Steamboy Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Aangaande de bases van Owl, kunnen we het volgende dus stellen : - Een tijdje terug is Owl in opspraak geraakt door verschillende batches bunkerbase die een rare lucht en bijsmaak hadden. Dat is zondermeer een feit. Vraag maar eens aan @BurmaShave, hoe erg dat kan zijn. De lucht was echt smerig, en nee, het was geen machineolie geur, maar wel een typische wapenolie geur. Heb hier jaren meegewerkt en ken die lucht door en door. - @Karin Spaink, heeft deze stinkende bunker bases laten testen en uit deze test kwam naar voren dat de liquid geen rare stoffen bevatte. De oorzaak van de geur, kon niet achterhaald worden. - Er zijn nooit klachten geweest over geur of bijsmaak in leveringen in 5, 10 of 25 ltr. jerry-cans/canisters. - Na deze besmette batches bunkerbase, zijn er geen klachten meer geweest over nieuwe batches. Kijk, dat Karin, hoe zeggen ze dat, onheus bejegend is geweest en dat er zelfs dreigementen zijn geweest, is natuurlijk "not done", en zegt veel over de eigenaar van Owl en hun klantgerichtheid. Echter, voor mij, is dat geen reden om dan bij hun maar niet meer te kopen. Want ze zijn wel zo ongeveer de goedkoopste van Europa. Wanneer ik een zending zou ontvangen die echt stinkt, zou ik die never nooit niet \ gaan gebruiken en krijgen ze hem met dezelfde vaart weer terug. Ik zelf koop mijn bases al 2 jaar bij Owl en heb nooit klachten gehad. Alhoewel.....de berichtgeving omtrent de leverdatum is een puinhoop. 3
dabit Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Ik heb ook wat Owl VG, en dat is gewoon net zo prima als die van savevape 1
ibiza Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 On 12-10-2016 at 12:08, Starrie said: 'Glycerine', toch is het zo. Ik weet niet of het openbare info is, dus foto's en nummers staan er niet op. wat een apeland en verkrachters worden hier vrijgesproken omdat ze de nieuwe belgen zijn
Guest sezze Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 2 hours ago, ibiza said: wat een apeland en verkrachters worden hier vrijgesproken omdat ze de nieuwe belgen zijn Komkom . Tis hier niet ideaal , verre van zelfs , echter zoiets te gaan verkondigen is en foutief en de achtergrond niet begrijpend . Glycerine kan voor veel schadelijkere doelen gebruikt worden , maar ook nog meer totaal onschuldige . Als je enkele liters wil kopen vind ik het op zich niet abnormaal dat men zich bijvoorbeeld zou legitimeren . Zijn er andere stoffen die ook in dat rijtje thuishoren waar met wel makkelijker aankan . Duidelijk ja , en ook daar zullen er soms bij een overbezorgde verkoper problemen kunnen zijn bij aankopen van dergelijke stoffen . De meeste van die andere stoffen zijn zooo routineus dat ze amper ( niet dus ) te traceren zijn . Glycerine is idd veel gebruikt , geef ik gerust toe . Maar ik schat dat jij voor je dampte ook geen liter ervan in huis had of ging kopen , of toch wel ? Legitimatie en een simpele vraag waarvoor het dient , kan een doorslag geven om eventuele verdachte handeling op te sporen . Is dit regelneverij , ja duidelijk wel . Langs de andere kant moet je ook begrijpen dat aanslagen ook niet bepaald leuk te noemen zijn , en het omvormen van glycerine naar zulk een stof is bepaald makkelijk te noemen .Als je de datum bekijkt , is dit 6tal maand na de aanslagen in Brussel , en is er bij mijn weten een rondvraag geweest om verdachte handelingen/aankopen te melden . Aangezien "niemand" voordien (voor dampen populair werd ) glycerine kocht kan ik dit gerust bij verdachte handeling durven catalogeren . Let ook , glycerine kopen de meeste mensen hier in dampwinkels ( online ) en daar was dit natuurlijk wel de normaalste zaak van de wereld . Ik kan diverse voorbeelden geven van zaken die eventueel verdacht zijn , maar mits via andere weg compleet normaal te noemen zijn .
ward Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 verzenden ze bij owl nog naar belgie/nederland? ik vind bij landen enkel duitsland terug :(
Raycoupe Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 On 12-10-2016 at 12:08, Starrie said: 'Glycerine', toch is het zo. Ik weet niet of het openbare info is, dus foto's en nummers staan er niet op. Apart, iedereen die paarden heeft koopt het per mega jerrycan om door het voer te gooien. Die Belgische recherche krijgt het druk. Een Belgische apotheek die wat weigert te verkopen is ook een unicum. Toen ik daar woonde kon ik werkelijk alles meekrijgen zonder recept, tot morfinepleisters aan toe.
Gordie Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 Ik heb mijn hele leven al paarden en heb nog nooit glycerine voor mijn paarden gehad. Zou niet eens weten waarvoor het goedje wordt gebruikt bij paarden.
Kurt Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 6 minutes ago, Gordie said: Ik heb mijn hele leven al paarden en heb nog nooit glycerine voor mijn paarden gehad. Zou niet eens weten waarvoor het goedje wordt gebruikt bij paarden. even opgezocht: Glycerine is een ingrediënt van diverse supplementen voor paarden, bijvoorbeeld maagsupplementen of huidsupplementen.
Madman Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 bij koliek ofzo geloof ik Schijnt veel voor te komen bij paarden.
Gordie Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 7 minutes ago, Madman said: bij koliek ofzo geloof ik Schijnt veel voor te komen bij paarden. Ken alleen dat daarvoor paraffine wordt gebruikt. Kan best zijn hoor, dat daar tegenwoordig glycerine voor wordt gebruikt, maar ik heb er nog nooit van gehoord..
Leo Bak Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 1 hour ago, ward said: verzenden ze bij owl nog naar belgie/nederland? ik vind bij landen enkel duitsland terug :( Ik kan er schijnbaar ook niets meer bestellen :-/
Steamboy Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 Glycerine wordt gebruikt bij paarden met een zandmaag. Vandaar de bijnaam "horsefluid".
Luc rafc Posted May 30, 2017 Posted May 30, 2017 Als je bij owl nog wil bestellen moet je owl aromen site hebben. 1
Gordie Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 9 hours ago, Steamboy said: Glycerine wordt gebruikt bij paarden met een zandmaag. Vandaar de bijnaam "horsefluid". Ja sorry hoor. Hier gaat het natuurlijk niet over in dit topic. Ben dus aan het vervuilen. Zandmaag bestaat niet bij paarden. Wel zand in de darmen en daar wordt voor zover ik weet nog steeds paraffine voor gebruikt. Bij een ernstige verstopping . Zal wel iets duits zijn dan.
Gordie Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 1 hour ago, Embryo1 said: @GordieGoogle ff op : Paarden glycerine. Niet schrikken van de resultaten en toepassingsmogelijkheden van glycerine binnen de paardensport. Kom het alleen tegen in producten voor verzorging. Dus als bijgevoegd middel. Voor zandkoliek wordt het afgeraden. Kan er niets over vinden als product glycerine in pure vorm voor paarden. Zal wel aan mij liggen..
Madman Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Feit blijft dat het dan verkrijgbaar blijft bij dierspeciaalzaken :)
SCi Posted June 1, 2019 Posted June 1, 2019 Iemand nog een recente tip voor bulk aankoop van vg en pg ? M'n 5 litercan vg is zo goed als op.. Kom voornamelijk ruige prijzen tegen..
SCi Posted June 1, 2019 Posted June 1, 2019 ? kanonnen.. dat zijn tenminste leuke prijsjes ! ? Zelfs het verzenden is tjiep !
JoshuaB Posted June 1, 2019 Posted June 1, 2019 Ik bestel altijd mee bij flavour boss. 5L voor GBP 9,49. 1
Sebas Posted June 21, 2019 Posted June 21, 2019 Wilde net ook bestellen. Toch nog maar een 5liter kan vg bij driphacks kon ik alleen kiezen voor creditcard en laat ik die nu niet hebben. Bij Flavourboss gewoon met Paypal. ?
jackal_ut Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 Ongelovelijk, 5l pg en 5l vg met 10x 500ml flessen besteld bij flavour boss Vanochtend verzonden morgen binnen 2
Sebas Posted June 24, 2019 Posted June 24, 2019 On 21-6-2019 at 22:47, Sebas said: bij driphacks kon ik alleen kiezen voor creditcard en laat ik die nu niet hebben. Kleine update. Kan wel met Paypal. Heb contact gehad en als ik via mail zou sturen wat ik wil maken ze een Paypal rekening aan waarmee betaald kan worden. Nu al besteld bij Flavour boss maar driphacks had wel smaken die ik wilde proberen. Misschien de volgende keer
SCi Posted January 27, 2021 Posted January 27, 2021 Schopje : Ik heb net deze besteld : https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07KKM3LB2/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 10 liter can VG voor 36 euro met gratis verzenden , dat lijkt er meer op !
Madman Posted January 28, 2021 Posted January 28, 2021 @SCiDan is Owl nog steeds goedkoper en dan weet je in ieder geval wat je krijgt
Recommended Posts