Jump to content

PinkSpot liquids


Guest Sopherian

Recommended Posts

Guest Sopherian

Hallo allemaal,

Ik wilde in iedergeval 1x de ECHTE originele PinkSpot geproeft hebben voordat ik ze zelf ga proberen te maken.

Ik heb dus 3 testpakketjes besteld en 1 los flesje en heb er 1 gratis bij gekregen dus in totaal 20 smaken.

Ik zal ze 1 voor 1 beoordelen en zeggen wat ik er van vind.

PinkSpot Dutch Apple Pie Nicotine Level Medium 18mg

Beschrijving Website: Dutch Apple Pie | CAUTION: Hot out of the oven dutch apple pie. Hint: Don't tell grandma you like ours better.

Geur: lekkere zoete geur en een beetje gekruid. Cijfer: 8

Smaak: Hele interessante smaak! Ik proef zoet,Appel,Kaneel,Rozijnen,de korst en eigenlijk alles wat er in een appeltaart zit. beetje gekruide appeltaart van mij

mag hij nog iets zoeter zijn. Cijfer: 8

Gier: had iets meer gemogen van mij maar hij is er wel. Cijfer: 7

Damp: Lekkere dikke damp. Cijfer: 10

PinkSpot Cantaberry Crush Nicotine Level Medium 18mg

Beschrijving Website: Cantaberry Crush is a perfect blend of cantaloupe and strawberry with a perfect hint of cool menthol. A very tasty light flavor that you can vape all day.

Geur: Vooral zoet en een klein beetje zuur, Maar lekker!  Cijfer: 8

Smaak: Wat een smaaksensaties haha. Ik proef vooral veel Meloen en een vleugje mint. Lekker fruitig en deze zal het zeker goed doen in de zomer.

Hou je van meloen dan is dit een lekkere smaak voor je. Cijfer: 8

Gier: Niet te veel niet te weinig, Nee Precies goed!!! Cijfer: 8

Damp: Ook goed! maar iets minder dan de vorige dus ik geef hem een mijn zoveelste 8!

p.s Ook mijn vriend kan er geen genoeg van krijgen hij vind hem heerlijk!

PinkSpot Swagger Nicotine Level Medium 18mg

Beschrijving Website: I am not saying you HAVE to scream from your rooftop that this is the best e-liquid, smoothest and most flavorful tobacco based flavor you have ever tried. I am not saying you NEED to tell everyone you know, put it on billboards and post on every forum you can find. I am not saying you NEED to make YouTube videos about this flavor even though you can barely use a computer...I am just saying you will.

Geur: Heerlijk zacht zoet,caramel en boter  Cijfer: 10

Smaak: de eerste paar hijsjes dacht ik hmm... weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Maar al snel begon ik het lekkerder te vinden.

Tabak smaak maar ook lekker zoet! Het proeft naar caramel,Vanille,pop corn,hazelnoot en een beetje tabak. 1 min puntje is dat ik er snel een droge mond van krijg. Voor een tabak smaak vind ik hem zeker geslaagd! terwijl ik niet eens zo van de tabak smaken ben. Maar hou je er wel van is deze zeker wat voor jou! Ook iedere keer als ik de kamer in loop denk ik wat ruikt het hier lekker! naar heerlijke caramel! Dus je ruikt hem wel sterk. Cijfer: 8

Gier: een zeer goeie gier die precies bij de smaak past. Cijfer: 8

Damp: Goed en heef ook deze mijn zoveelste 8!

PinkSpot Banana Creme Nicotine Level Medium 18mg

Beschrijving Website: Rumor has it this flavor inspired Alice's, from Brady Bunch, famous banana cream pie. This tasty E-Liquid will make your taste buds go bananas.

Geur: Net zo als eigenlijk alle smaakjes die ik tot nu toe geproeft heb... lekker zoet maar niet te sterk. Cijfer: 8

Smaak: Dit zou zo mijn all day vape kunnen zijn! Hij blijft heerlijk! Je proeft duidelijk banaan suiker en taart! Ik ben altijd weg van de Multivlaai

bananen vlaai en daar smaakt hij erg naar. Ik ben verliefd geworden op dit smaakje. Perfection! Cijfer: 9,5

Gier: Goed! niet een hele erge gier maar voor dit smaakje precies goed. Cijfer: 8

Damp: Lekkere dikke damp. Cijfer: 10

PinkSpot Atomic Fireball Nicotine Level Medium 18mg

Beschrijving Website: Hot sweet cinnamon candy with cool menthol makes this classic candy flavor spot on delicious!

Geur: Naar veel kaneel en beetje naar fireballen. Van die ronde dingen met zo een laagje er over heen die heel heet werd en kauwgom van binnen Cijfer: 9

Smaak: GE-WEL-DIG! dit word ook 1 van mijn favoriete smaakjes...! beetje zoet, lekker heet bijna niet te beschrijven. Maar als je Fireballen(jawbreakers) kent... Het is precies die smaak!!!Echt GENIAAL!Het word ook echt heet op je tong he... ongeloveloos!  Cijfer: 10

Gier: Beter had niet gekunt! Cijfer: 10

Damp: Lekkere dikke damp. Cijfer: 10

wordt vervolgd....

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

Dank jullie wel!  :knuf

@Kadir8880 Van de PinkSpot website zelf. Aangezien ik geen creditcard heb heb ik ze een mail gestuurd en ik mocht via PayPal betalen.

@Sparco haha ik zat nog te twijfelen... heb dus 20 smaken maar die jammer genoeg niet... haha

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

Ik werd vanmorgen wakker en had nog steeds die heerlijke appeltaart smaak in me mond! Begon er bijna aan te twijfelen of ik niet vanacht aan het slaapwandelen geweest was en stiekem een appeltaartje heb gegeten (Ben op dieet vandaar) haha :grins

Link to comment
Share on other sites

Dan was ik op de juiste plaats en 17.95$ voor verzending is niet echt goedkoop, of je er 3 of 6 besteld blijft gelijk...

je kan ze natuurlijk ook zelf maken, het is poepsimpel en veel goedkoper :ja

hier is en linkje, pas op dat zijn aromas kun je niet puur dampen het is een diy produkt

ben persoonlijk ook een pinkspot lover

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

Ja dat wil ik uiteindelijk ook gaan doen datida! Dankzij jou  :knuf haha

Maar wilde daarvoor toch eens de originele geprobeerd hebben.

Ik had trouwens veel geluk aangezien er aan het begin van het nieuwe jaar een nieuwjaars actie was met 20% korting  :ponpon

Link to comment
Share on other sites

ook ik ben door datida verslaafd geworden aan pinkspot heb ze nu bijna allemaal gehad dus als je wil weten hoe het smaakt vraag je maar ze zijn wel aan het herorganisseren er gaan smaken uit en er komen nieuwe binnenkort bij

net wat datida zegt een stuk goedkoper diy en ik heb de bestelling in 3 dagen thuis en zeer lage verzendkosten boven de 100 euro geen verzendkosten :ratje

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

Ik kan niet wachten tot ik ze zelf kan maken Christa, Ik weet zeker dat ik in de familie dan veel vragen krijg voor smaakjes haha.

Ook mijn moeder vind het heerlijk en me vriend nu dus ook.

Als ik hier mee klaar ben ga ik het zeker proberen  :grins

p.s Heb weer een nieuwe revieuw erbij gezet!

Link to comment
Share on other sites

Heb mijn eerste diy testjes met Inawera achter de rug. Nadeel is dat je het spul toch even moet laten staan voor betere smaak (een heet water badje scheelt een hoop maar is nog niet alles).

En ondertussen wil je toch proeven en ben je zo door je liquid heen  :lol

Tip van Christa: maak van ieder smaak 2 flesjes van, maar hier heb ik ook al ondertussen uit gesnoept.

Maar heb nu van de smaken die ik lekker vond, grotere flesjes gemixt.

Eerst vond ik de Gold Ducat lekker, maar nu dat Maxx Blend een poosje heeft staan rijpen begin ik Maxx Blend toch lekkerder te vinden. Dus gelijk een grote fles gemixt en bij de rest gezet. Het wordt steeds drukker  :fluit

Fruitsmaken zoals sinasappel en banaan zijn erg sterk. Ik heb deze met karamel gemixt maar de karamel proef je amper, de volgende keer dus iets meer karamel druppelen. Of nog een poosje laten staan, misshien dat de fruitsmaak iets vermindert.

En de sesam met karamel is ook goed te dampen. Heeft niets met tabak te maken zou je denken, maar de smaak is toch in de richting van kant en klare zoetige tabak liquids. Heel raar  :weetnie

Wil nu ook andere merken aromas en base proberen.

Welke base gebruik jij bij pinkspotsmaakjes Christa? En heb je nog wat tips: hoeveelheid druppels per 5 of 10ml base bij smaakjes wat jij gemaakt hebt. Ben ook benieuwd naar tabaksmaken van pinkspot.

Heb ook mijn phoenix drip atomizers goed werkend gekregen dankzij Robert. Dus kan lekker makkelijk testen.

Link to comment
Share on other sites

hoi kadir je bent lekker bezig hihi een tip als je een sapje hebt wat lang gesteepd heeft en je vind hem lekker bewaar dan een paar drupjes voor je nieuwe flesje gooi de oude daarbij in dan schijnt het steepen sneller te gaan

ik gebruik 70pg en 30 vg de pg koop ik per liter bij de apotheek de vg bij dampertje

wat betreft pinkspot die kan op 10,15 en 20% ik zelf gebruik 15%

het voordeel van pinkspot is geen sttepen nodig gelijk gebruiken

kwa tabak ben ik helemaal gek :JaqV van subzero een lichte tabaksmaak met frisse nasmaak en iets zoetig

de honey cured vind ik heel erg naar gewone tabak gaan die meng ik met orange en creme the meth

de cowboy is onderweg dus die hoor je nog

ik ben helemaal weg van grasshopper,subzero pirate booty,banaan creme,black mamba en creme the meth dit meng ik bijna overal in :jolleke er zijn meer smaken die ik lekker vind hihi

heb erook nog een paar onderweg die ik nog niet heb geproefd heb er nu zo'n 25 geproefd ik vind ze niet allemaal even lekker maar dat houd je toch :ratje

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

hoi kadir je bent lekker bezig hihi een tip als je een sapje hebt wat lang gesteepd heeft en je vind hem lekker bewaar dan een paar drupjes voor je nieuwe flesje gooi de oude daarbij in dan schijnt het steepen sneller te gaan

ik gebruik 70pg en 30 vg de pg koop ik per liter bij de apotheek de vg bij dampertje

wat betreft pinkspot die kan op 10,15 en 20% ik zelf gebruik 15%

het voordeel van pinkspot is geen sttepen nodig gelijk gebruiken

kwa tabak ben ik helemaal gek :JaqV van subzero een lichte tabaksmaak met frisse nasmaak en iets zoetig

de honey cured vind ik heel erg naar gewone tabak gaan die meng ik met orange en creme the meth

de cowboy is onderweg dus die hoor je nog

ik ben helemaal weg van grasshopper,subzero pirate booty,banaan creme,black mamba en creme the meth dit meng ik bijna overal in :jolleke er zijn meer smaken die ik lekker vind hihi

heb erook nog een paar onderweg die ik nog niet heb geproefd heb er nu zo'n 25 geproefd ik vind ze niet allemaal even lekker maar dat houd je toch :ratje

Ik heb Grasshopper, black mamba & Banana Creme ook hier liggen! ben enorm benieuwd  :grins Ik zal als me tankje met Swagger leeg is 1 van deze gaan proberen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

ik heb me clearo gisteren gevuld met  Banana Creme! En dat is echt de lekkerste tot nu toe  :grins Ik ben er helemaal verslaafd aan!!! Sjezus wat lekker zeg!!!

Link to comment
Share on other sites

ik heb me clearo gisteren gevuld met  Banana Creme! En dat is echt de lekkerste tot nu toe  :grins Ik ben er helemaal verslaafd aan!!! Sjezus wat lekker zeg!!!

amazing flavours mix it, shake it, vape it, enjoy it :ratje

Link to comment
Share on other sites

Hi Sopherian,

dat is ook een van mijn favoriet. De lekkerste bananensmak die ik heb gevonden. Bluespot is ook verrukkelijk. Black Mamba ergggggggg lekker. Pinkspot meng ik vooral met Tabaksmaak dan vind ik deze ook lekker.

Ik zal volgende week weer wat smaakjes bestellen.

Ik ben erg benieuwd naar jou resultaten. :bedankt

Groetjes,

Sas

Link to comment
Share on other sites

Wat ik begrepen heb zijn de 'aromas' van pinkspot meer geconcentreerde liquids. Dus niet echt aromas net als die van inawera bv. Want hier heb je een paar druppels nodig. Bij pinkspot lees is tot wel 20%. Dus 2 ml bij 8 ml base mikken schudden en klaar, dus je hoeft ze ook niet te steepen. Werken jullie met spuitjes, dus ieder smaak een apart spuitje?

Link to comment
Share on other sites

Wat ik begrepen heb zijn de 'aromas' van pinkspot meer geconcentreerde liquids. Dus niet echt aromas net als die van inawera bv. Want hier heb je een paar druppels nodig. Bij pinkspot lees is tot wel 20%. Dus 2 ml bij 8 ml base mikken schudden en klaar, dus je hoeft ze ook niet te steepen. Werken jullie met spuitjes, dus ieder smaak een apart spuitje?

als je 20 procent gebruikt en 50pg-50vg heb je identiek hetzelfde als de kant en klare van pinkspot.

pinkspot moet je inderdaad niet steepen

wat bedoel je met,ieder smaak een apart spuitje

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...