Jump to content

Vraagje over soorten liquids


Guest Smoke-A-Lot

Recommended Posts

Guest Smoke-A-Lot

Dag mensen!

Damp nu al bijna 2 dagen en leer er steeds meer over.

Nu probeer ik mij een beetje verdiepen in het PG en VG gebeuren. Ben wel aardig geschrokken van wat ik las! Tijdens wat googlen kom ik ook wel liquids tegen die "vegetarisch" zijn etc. zoals dit product bijv. http://www.google.nl/products/catalog?q=e-liquid&um=1&ie=UTF-8&cid=3209743699796964165&sa=X&ei=xVj5UNCPNYua1AWvtoCQDQ&ved=0CEEQ8wIwAw

Snap er niks van.. Kan iemand mij in de juiste richting helpen? Ik wil graag zo "onschadelijk" en "risicoloos" mogelijk dampen!

Groetjes S-A-L!

*edit -> link blijkt niks te maken te hebben met dampen, haha!

Link to comment
Share on other sites

Guest Smoke-A-Lot

Nog een vraagje, wat is dit?

http://ebnferro.com/e-vloeistoffen/hangsen/hangsen-e-liquid-menthol-flash-0mg-ml-non-pg-based

Ik wil dus ook minderen en uiteindelijk stoppen met nicotine, zou ik dit dan kunnen toevoegen?

En kan iemand mij vertellen wat Herbal en flash eigenlijk zijn? Ben wel erg benieuwd!

*edit. Haha inderdaad, nadat ik op de link klikte dacht ik ook van. uh? Pure vitamine E? Hmmm.. :D

Link to comment
Share on other sites

Herbal en Flash zijn toevoegingen die je kunt toevoegen aan je liquids.

Dit wordt veelal gedaan bij 0mg.

De nicotine zorgt voor een troadhit en hoe lager de nic hoe minder de hit.

Dit kun je dus opvangen door flash of herbal toe te voegen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ingridje

Ik heb een flash menthol van Ikbar ( dampertje.nl )

en die werkt echt ! meer throathit bij 0 mg nicotine. Nu is menthol zelf al wel iets meer voelbaar in de 0 mg dan bv een fruitje

Link to comment
Share on other sites

Guest Smoke-A-Lot

Interessant, ook meer eens checken dan. Ik heb trouwens al sinds gisteravond kriebels in de linkerkant van m'n keel, als ik damp dan voelt het ook alsof ik het via de rechterkant binnen krijg, erggggggg irritant. Kan dit wijzen op een bepaalde allergie of hebben meer mensen dit gehad in het begin? Btw. Melon Mint is binnen en is erg lekker :)

Link to comment
Share on other sites

mariannabel: als je op die link van SAL klikt staan er ingrediënten in beeld in het engels

Ja, dat heb ik gezien, maar waar smaakt Flash dan naar?

Als de menthol- en mint-componenten weggelaten worden, hou je hoofdzakelijk vanille en perzik over, toch?

Herbal vind ik een beetje tabakkerig, maar wel lekker.

Link to comment
Share on other sites

Guest Icesurfer

Interessant, ook meer eens checken dan. Ik heb trouwens al sinds gisteravond kriebels in de linkerkant van m'n keel, als ik damp dan voelt het ook alsof ik het via de rechterkant binnen krijg, erggggggg irritant. Kan dit wijzen op een bepaalde allergie of hebben meer mensen dit gehad in het begin? Btw. Melon Mint is binnen en is erg lekker :)

Vandaag is mijn derde dag als damper ingegaan, wel nog een 5 a 6 tal a-tjes erbij :bloos

Ik moet zeggen dat ik ook mijn keel goed voel hoor, ondanks dat ik een zware shaq roker ben (50gr in 2 dagen).

Zover ik begrepen heb liggen daar een aantal redenen aan ten gronde.

- Hoe hoog is je nicotine gehalte ( hoe hoger, hoe meer keelgevoel; gier dus)

- Hoeveel damp zuig je op. Hoe meer damp des te meer gier dus ook meer gevoel, en bij teveel irritatie.

- De manier van inhaleren; direct naar de longen ( net als ademen) of eerst in de mond en dan ineens naar binnen.

- In damp zit niet een hoest onderdrukkend middel wat in a-tjes wel zit!

Voor alle pro's hiero.... Correct me if i'am wrong!

Ik ben nog volop in het leerproces, merk bv dat je toch echt anders moet "zuigen" aan de damper dan aan de peuk om geen vloeistof in je mond te krijgen bv. Maar we komen er wel, ik ben hierdoor al aardig geminderd met a-tjes en begin er goed in te geloven.

Link to comment
Share on other sites

Met de egoc tankjes soms vloeistof, ce4 heel zelden vloeistof, ce5+ tot nu toe geen vloeistof in de mond gehad.

Het heeft met het zuigen te maken en soort verdamper wat je gebruikt. En bij de tankjes goed schoon houden scheelt ook veel.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...