Jump to content
Message added by wahanassatta

Nieuw op het forum? Check onze forumwiki!   -   Nieuw met dampen? Check onze dampwiki!

Recommended Posts

Posted
On 15-10-2018 at 16:46, blikje said:

Die piep mis ik soms wel :-), heb nu geen excuses meer door te zeggen ga maar vast vooruit ik kom er later wel ?

Die piep mis je? wow ?

Posted

Hallo Allemaal!

Ik ben Julian en vape/damp nu een jaartje of 6. Een aantal forumleden zullen me misschien nog wel kennen. Ik heb o.a. de review geschreven van de 4Nine (die ik nog met veel plezier heb teruglezen). Zoals velen beginnen met een simpel startsetje, maar al gauw krijg je het gevoel dat je meer en beter wilt en tja.... dan gaat het los.

Het idee dat dampen goedkoper is dan roken heb ik dan ook maar los gelaten. Na veel getest te hebben, heb ik het idee dat ik na al die jaren mijn manier van dampen heb gevonden: Squonken voor de smaak en voor de nic hit pod systemen. 

Setups die niet uit mijn handen zijn te slaan zijn de Palm met Haku Phenom, Tiny Volcano met Convergent of Hussar RDA en qua pod systemen de Minifit en Lost Vape Orion.

• Like 13
Posted
1 hour ago, JuKo said:

Ik ben Julian en vape/damp nu een jaartje of 6. Een aantal forumleden zullen me misschien nog wel kennen. Ik heb o.a. de review geschreven van de 4Nine

Welkom Julian, je bent duidelijk een oudgediende hier ?? leuk dat je weer terug bent, hieronder jouw review van de 4Nine

Helaas zijn een aantal accounts uit vroeger tijden tot Guest status vergaan anders had je verder kunnen gaan waar je ooit bent gebleven, waarom de Guest status, geen idee maar de content van die oude accounts is gelukkig gewoon nog terug te vinden.

Nogmaals welkom terug.

Sub.

• Like 1
Posted
51 minutes ago, JuKo said:

Hallo Allemaal!

Ik ben Julian en vape/damp nu een jaartje of 6. Een aantal forumleden zullen me misschien nog wel kennen. Ik heb o.a. de review geschreven van de 4Nine (die ik nog met veel plezier heb teruglezen). Zoals velen beginnen met een simpel startsetje, maar al gauw krijg je het gevoel dat je meer en beter wilt en tja.... dan gaat het los.

Het idee dat dampen goedkoper is dan roken heb ik dan ook maar los gelaten. Na veel getest te hebben, heb ik het idee dat ik na al die jaren mijn manier van dampen heb gevonden: Squonken voor de smaak en voor de nic hit pod systemen. 

Setups die niet uit mijn handen zijn te slaan zijn de Palm met Haku Phenom, Tiny Volcano met Convergent of Hussar RDA en qua pod systemen de Minifit en Lost Vape Orion.

Welkom terug mr Moriati !

Fijn om weer wat van je te lezen.

• Like 1
Posted
16 minutes ago, JuKo said:

Dank Sub-Ohm en Foggy!

Waar is eigenlijk de chatfunctie gebleven? Het was altijd leuk om daar rond te hangen.

Die staat helemaal onderaan in het menu, heb ik ook nog maar recent ontdekt ?

• Like 2
Posted
16 minutes ago, JuKo said:

Waar is eigenlijk de chatfunctie gebleven?

De chatfunctie zit in het menu.... Wat @El Daxken zegt ?

Maar verwacht er niet teveel van, beetje dooie boel daar.

• Like 2
Posted
1 minute ago, Sub-Ωhm said:

De chatfunctie zit in het menu.... Wat @El Daxken zegt ?

Maar verwacht er niet teveel van, beetje dooie boel daar.

Nu ben ik niet goed in zoeken, maar ik ga mijn best doen hahaha. Thx!

Posted
8 minutes ago, JuKo said:

Nu ben ik niet goed in zoeken, maar ik ga mijn best doen hahaha. Thx!

Bespaar je de moeite, pas na tien posts heb je toegang.

Posted
Just now, Sub-Ωhm said:

Bespaar je de moeite, pas na tien posts heb je toegang.

Hahahaha ok! Dan nu gaan posten als een gek ?

Posted
1 minute ago, JuKo said:

Hahahaha ok! Dan nu gaan posten als een gek ?

Nog een paar posts en dan kun je erbij, ben wel benieuwd wat voor mooie spulletjes je hebt aangeschaft tijdens je afwezigheid.

• Like 1
Posted
2 minutes ago, Sub-Ωhm said:

Nog een paar posts en dan kun je erbij, ben wel benieuwd wat voor mooie spulletjes je hebt aangeschaft tijdens je afwezigheid.

Ik heb veel gekocht, maar ook weer veel verkocht. De collectie is nu vrij bescheiden qua hoeveelheid ? Het fijne is dat ik na een lange zoektocht mijn manier heb gevonden... alhoewel het begint wel weer te kriebelen. Een goede RTA met een mooie mod is wel weer welkom hahaha. 

Posted

@JuKo, omdat je eigenlijk al veel meer posts op je naam hebt staan heb ik je postcount iets omhoog gezet, je bent nu forumlid ...

Kun je gelijk de chat in ?? ?

• Thanks 1
Guest Hawkens
Posted (edited)

Hallo allen,

Ook maar aan het dampen geslagen. Heb net me JustFog Q16 starter setje binnen en de eerste ervaring is daar. Wel effe wennen, maar heb wel gelijk het idee dat dit me van het roken gaat afhelpen. 

Zoveel keuze en smaken, moet nog uitzoeken hoe het zit met het aantal ohm, PG/MG etc.. maar dat komt wel! 

Ik heb altijd Camel gerookt, dus als iemand een tip heeft wat daar qua eliquid in de buurt komt hoor ik het graag. Ik heb nu Desert Sun van Millers, niet slecht! 

Edited by Hawkens
Guest cloudwalker
Posted

Hey all

ik ben mikey uit almere

damp nu 3 jaar mtl ( fev en serin v2 )

sinds 2 jaar brouw ik mijn eigen smaakjes.

meer weten ? Ask me !

groetjes en heel veel dampplezier

mikey

cloudwalker.nl

VaPe On ?

Posted
5 hours ago, JuKo said:

Dank Sub-Ohm en Foggy!

Waar is eigenlijk de chatfunctie gebleven? Het was altijd leuk om daar rond te hangen.

Een modderpoel was het.
Welkom terug Julian ?

• Like 2
Guest Nathalie
Posted
On 30-9-2018 at 15:48, Suomynona said:

Sorry voor de late reactie maar Balling heeft al een paar goede antwoorden gegeven ?

Ik heb mijn nicotine verhoogd omdat ik naar mijn mening teveel dampte. Overal waar ik kwam had ik mijn damper in m'n hand en begon me ongemakkelijk te voelen om hem ergens voor een tijdje neer te zetten... nicotine verhogen is natuurlijk wel makkelijk als je zelf je vloeistoffen maakt.

Wat betreft de mensen in de winkel... ik kom ongeveer 1 op 5 winkels tegen waar ze juist advies geven, de nodige tijd aan hun klanten spenderen en een beetje kennis hebben van de markt (ook buiten de produkten die ze in hun winkel verkopen). Je kan veel beter afgaan op de mensen in forums zoals hier.

Ik zou inderdaad eens 9mg proberen. Als het teveel is, kan je het nog altijd mixen met een 3mg en dan heb je weer 6mg als resultaat. Z

Wat eetlust betreft... de meeste mensen krijgen hun smaak weer terug na het stoppen met roken en dat duurt maar een paar dagen voor je het begint te merken. Als alles lekkerder is, kan het zijn dat je meer zin krijgt in dingen maar ik denk dat het minder erg is als wanneer je gewoon stopt met roken zonder vervangmiddel. Mensen die helemaal stoppen hebben vaak een andere bezigheid nodig om de leegte op te vullen. Dat is niet iets dat je hebt met dampen.

Nog een laatste ding dat ik kwijt wil... het inademen van PG dehydrateert een mens, waardoor je allerlei verschijnselen kan krijgen als een droge huid, droge/ruwe keel, sinusproblemen, ...  ook voor je nieren is het niet goed. Je zou er dus op moeten letten dat je iedere dag genoeg vocht inneemt en zeker op warme dagen, als je sport of werkt.

Helder dank je wel!

Ander vraagje: Mijn dochter is ook begonnen met dampen en klaagt sinds dien over buikpijn.

Zou dit hiermee te maken kunnen hebben?

Ook wordt haar justfog q 16 best warm tijdens het dampen.

Kan dit kwaad?

Posted

Hallo,

Ik ben Danny en damp nu iets meer dan 5 Jaar.

Op de eerste dag had ik nog trek in sigaretten maar daarna nooit meer.

Mijn equipment die ik momenteel gebruik:

2x een SMOK ALIEN 2W TC

GeekVape ZEUS RTA (Wereld apparaat)

Vandy Vape Mesh RDA

Ik damp vooral met Stainless Steel op 0.5 Ohm.

liquids maak ik allemaal zelf en hoop dat dit in de toekomst ook mogelijk blijft.

• Like 12