Jump to content

Boba's Bounty-24mg-30ml nicotine verdunnen?


Don_Sjon

Recommended Posts

Na het lezen van het "Boba's Bounty Aankoop" Topic ben ik zo benieuwd geworden dat ik mijn impulsiviteit niet heb kunnen onderdrukken.

Helaas hadden ze alleen nog maar 24mg nico 30ml bij SmokeTek (op het moment van bestellen)

Echter momenteel damp ik 11/12 mg nico. En deze is toch wel heftiger, 24 mg nico.

Is er een mooie manier om het nicotine gehalte te verminderen zonder dat de heerlijke smaak (moet ik nog ondervinden) achteruit gaat.

Of....misschien wil iemand met me mixen? met bv 6 mg nico? Zodat we twee flesjes van 15 mg overhouden?

Link to comment
Share on other sites

Guest verstokte smoker

Heb geen 6mg staan, wel een flesje Boba's Bounty van Liberty Flights 30ml van 12 mg.

Aangezien ik al een hele tijd op 6 mg of lager damp heb ik uit dit flesje maar 1x een carto gevuld...

Weet niet of je daar wat aan hebt?

Link to comment
Share on other sites

Heb geen 6mg staan, wel een flesje Boba's Bounty van Liberty Flights 30ml van 12 mg.

Aangezien ik al een hele tijd op 6 mg of lager damp heb ik uit dit flesje maar 1x een carto gevuld...

Weet niet of je daar wat aan hebt?

Is dit dezelfde smaak als Alien Visions? Ik heb ergens gelezen dat er maar een "echte" is, maar als de smaak in de buurt komt heb ik zeker interesse. PM me maar.

Link to comment
Share on other sites

Heb geen 6mg staan, wel een flesje Boba's Bounty van Liberty Flights 30ml van 12 mg.

Aangezien ik al een hele tijd op 6 mg of lager damp heb ik uit dit flesje maar 1x een carto gevuld...

Weet niet of je daar wat aan hebt?

Is dit dezelfde smaak als Alien Visions? Ik heb ergens gelezen dat er maar een "echte" is, maar als de smaak in de buurt komt heb ik zeker interesse. PM me maar.

Diegene die komt van Liberty is de originele Alien Visions, als je even ging kijken, zoals ik, wist je dat  : :duim

De stock is echter weer uitgeput. Ik wacht op mijn bestelling van SmokTek: Boba's en Gorilla juice 6Mg

http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=188

Link to comment
Share on other sites

Ik wist niet dat Liberty een shop was, ik dacht een merk, excuus dat ik niet even heb gegoogled.

Als je er nog vanaf wil dan hoor ik het graag. Ik vind het ook niet erg als het wat meer kost.

Maar goed, als jij door je voorraad heen bent dan snap ik het wel ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest verstokte smoker

Had ik erbij moeten vermelden dat Liberty Flights een shop is, had ik niet bij nagedacht  :bloos

Het flesje staat hier maar te staan...is een batch van 08-2012 lijkt me dat dit nog goed is.

Dus als je interesse hebt pb me maar (er is nog een forumlid die interesse heeft getoond, maar wacht jou reactie ff af)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...