Jump to content

Fruitsmaken en menthol zoektocht


Guest Chaya81

Recommended Posts

Guest Chaya81

Sinds ik begonnen ben met dampen, heb ik twee favorieten: aardbei en menthol. Welke fruitsmaakjes smaken naar fruit zonder andere rare nasmaken of zo? En welke mint of menthol is het proberen waard? Menthol moet lekker fris zijn. Ohja, cassis, orange en pineapple is een iewwww.

Zoveel smaken en shops weet gewoon niet meer waar te kijken. Liefste nl shops. Testflesjes zijn ook welkom :wink

Dankjulliewel

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

Ik ben echt een Menthol fan! Voor het dampen rookte ik altijd MarlBoro Beyond.

Toen ik begon met dampen begon mijn zoektocht dus naar een goede en voor mij vooral sterke mint.

Ik ben blijven hangen bij MonkyjuicE Triple Menthol te koop hier: http://www.e-cig4u.nl/Webwinkel-Product-14586375/MonkyjuicE-Triple-Menthol.html

En aangezien ik het nog sterker wilde hebben druppel ik hem bij met flavour van Dampertje te koop: http://www.dampertje.nl/a-27460047/diy-flavours/extreme-ice/

Maar dan is hij ook echt sterk! Dan voel je het in je mond,keel,longen zelfs in je oren haha

Ik vind het ook super handig die flavours want zo kan ik alles een beetje mint laten proeven als ik dat wil  :grins

Goodluck!!! 

Link to comment
Share on other sites

Hoi Chaya,

Ben ook op zoek naar een overheerlijke aardeiensmaak (ben sowieso op zoek naar fruitsmaakjes).

Van welk merk heb jij de aardbeien liquid?

Heb je nog meer fruitsmaakjes waar je weg van bent en van welk merk heb je ze?

Aaaaaaah, raak ook helemaal de kluts kwijt van alle merken, smaakjes, soorten en shops.

Groetjes,

Syllie

Link to comment
Share on other sites

Guest Chaya81

Hallo Syllie,

Heb alleen de aardbei smaak hier. Die is een testflesje van 5ml bij goedkooproken.net

Heerlijke smaak. Andere fruitsmaakjes heb ik nog niet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Willem72

heb strawberry van MonkeyjuicE.. heb geen vergelijking, omdat dit de eerste strawberry is die ik probeer, maar hij is best lekker

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Ik heb 'n 18mg aardbei in de aanbieding staan van LiQua (had 'm al afgezwakt met 0mg maar toch is aardbei blijkbaar niet mijn smaak, maar meloen al wel)

Ook heb ik 2x menthol flash 5ml, 1x in PG en 1x in VG maar die heb ik nog niet aangeboden omdat er iemand mogelijk al interesse heeft ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sopherian

@Chaya81 als je het eerst is wil proeven wil ik je best 1ml per post sturen. Dan kan je kijken of je het van vind. Dat is dus MonkeyjuicE met extreme-ice flavour van Dampertje toegevoegd. Als je dat wil moet je even een PM met je adres sturen dan doe ik het voor je op de post  :grins

Link to comment
Share on other sites

@Chaya81 als je het eerst is wil proeven wil ik je best 1ml per post sturen. Dan kan je kijken of je het van vind. Dat is dus MonkeyjuicE met extreme-ice flavour van Dampertje toegevoegd. Als je dat wil moet je even een PM met je adres sturen dan doe ik het voor je op de post  :grins

:duim:clap

Link to comment
Share on other sites

Ik heb inmiddels ook allerlei fruitsmaakjes besteld (via rookwinkel).

Volgens mij zijn dat liquids van Dekang, maar dan onder eigen naam.

Appel heb ik al van hun en die smaakt echt heeeeeerlijk (heb verder geen referentie, want

appel heb ik alleen van hun geproefd en niet van andere merken).

Heb meteen weer een nieuw flesje appel besteld, ben bang dat ik anders in het

weekend zonder zit en dat zou echt balen zijn  :657.

Appel van rookwinkel (waarschijnlijk dekang) kan ik je dus zeker aanraden.

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

kan ook de turkse tabak en watermeloen aanraden. Smaken zijn persoonlijk natuurlijk :)

Turkish Tobacco vind ik ook heel lekker! Ben op zoek geweest naar de smaakstof, en had iemand hier gevraagd het mee te bestellen, omdat ik niet een bestelling ga plaatsen in het buitenland voor 1 of 2 flesjes smaakstof.........helaas hoor ik hier niets meer over :sip :sip

Maar goed, ik heb zelf ook lekkere smaakstoffen, dus red me er prima mee! En zit niet zonder voorlopig, gelukkig!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...