Jump to content

Kan dat en hoe dan?


Guest Syllie

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Hoe zit dat nu eigenlijk met die kant en klare liquids?

Kun je kant en klaar met elkaar mixen? Ik heb 3 flesjes kant en klare liquids besteld,

waarvan 2 met 12 mg nicotine (tobacco en cappuccino) en 1 met 0 mg nicotine (menthol).

Appel en Tobacco beide 12mg kreeg ik gratis bij mijn damper.

Wat gebeurd er als ik een paar druppels menthol (0mg nicotine) bij de tobacco (12mg nicotine)

zou gooien? Heeft dat invloed op het nicotine gehalte, of alleen op de smaak?

By the way...Ben nog niet begonnen met dampen. M'n eerste damper ligt nu aan de oplader

en dat duurt heeeeeeeeeeeel lang. Ik ga natuurlijk beginnen met de liquids gewoon in de pure

vorm te roken, dus niet mengen. Toch ben ik wel benieuwd naar de reacties op mijn vraag.

Ik snap er namelijk nog helemaal niets van  :weetnie. Ik heb geen idee of je kant en klare liquids

wel mag mengen.

Alvast bedankt voor alle reacties, die ongetwijfeld weer zeer verhelderend zullen zijn.

Tjonge....wat is dit toch een super forum  :worship

Groetjes,

Syllie

Link to comment
Share on other sites

heeft invloed op beide, dus als je 50/50 zou mengen, dan zou je theoretisch op 6mg dampen en de smaak wordt dan ook een mengeling.

Doe dit al een tijdje, ik dampte veel cola van e37 en soms zat daar maar weinig smaak aan dus dan deed ik er een beetje aardbeien bij (die ik puur te zoet vond) en dat pepte de smaak weer wat op.

Ik damp nu RY4 die ik op 6mg een heel erg goede throathit/gier (or whatever you wanna call it) vind geven, maar doe daar dan een beetje vanille bij voor de smaak.

Link to comment
Share on other sites

over het tesamen mengen hoef je je geen problemen over te maken

je kan elke kant en klare liquid ongeacht het merk tesamen gaan mengen :ja

en uiteraard een spuitje en enkele lege flesjes behoren volgens mij wel bij een damper optioneel natuurlijk.

succes :biertje

Link to comment
Share on other sites

Dus als ik de helft van een flesje met 12mg nicotine meng met de helft van een flesje met 0mg nicotine,

dan kom ik uit op 6mg nicotine. Qua smaak snap ik dat het invloed heeft en dat zou dan uitproberen

zijn.

Welke invloed heeft het nicotine gehalte als ik een paar druppels liquid met 12mg nicotine zou

doen bij een liquid met hetzelfde gehalte nicotine (dus ook 12mg). Wordt het nicotine gehalte dan hoger,

of blijft het dan 12mg (daar je mengt met 2x 12 mg liquids).

Misschien een beetje blonde vragen, maar ik snap het nog niet zo goed en wil geen

overdosis met nicotine binnen krijgen. Ik rook nu a-sig met 0,8 mg nicotine.

Wederom bedankt!

Groetjes,

Syllie

Link to comment
Share on other sites

Hoi sylloe,

Je kunt niet met je nicotine gehalte boven de nicotine komen met de hoogste nicotine gehalte,

Met bijv 2x 12mg kun je nooit boven die 12 mg uit komen.

Het gaat hier over nicotine per ml, zodra je 2x 1ml 12mg gebruikt heb je gewoon 2ml met 12mg,

En het klopt Ls je 5ml 0mg bij 5ml 12ml gooid dat je dan op 10ml 6mg uit komt.

Succes er mee, en er zijn geen domme vragen, gewoon blijven stellen

Link to comment
Share on other sites

Welke invloed heeft het nicotine gehalte als ik een paar druppels liquid met 12mg nicotine zou

doen bij een liquid met hetzelfde gehalte nicotine (dus ook 12mg).

Als je het ene flesje van 12mg mengt met een paar druppels of het hele flesje van een andere liquid à 12mg,

blijft het nicotinegehalte 12mg.

Als je de hele dag en/of de hele avond heerlijk zit te genieten van je e-sig, kan het wel zijn dat je met 12mg in totaal meer nicotine binnenkrijgt dan je gewend was bij de brandpeuken.

Maar dat merk je vanzelf wel (niet kunnen slapen, wakker worden met hoofdpijn, e.d.)  :JaqV

Link to comment
Share on other sites

dat zal bij 12mg ook wel meevallen, aangezien nicotine uit damp minder snel wordt opgenomen dan uit een a-sigaret.

Maar niet iedereen is hetzelfde, ligt er waarschijnlijk ook aan hoe stevig je hiervoor rookte.

Link to comment
Share on other sites

dat zal bij 12mg ook wel meevallen, aangezien nicotine uit damp minder snel wordt opgenomen dan uit een a-sigaret.

Maar niet iedereen is hetzelfde, ligt er waarschijnlijk ook aan hoe stevig je hiervoor rookte.

ja dat klopt wel hoor.

in mijn geval als ik onder de 18mg damp  dan komt na enkele uurtjes de drang naar een a-tje onverbiddelijk terug.

zal van persoon tot persoon liggen.

of het zit tussen onze oren :weetnie

Link to comment
Share on other sites

Super duidelijk uitgelegd allemaal.

Hier kan ik absoluut mee uit de voeten.

Wat het nicotinegehalte betreft, dat zal ik vanzelf wel merken.

Ik rook nu ongeveer 20 sigaretten per dag met een nicotinegehalte van 0,8 mg.

Mocht ik hoofdpijn krijgen (of misselijk worden), dan weet ik dat ik waarschijnlijk teveel aan het lurken ben.

Many thanks!

Groetjes,

Syllie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...