Jump to content

Nieuwe hardware op komst


Professor X

Recommended Posts

Um... Timestamp 10:41 - Waarschuwing over fake Dreamer!
(En voor het iets uitgebreidere verhaal moet je naar 9:51 -> linkje: 
 )
 
 


Ik heb mijne vandaag binnen gekregen, scratch off gechecked en hij was niet fake volgens timesvape.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rowena said:

 

Dat is me in een geheel andere context ook al een keer eerder gezegd... :mmm

 

Geheel on topic. Dit draadje heet niet voor niets: ""Nieuwe hardware op komst"".

 

 

Edited by balling
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Wiry said:

Ik heb mijne vandaag binnen gekregen, scratch off gechecked en hij was niet fake volgens timesvape.

Daarom moet je dit soort clowns ook niet geloven. Gewoon n pipo die zelf niet in china durft te bestellen en daarom alles maar clones noemt.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daarom moet je dit soort clowns ook niet geloven. Gewoon n pipo die zelf niet in china durft te bestellen en daarom alles maar clones noemt.


Naja ik heb timesvape gemailt en die zeggen dat 3f niet een “officiele vendor” is maarja ben blij dat mijne echt is ?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dat is zo'n goedkoop verhaal van timesvape..... Zij laten dat ding in China produceren en importeren zelf een hoop en willen die voor de hoofdprijs verkopen. Dan gaan ze natuurlijk niet zeggen, dat je m voor veel minder in china of andere lage-lonen-landen kunt kopen, want dan schijten ze in hun eigen nest. Maar ondertussen verkopen ze wel aan chinese winkels, al dan niet met tussenkomst van de fabrikant of tussenhandel. Want n paar 100 in eigen land valt in t niet tegen al die duizenden units die ze via andere kanalen kunnen verkopen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On ‎15‎-‎2‎-‎2018 at 2:51 PM, Dr.Smoke said:

Na invoeren van de kras code felicitaties van TimeSvape met de authenticiteit :trilt  

Nice, ook die van mij, in Brass, is binnen...

 

TimesVape zegt gefeliciteerd... Authentic ??

 

Dit is echt een koopje voor zo een mooie mech.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Verschrikkelijk lelijk rta (te groot), de airflow holes lijken wel huge waardoor je niet bepaald restricted dl kunt dampen (voor mij persoonlijk fijn). Maar de mech vind ik daarin tegen super vet. Zou graag willen hebben maar man wat is dat een groot ding zeg. Niks voor mij. Lijkt wel op een nunchaku stick.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Rowena said:

 

Heb je iets tegen mijn mooie toverstafje?

?? Heb jij dezelfde mech dan? Kijk eens naar de grootte en dat leer met de stiksel. 

https://www.google.nl/search?q=nunchaku&client=ms-android-samsung&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjP_paCm6vZAhVKKlAKHcjWDV8Q_AUIESgB&biw=412&bih=652&dpr=2.63

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Jayjay said:

 

Ik heb deze (uWell) Nunchaku (aka Toverstafje):

 tv3_9J7Ox8UsckLzUlK1VCQ8lQdiaTrNZBNmz2B_

Edited by Rowena
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Die heb nog al eens gezien.

Niet in die kleur, maar het is een geregelde staaf hè.

Met een 18650 in.

Heb ik ook al eens willen bestellen,maar het was een pré-order.

Best een oud klokje op de achtergrond.

Zo heeft mijn moeder er ook nog één.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Luc rafc said:

Die heb nog al eens gezien.

Niet in die kleur, maar het is een geregelde staaf hè.

Met een 18650 in.

Heb ik ook al eens willen bestellen,maar het was een pré-order.

Best een oud klokje op de achtergrond.

Zo heeft mijn moeder er ook nog één.

 

Ja het is een enkelvoudige 18650 geregelde mod. Ik had hem pre-ordered als kit. De tank is ook heel mooi, maar ik heb er toch maar mijn gouden Kylin RTA op gezet. Die maakte dat het in mijn ogen een soort toverstafje werd. 

De klok is inderdaad een oudje (jaren 30), maar loopt nog steeds prima. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, teddy said:

Ben je tevreden over je toverstafje, geen mankementen?

 

Ja, ik ben er hartstikke blij mee. Zoals met elk toverstafje moet je natuurlijk wel kunnen toveren om toverspreuken te laten werken. Een toverstaf is uiteindelijk alleen maar een geleider voor de magie. Ik zal mijn verhaal over magie hier maar weg laten, die kun je in de off-topic draad vinden.

Als damper doet hij het zelfs nog beter. Hij is zuiniger met batterijen dan mijn iStick Pico en leest de weerstand uit zoals mijn andere mods bij het plaatsen van een tank. De weerstand ping is wel actiever dan andere mods, dus zie je de weerstand veranderen tijdens/na het nemen van een hijs en weer stabiliseren als de vloeistof opgenomen wordt in de wick. Tijdens dampen is het een beetje moeilijk te zien, want daarvoor heb je een spiegeltje nodig (of een ander). Al met al is dit een fijne mod. Hij ligt lekker in de hand, voelt degelijk aan en mijn 24 mm tanks passen er perfect op. Ik heb de bijbehorende tank nog niet geprobeerd, want mijn Kylin RTA staat er zo mooi op.

Wattage: 5 - 80 Watt, stappen van 0.5.

Temp: 100 - 300 C, stappen van 5. (En 200 - 600 F, stappen van 10).

Modes: Power, Ni temp, SS temp, en Bypass.

Edited by Rowena
  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Rowena said:

 

Ja, ik ben er hartstikke blij mee.

 

Prachtig, ik gebruik nu al meer dan een week de Club 50 van Smokjoy en ondanks zijn tekortkomingen verkies ik die toch nog boven mijn pico,  pico squeeze en de zelos. De Nunchaku en EHPro Mod 101 staan ook op mijn nog aan te kopen lijstje maar van de Nunchaku had ik nog maar bitter weinig over gelezen, bedankt voor de info  :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bij : Vape geek UK  ( denk dat dit een nieuwe is ) link

JuggerKnot RTA 

 

-Postless dek 
-Top luchtkoeling  
Dual coil als enkelvoudige 
-810 Ultem druip-punt (gepolijst) 
-Ultem 6 ml vet tank  (gepolijst) 
-Ultem 4ml tank  (gepolijst) 
-Glas 4ml tank 
- Roestvrijstalen ontwerp 
-24 mm basis 
-28 mm met 4 ml tank 
-31 mm met dikke ultem tank 

 

jug_1024x1024@2x.jpg?v=1519127234

 

deck_1024x1024_2x_df8acea0-6f97-4f2e-a411-9c9821b10d94_1024x1024@2x.jpg?v=1519127234

 

22308666_10155783564088781_4259989358083606996_n_1024x1024_2x_ac0726fb-3584-426c-a2d5-61a878974f05_1024x1024@2x.jpg?v=1519127234

Edited by K&H
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Die bestaat al een tijdje, maar is nu pas "hot item" geworden in de US en dus ook wereldwijd veel vraag naar.

Heb die al een paar maand in mijn wishlist staan bij masquevapor, maar door de enorme omvang van de tank nog niet gekocht.

Zou wel een heel goede RTA zijn als je graag dikke exotische coils gebruikt.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...