Jump to content

Waar kun je herbal in NL kopen?


flip

Recommended Posts

Dankjewel voor de reacties. Heb meteen een flesje besteld bij eliquid4u. Zelfde fout gemaakt als voorgangers; de verzendkosten vergeten. Daar reageert de site automatisch op. M'n oude paypal werkt nog steeds, dus dat komt mooi van pas. Wordt wel een duur flesje op deze manier: 19 euro voor 34 ml. Ben benieuwd. Als het goed smaakt misschien maar een verzamelorder doen.

Ik laat het allemaal nog weten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Bij een verzamel-order mag je mij vast op een lijstje noteren Flip :ja

Ik begin ondertussen aardig door m'n Herbal heen te geraken nl... :fluit

Link to comment
Share on other sites

Herbal is binnen. Eerste haaltjes zijn lekker. Heb al eens eerder de vraag gezien of je herbal puur dampt of moet toevoegen. Maar het antwoord weet ik niet meer.

Ik zie overigens dat er zero opstaat. Dus puur roken lijkt me geen probleem.

Iemand suggesties?

Link to comment
Share on other sites

Herbal is heel sterk geconcentreerd. Als je het puur gaat dampen, krijg je een enorme hoestbui (behalve sommige die-hards zoals Kamiel)

Verder is het -geloof ik- 100%VG, dus dikker dan PG, waardoor het onverdund niet gedampt kan worden in atomizers en cartomizers. Bij clearomizers is eentje met bottom coil aan te raden, dus b.v. de Kanger T3, maar in een Vivi Nova met top coil lukt 't ook wel.

Ik mix de herbal met 0mg VG in een verhouding van ongeveer 1 : 3.

Link to comment
Share on other sites

Tot nu toe ben ik tevreden, dus een vervolgorder overweeg ik zeker. En aansluiten bij een ander of aansluiten bij mij is tzt geen probleem.

Overigens heb ik Mark nog even gemaild en kreeg de volgende reactie:

Hi,

It is absolutely beautiful pure. You can dilute if you want with a little distilled water or a little of your favourite alcohol. I hope you enjoy. Happy vaping. Kind regards.

Mark

Link to comment
Share on other sites

Ik zie nu pas dat er op de flesjes inderdaad weer ZERO% staat.........dit is een poos niet geweest.........er stond vroeger ZERO op, hierna is dit gewijzigd in: NON TOBACCO, en nu dus weer ZERO%. Het is mij om het even hoor, ik geniet er al zo lang van........ik doe ongeveer 1 tot 1,5 ml op een flesje van 10 ml. En dat bevalt uitstekend. Zou niet meer zonder willen.  :cheerpon

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...