen VG is moeilijker aan te komen dan mix pg/vg... En las ook mindere dingen over vg? Ergens hier op het forum maar was al wel een tijd terug... Kan iemand meer hierover vertellen?

VG kan geen kwaad, als je maar geen low resistance gebruikt, maar dat heb ik je al eerder geantwoord in oudere berichten.

Bij virginvapor bestellen, is helemaal niet moeilijk; de levering gaat best snel en eventuele vragen worden snel en goed beantwoord.

Verder zijn er vele VG-leveranciers...die echter niet aan Europa leveren!

En er zijn VG-leveranciers met zeer beperkte keuze in smaakjes.

Hier is een waslijst van VG-leveranciers, zodat je zelf iedere leverancier kunt checken:

http://www.e-cigarette-forum.com/forum/general-e-liquid-discussion/60255-list-16-vg-based-e-liquid-suppliers-6.html#post1215838

Link to comment
Share on other sites

Gister mijn bestelling binnen gekregen!! Nu 2 smaken kunnen uitproberen...

Ik ben miss niet opjectief aangezien dit na mijn premium de eerste ervaring is met dampen mn smaakjes, maar dit is/was mijn ervaring:

@37 energy  : Lekkerrr, meer damp dan dat ik gewend was, na genoeg geen gier maar deze was ook 6mg, voor mij hoeft die gier ook niet zo

@37 tiramisu  :Ook deze 6 mg en ook errug lekkerrr!!!

Een hijs van mijn (oude) premium valt nu erg tegen!!! :ja

Link to comment
Share on other sites

Vanmiddag de white premium kersen uitgeprobeerd... helaas was deze niet in 6mg te krijgen (had het preofsetje) maar in 12mg... Zow dat merk ik! Heb dit setje mn gekocht ivm de smaakjes die ik zo ff uit kan proberen maar deze viel tegen... niet qua smaak, want dat was niet slecht, ook al vind ik de eerste 2 lekkerder, warmer soepeler lijkt het wel... maar merk die nicotine wel... en ergens zonde toch? Zit nu op 6mg, en ook daar snak ik niet naar, dus waarom 12 mg? Gaat erg snel dus dat ik de nico niet meer zo sterk hoef....

Miss bestel ik dadelijk wel 0mg... en die evt mixen met 6 mg?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...