Kurmit Posted March 14, 2020 Author Posted March 14, 2020 Dat gaat via mijn fb groep @Maurice1974 Als mensen het leuk vinden om lid te worden jullie zijn welkom ? Fb groep 3
Kurmit Posted March 14, 2020 Author Posted March 14, 2020 En weer beginnetje aan 2 nieuwe modjes. Op maat gemaakt en de gaten geboord. Toen eerste rondingen er in t is mooi voor vandaag nu een pilsje ? 15
Popular Post Kurmit Posted March 21, 2020 Author Popular Post Posted March 21, 2020 Daar zijn we weer , dit modje is toch wel speciaal voor mij omdat het de eerste mod is waar ik zelf de burl heb gestabiliseerd en daarna met resin tot een hybrid blok heb getransformeerd. Echt helemaal zelf gemaakt dus ? Sorry @DaNova ik vond jouw modje zo fijn dat ik er nog een heb gemaakt ? het is een mech squonker geworden met 21700 tube en 30 mm 510 ! Het resin is zwart met een swirl zilver er in. Een 10 ml fles om flink juice te kunnen pompen naar die grote rda ? Ik presenteer u 'anoroc' ?? 21 1
Maurice1974 Posted March 21, 2020 Posted March 21, 2020 (edited) @Kurmiterg mooi. Mooie vormen ziet er toppie uit ? Edited March 21, 2020 by Maurice1974 1
Kurmit Posted March 24, 2020 Author Posted March 24, 2020 En het andere modje is ook gereed , gemaakt van heel mooi stukje zwart stabwood welke met 2K lak is afgewerkt. Wat rondere vormen die erg lekker in de hand ligt met dna75 color en 21700 batterijtube. Alle onderdelen in rvs maken het een instant klassieker van een mod. Hier is 'chubby' 17 1
Vaper69 Posted March 24, 2020 Posted March 24, 2020 Ziet er weer goed uit @Kurmit En de afwerking lijkt echt perfect te zijn. Zelfs als ik de foto's uitvergroot bekijk kan ik echt geen één oneffenheid of onregelmatigheid ontdekken. Petje af hoor ? 1
Kurmit Posted March 24, 2020 Author Posted March 24, 2020 Thanks @Vaper69 en ja het is een hele strakke geworden , de betere gereedschappen beginnen hun vruchten af te werpen ? 2
Maurice1974 Posted March 25, 2020 Posted March 25, 2020 Ziet er weer prachtig @Kurmithet gaat steeds proffesioneler worden. Nog even en we zien je mods bij jay haze voorbij komen 2
Kurmit Posted March 28, 2020 Author Posted March 28, 2020 En weer paar nieuwe projectjes gestart , een juma modje en twee kleine 18350 modjes van heel apart resin met gaas er in. Zover blokjes op maat gemaakt en gaten voor batterij geboord. Gelijk eerste afronding er nog in en tis weer mooi voor vandaag. 14
Grrr Posted March 29, 2020 Posted March 29, 2020 (edited) Mooi spul dat juma ? Dat ressin blokje ziet er ook mooi uit! Edited March 29, 2020 by Grrr
Kurmit Posted April 10, 2020 Author Posted April 10, 2020 De oplettende forum ganger had t al door maar door klein ongelukje kan ik even geen modjes bouwen , hieronder nog een foto van modje in huidige toestand en dat blijft dus even stilstaan. Maar wat nog wel lukt is hout verfen en stabiliseren dus ben ik daar mee aan het experimenteren geslagen. Paar verschillende kleurtjes en proberen maar welke tijden en andere factoren mooi resultaat opleveren. Ik ben benieuwd ? 9
Jim Posted April 11, 2020 Posted April 11, 2020 Veel beterschap Kevin, paar weken afzien man. Leuk dat je al die juma mod bent begonnen, jij weet wat ik graag zie he 2
Kurmit Posted April 11, 2020 Author Posted April 11, 2020 Ja @Jim maar deze is niet voor jou ? Maar geen zorgen heb nog een blokje gold apart voor je liggen hoor ! 1
Kurmit Posted April 12, 2020 Author Posted April 12, 2020 Het experimenteren met kleuren is leuk en pakt toch anders uit als je verwacht. Zover heb ik met 3 kleuren deels gestabiliseerd en ga nog een laatste maal voor volle stabilisatie. Dit om meerdere kleuren in de blokjes te krijgen en het is tenslotte een experiment. Alleen het middelste blokje van donker walnoot hout laat amper kleur zien terwijl t blokje al zeker 2x zo zwaar is dus t werkt wel. De laatste maal zal ik ook veel langer vacuum trekken dus ben benieuwd wat t gaat worden. 9
Kurmit Posted April 16, 2020 Author Posted April 16, 2020 Stabiliseren is goed gelukt maar pakt toch anders uit grappig genoeg. Het donkere blokje walnoot heeft toch een groene gloed gekregen. Verder heb ik de modjes vandaag in de lak gezet , voor links handig aardig gelukt ? 14
Maurice1974 Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Erg mooi geworden voor een half manke. Top weer @Kurmit vooral die rode is erg mooi ? 1
germanaaizer Posted April 16, 2020 Posted April 16, 2020 Idd, zien er weer erg mooie modjes uit! ???? ik vind de bovenste echt af ? 1
Kurmit Posted April 22, 2020 Author Posted April 22, 2020 Het gaat allemaal wat langzamer met zo'n handicap maar er zijn er toch weer 2 gereed. Het blokje resin komt erg mooi tot zn recht zo , vind t mooie tekening en met die 2K Lak staat t erg sjiek. En doordat ze iets transparant zijn zie je ook nog eens de led van chip er doorheen. Het zijn dus kleine 18350 modjes geworden met slim mosfet boardje. En maximale atty is 24 mm zonder overhang wat voor MTL meer dan prima is. Mickey heeft al een baasje gevonden , minnie zal vast niet lang duren ? 15
Recommended Posts