Jump to content

Kurmit's Modderpoel


Kurmit

Recommended Posts

Vandaag flinke bestelling gedaan bij o.a. modmaker.uk en paar anderen.

Was het eeuwige zoeken naar geschikte dual 21700 squonker spuugzat dus ga er zelf een bouwen nu !

Dna250c board 

2x 21700 tubes

Dikke squonk 510

10 ml siliconen flesjes

Stabwood block (eigenlijk 2 kon niet kiezen)

En nog wat klein spul , heb op t werk draai en freesbank ter beschikking dus word lekker beunen !

Nu eerst wachten ..... ??

  • Like 14
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@TheRich en @Sub-Ωhm dit word mijn eerste build die ik waarschijnlijk pas over maand kan starten als ik alles binnen heb.

Ga echt pas beginnen als ik elk schroefje en dingetje heb zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

Zal zeker wat foto's posten tussendoor maar weet niet of het compleet bouwverslag zal worden.

 

  • Like 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Njah, dat dus.. Daar zijn we toch voor, om te helpen.. Dat maakt het juist zo leuk.. Denk je dat ik geen advies heb gehad over m'n gitaar, of juist omdat ik een topic heb, krijg je soms ideeën toegeworpen waar je nooit aan gedacht had.. En als het mislukt, dan mislukt het.. Begin je weer overnieuw.. Bouwen is leuk! Aan wat dan ook, maar daar horen fuckups ook bij

Edited by TheRich
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Johannes Koning ja klopt het is een blok dyed maple met blauw en paars resin !

Het grijzige hout vind ik erg mooi met deze resin kleuren.

Ik weet nog niet of er veel draaien bij zal komen kijken aangezien ik een ovale vorm wil en excentrisch draaien is ook geen makkie.

Grote kans dat het een vijl en ellebogenvet word ?

Ik hoop dat je t blijft volgen , je hebt al hoop bouw ervaring dat kan ik goed gebruiken !

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, germanaaizer said:

@balling ik wist het wel, dat je dat gehandicapt dampen stiekem erg graag wil proberen ?

 

Als ondernemer moedig ik graag iedereen aan dat ook te worden.

U weet wel: Inkoop - Verkoop! 100% d'r op!

Edited by balling
Link to comment
Share on other sites

Tja @germanaaizer  niet iedereen heeft die verfijnde smaak die bij squonken komt kijken , geeft niks hoor we still like you ?

 

En @balling 100% er op zou ik m nog niet voor verkopen denk ik , dit projectje gaat aardig wat uurtjes kosten wat onderdelen maal 2 niet dekt.

Dit is echt puur voor de liefhebber die iets speciaals wil.

(Drijft prijs verder op) ???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...