Marina Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 4 hours ago, Sledge said: He's back .... Yes! Moest even 2x kijken, maar gevonden. 1
KeesB Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 (edited) 1 hour ago, Sledge said: profiel op NL Ik kan daar geen instelling voor vinden. help! Edited September 22, 2020 by KeesB
KeesB Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 Dat is raar, ik schrijf een reply op de vorige pagina en klik op submit en er verandert niks. Dus nog maar een keer submit maar alles blijft hetzelfde. En toen stond mijn reply er twee keer in.
Crow Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 4 hours ago, Sledge said: Ik gebruik al tijden het icoontje Ah, bedankt. Ik moet gewoon goed met m’n kolenschoppen leren mikken op m’n 4” schermpie. ?
Emma Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 Dit is behoorlijk wennen ? kon eerst ook ni meer reageren op priveberichtjes, maar ook dat werkt nu weer ❤️❤️ 1
Sebas Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 (edited) pffff. dit is wel heeel erg wennen. vind het nog niet fijn maar komt vast wel weer. ik mis de knop “markeer als gelezen” of kijk ik er gigantisch over heen? *laat maar, gevonden* staat nu onder aan ipv bovenaan. dus eerst een pagina naar beneden scrollen en dan staat het er. zei toch?, even wennen ? Edited September 22, 2020 by Sebas gevonden 1
Kurmit Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 Nou ff wennen zegt ue , ik vind t persoonlijk geen update. Markeer als gelezen moet gewoon bovenaan niet onder. En tevens kun je een topic niet als gelezen klikken of mis ik iets ? Dat kon eerst wel.
Sebas Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 met ff wennen bedoel ik: verschrikkelijk, maar misschien komt het goed met de kleurtjes. ik vind het erg wit en onoverzichtelijk. maar ik geef het niet gelijk op, we zaten al zo lang naar dat andere scherm te kijken dat het hopelijk gewoon wennen is. 39 minutes ago, Kurmit said: En tevens kun je een topic niet als gelezen klikken of mis ik iets ? 39 minutes ago, Kurmit said: Markeer als gelezen moet gewoon bovenaan niet onder. dat is toch het antwoord? het staat onderaan. of bedoel je wat je aan het lezen bent? dat hoeft niet, want je opent het als je het leest en dan is hij automatisch gemarkeerd als gelezen. of lees ik de vraag verkeerd? kan ook ? maar ben wel met je eens dat het eigenlijk bovenaan “moet” moet ik bijvoorbeeld nog het hele verkooptopic door als ik het als gelezen wil markeren
jackal_ut Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 (edited) Ik ben toch wel op veel forums actief of actief geweest. Maar dit is toch wel het enige forum die continue update. Keep up the good work ? Edited September 22, 2020 by jackal_ut 2
SanSiro Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 3 hours ago, KeesB said: Ik kan daar geen instelling voor vinden. help! Nee, ik ook niet. Er staat alleen onder aan op elke pagina de "Taal" optie, maar die staat al op "Dutch (Default)"... 1
Sledge Posted September 22, 2020 Author Posted September 22, 2020 2 hours ago, Sebas said: pffff. dit is wel heeel erg wennen. vind het nog niet fijn maar komt vast wel weer. zei toch?, even wennen ? Hier net zo goed hoor, ben ik niet gelukkig met elke verandering, andere dan weer wel. Linksom of rechtsom, niet updaten is uiteindelijk geen optie. 2
KeesB Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 18 minutes ago, SanSiro said: de "Taal" optie Oh dat is een rare plek, echt niet in het profiel, maar die staat bij mij ook al op Dutch. Ik vind het niet zo erg storend want het Engels begrijp ik ook wel.
Sebas Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 12 minutes ago, Sledge said: niet updaten is uiteindelijk geen optie. helemaal mee eens en ik waardeer jullie werk achter de schermen zeer. toch blijft het wennen ? 1
SanSiro Posted September 22, 2020 Posted September 22, 2020 1 hour ago, KeesB said: Ik vind het niet zo erg storend want het Engels begrijp ik ook wel. Nee, ik ook niet, maar ik vroeg het mij alleen maar af.
Tamara Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 @vliegende.cisse Aangezien Sledge druk, druk, druk is heb ik het even opgezocht. De app is beschikbaar vanaf de volgende minor release en deze release is net vrijgegeven. Wel is het nog een beta versie en ik lees in de gauwigheid nog wel wat issues erover. Wanneer wij hem gaan activeren is dus nog niet bekend. 1
Moppersmurf aka Kutsmurf Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 Ook zonder takketalk is het forum goed leesbaar hoor ?
Marcel loves E6 Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 (edited) Precies! En zonder scootmobiel kan je ook wel naar de winkel kruipen! Dus waar maken we ons druk om. Edited September 24, 2020 by Sub-Ωhm ⚠️ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten 1
Marianna Posted September 24, 2020 Posted September 24, 2020 On 21-9-2020 at 14:41, Tamara said: @Marina Windows 7 is 11 jaar oud ... Wordt niet meer door Microsoft ondersteund en logischerwijs ook door steeds minder software ontwikkelaars. Onze forum software biedt geen ondersteuning meer voor IE 11 en lager. En terecht Ik heb Windows 10 mogen uitproberen, en dat beviel mij helemaal niet, dus draai ik nog steeds op Windows 7. Zelf ben ik trouwens 60 jaar ouder dan Windows 7... en nog steeds heeft niemand mij in de vuilnisbak gekieperd. 2
Sub-Ωhm Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 3 hours ago, Marianna said: Zelf ben ik trouwens 60 jaar ouder dan Windows 7 ? Aangezien we jouw forumcontract net met 30 jaar hebben verlengd denk ik toch dat het de hoogste tijd is om over te stappen nnar Windows 10 Marianna. Je moet future proof
vliegende.cisse Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 Wanneer wij hem gaan activeren is dus nog niet bekend.Hopelijk wordt Tapatalk ondersteund tot aan dat heuglijk moment dan. [emoji4]
Kurmit Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 (edited) Zie nu unread messages met lichte kleur waardoor het zeer slecht leesbaar is ? Edit : op andere plekken weer niet ? Edited September 25, 2020 by Kurmit
Tamara Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 @Kurmit Dat zal wel aan vasco zijn knip en plak werk liggen @vliegende.cisse Dat is uiteraard wel de bedoeling 1 1
Guest UGL201125 Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 Ik vind het vervelend telkens te moeten kiezen tussen tapatalk en Chrome voordat ik een topic kan lezen. Dat kan wel wat vriendelijker hoop ik.
vliegende.cisse Posted September 25, 2020 Posted September 25, 2020 @Yann Dat ligt aan je toestel, niet aan het forum. [mention=9238]vliegende.cisse[/mention] Dat is uiteraard wel de bedoeling Top!
Recommended Posts