Jump to content

Glas van Joyetech eGo ONE V2 atomizer kapot


Marina

Recommended Posts

Ik heb net mijn damper laten stuiteren, en nu is het glas aan één kant van de tank kapot. Voor zover ik kan zien, lijkt dat glas niet te vervangen. Is wat op de foto het rode deel is (de tank zonder de base met coil) los te verkrijgen eventueel?

Ik heb overigens nog precies zo'n zelfde atomizer, dus ik kan gelukkig wel doordampen nu ;-)

 

595b9f3d3c03d_joyetechglas.thumb.jpg.c9c5c9d216206b73c932f5f8dbd818b3.jpg

 

Marina

Edited by Marina
rare link
Link to comment
Share on other sites

Dank, maar dat lijkt toch de hele tank inclusief coilbase en drip tip te zijn, niet alleen het tankje. Op mijn foto is de coilbase wit en de drip tip zwart. Dat tankje is dus rood. Jammer dat je niet alleen dat glas (of eigenlijk pyrix) kunt vervangen. EIgenlijk zoek ik dus alleen de atomizer tube.

 

Link to comment
Share on other sites

Zit ook wat in ;-) Voorlopig heb ik maar even een stukkie gaffa tape over de kapotte kant getaped. Waar gaffa al niet goed voor is.....

Zou natuurlijk dan ook een andere tank/atomizer toestand kunnen aanschafffen, maar heb nog geen idee welke dan.

 

Link to comment
Share on other sites

Okay, wat zijn goede vervangers voor deze tank die ofwel niet zo gevoelig is voor brekend glaasje, ofwel een makkelijk te vervangen glaasje hebben? Ik hoef geen grotere tank, maar wil wel zo'n zelfde sort. Als in te gebruiken met de huidige clr 1 ohm coils.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Marina said:

Okay, wat zijn goede vervangers voor deze tank die ofwel niet zo gevoelig is voor brekend glaasje, ofwel een makkelijk te vervangen glaasje hebben? Ik hoef geen grotere tank, maar wil wel zo'n zelfde sort. Als in te gebruiken met de huidige clr 1 ohm coils.

 

Je bent dan net te laat; de versie van deze tank die je nu hebt is de 'v2', de voorloper heet de 'Ego One Mega', dat is de 'v1'.

Als je bv op Aliexpress zoekt op de term 'ego one mega' dan vindt je ze nog wel. Maar meestal alleen in (althans voor mij) suffe kleuren: geel, wit, turkoise.

 

Maar de makkelijkste mogelijkheid om je in de toekomst te helpen voorkomen dat (bij bv omvallen) het glas breekt kan een siliconen bandje (vape band) zijn.

Die schuif je om het tankje heen. Er zijn tig soorten te koop, bijvoorbeeld https://www.fasttech.com/product/6678600.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dat rubberen bandje zou inderdaad wel eens handig kunnen zijn. Dank voor het idee @MrSmiley maar ik wil nog steeds wel een extra nieuwe tank. Ziet er naar uit dat ik dan een gehele nieuwe atomizer moet kopen die waarschijnlijk dan ook andere coils heeft. De keuze is groot en ik heb last van teveel bomen in dat bos ;-)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marina said:

Dat rubberen bandje zou inderdaad wel eens handig kunnen zijn. Dank voor het idee @MrSmiley maar ik wil nog steeds wel een extra nieuwe tank. Ziet er naar uit dat ik dan een gehele nieuwe atomizer moet kopen die waarschijnlijk dan ook andere coils heeft. De keuze is groot en ik heb last van teveel bomen in dat bos ;-)

 

Graag gedaan :).

Maar je hoeft niet persé een nieuw soort tank te kopen toch?

Want die CL(R) coils passen in diverse tanks.. en de V2 is ook (bv Aliexpress) te koop, zoek dan op "ego one mega v2".

Ik heb er zelf 2 van (voor reserve)..

"HET" grote voordeel van de CLR coils vind ik persoonlijk het gemak waarmee je ze opnieuw kunt herbouwen.. ik gebruik voorgedraaide spiraaltjes, plukje katoen erdoor en klaar.

Edited by MrSmiley
Link to comment
Share on other sites

Ik had bij mijn initiële aankoop van mijn damper ook al een tweede atomizer gekocht, dus ik zit niet zonder. Maar nu heb ik alleen deze nog.

 

@L33ntje ik denk dat een rubberen postelastiek me nu ook wel kan helpen een vapebandje te maken. Alleen nog even zoeken waar ik die heb liggen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marina said:

Ik had bij mijn initiële aankoop van mijn damper ook al een tweede atomizer gekocht, dus ik zit niet zonder. Maar nu heb ik alleen deze nog.

 

Oké :).

 

1 minute ago, Marina said:

@L33ntje ik denk dat een rubberen postelastiek me nu ook wel kan helpen een vapebandje te maken. Alleen nog even zoeken waar ik die heb liggen.

 

Je kunt veel dingen als 'vape band' gebruiken, maar om voor een paar euro die moeite te doen.. nu ja, ik niet ;).

Link to comment
Share on other sites

Die vapeband is niet voor alledaags gebruik, zit meestal toch gewoon thuis. Maar voor als ik bezig ben met ergens over een vloer te dweilen op zoek naar een kabelaansluiting of zo.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...