Jump to content

Post je top 3 liquids.


Guest

Recommended Posts

Guest jpeeters59

1 Turkisch blend van Millers 2 Desert tabacco Zwoofs 3 Zwoofs Pure e liquit. Eigenlijk 2 top 3 liquits 1 Sigar van Millers 2 Shag Zwoofs 3 Dark Love Zwoofs Eerste 3 liquits zijn gemixt mijn vaste ADV. 10ml Pure 7ml Turkisch blend 3ml Desert tabacco (6mg) nicotine. Damp ik met Suptank plus kangertech. Mijn tweede top 3 damp ik ook gemixt. 10ml Sigar 10ml Shag 2ml Dark Love (6mg)nicotine.Dit damp ik met de kyfun 4. Verder heb ik nog wat sapjes voor tussendoor.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 21-8-2015 at 17:41, Thunderheart said:

3. Pinkman - Vampire vape

Ik kreeg vanmiddag het aroma ervan binnen, meteen maar 110ml mee gemengd, WOW, ruikt zo lekker [rode winegums], nu moet ik er nog een week vanaf zien te blijven !:f45

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Sneegeven

Heb er nog maar een tiental geproefd intussen, maar deze 3 zijn me in ieder geval fantastisch bevallen!

 

1. Illuminati - lion

2. Thenancara - paradisio

3. One hit wonder - my man

Link to comment
Share on other sites

Met stip ( tot nu ) bovénaan tadaaaaaa ..............Over the Rainbow van Vaponaute, prachtige gelaagde smaak die bijzonder en lekker blijft :)

met stipje :grins  Coconut tai heerlijke smaak ronduit, maak nu een niet onverdienstelijke Clone, van Ripe Vapes natuurlijk

ieniemini stip gedeelde derde plaats voor Clovis en Alienor van 814 ( maak die inmiddels ook zelf met 814 Flavours) om te zoenen smak :) 

 

als zometeen na vier recepten van OTR het is gelukt om een spot on Clone te maken, kan ik redelijk goedkoop gaan Vapen, ......eindelijk na al die jaren :lol 

Link to comment
Share on other sites

Guest VelVet

Op dit moment zijn mijn favorieten:

1.      Millers - Tobacco nr. 1

2.      Flavourtec - RY4

3.      Vaponaute - Perfect Day

Link to comment
Share on other sites

Guest Sander999

Ik damp nog niet zo heel lang, maar ben er achter gekomen dat ik vooral fan ben van Cosmic Fog smaken. Mijn top 3:

- Sonrise van Cosmic Fog

- Cola Gummi van Cosmic Fog

- Sugar Bear van Cuttwood

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest smokehead

Turkish tabaco ftw haha. Weet iemand een goede betrouwbare site voor liquids? Veel keus en veel inhoud?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Turkish tabaco ftw haha. Weet iemand een goede betrouwbare site voor liquids? Veel keus en veel inhoud?

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT7-L09 met Tapatalk

Check de hoofdpagina van dit forum eens. Heeeeeele lange lijst met shops die veel en goede liquid aanbieden.

Link to comment
Share on other sites

Guest Raquel
On 17 de abril de 2016 at 14:10, Diana66 said:

Ik koop geen liquids meer. Maak ze zelf en mix soms ook een paar Door elkaar in mn tankje. Hou veel van koffiesmaakjes,  chocolade en cookie

Hai , ik ben net begonnen, ik rookte derti devil chocolade en ben nu op zoek naar iets wat het zelfde smaakt , misschien heb je een tip voor mij ? Thank's

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Raquel said:

Hai , ik ben net begonnen, ik rookte derti devil chocolade en ben nu op zoek naar iets wat het zelfde smaakt , misschien heb je een tip voor mij ? Thank's

Ik maak ze nu zelf met aromas. Maar je hebt ook chocolade liquid. En die smaakt echt naar chocolade. Bijna elk merk heeft wel choco liquid 

Link to comment
Share on other sites

Guest DP Renilo

In willekeurige volgorde:

 

re-animator 2 -> le french liquide

cactus citron -> supervape (is ook van le french liquide) DIY

eigen mengsel van 2 bestaande liquids -> venin divin en jet fresh (1 op 1 gemengd) semi DIY :)

 

Edited by DP Renilo
Link to comment
Share on other sites

Guest BierSmurf
15%   12 kan ook nog maar 10 vind ik te weinig

Dankje! Morgen ook maar weer eens maken, heb nog een half flesje staan :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...