Jump to content

Merken Liquids


Guest TimC

Recommended Posts

Ik ben heel nieuw in het dampwereldje. Pas sinds woensdag ben ik aan het dampen en mijn eGo-c is amper uit mijn mond geweest.

Slapen doe ik er nog wel niet mee.  :mmm

Ik heb al enkele liquids in huis en heb er vrijdag nieuwe besteld.

Al die liquids zijn nog nieuw voor mij en het is dan ook vrij verleidelijk om op ontdekkingstocht te gaan.

Gelukkig kan ik mijn shoppingsdrang nog iets of wat onder controle houden.  :aai

Nu mijn vraag.

Ik heb voorlopig enkel liquids van Joyetech en DK in mijn bezit en de bestelling die ik heb gedaan zijn ook van die merken.

Zijn er bepaalde merken die zeker aan of af te raden zijn?

Of is dit alles puur afhankelijk van persoonlijke smaak?

Alvast bedankt voor jullie hulp. :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, dank je wel.

Beetje jammer wel, dan ga ik ze toch allemaal moeten uitproberen.  :grins

Nog even ter info.

Ik kan dan ook gewoon bv. Joyetech doublemint (11kg) mixen met DK caramel (16mg)?

Merken zijn niet van belang bij mixen?

Link to comment
Share on other sites

:hi

Wat misschien ook een goed idee is om nieuwe smaakjes te leren kennen is de afdeling "aangeboden" eens door te snuffelen; daar worden soms aangebroken flesjes aangeboden ter ruil of verkoop omdat iemand ze minder lekker vindt.

Op die manier heb ik al aardig wat smaakjes met 'gesloten beurzen' kunnen proeven en laten proeven  :wink

Binnenkort ga ik mijn kastje weer even doorspitten en mogelijke ruilingen aanbieden

Link to comment
Share on other sites

Hi Paul,

Ah, die aangeboden sectie van het forum had ik nog niet ontdekt. Top!

Ook die testsetjes lijken me erg interessant.

Ga ik maar eens bestellen.

Dank je wel voor de tips!  :duim

Link to comment
Share on other sites

En het klopt helemaal, Je kunt verschillende merken en smaakjes gewoon met elkaar mixen, Aan nicotine krijg je dan het gemiddelde van de 2.