Jump to content

Recommended Posts

Posted

@CarolDan zal het ontvangende paypal account een niet damp gerelateerde rekening zijn.
Er zijn ook vape bedrijven, die gebruik maken van Revolut.
Op die manier kan ik gelukkig nog in Engeland wat kopen.

Posted
1 hour ago, jackal_ut said:

@Carol ik heb effe de iban gecheckt zie hieronder de gegevens

Naamloos.png

Huhh dit lijkt een heel ander nr te zijn . Bank is AGRIFRPP866.

Vorige week aan hetzelfde adres betaald en dat ging goed maandag pakketje gekregen.

Ik heb hier ook een ander iban nr nml FR7616606100470016326151568

Posted

Heb net bericht dat het verzonden is dus het is goed gegaan.

Ligt het toch aan de Rabobank schijnbaar ....... Vape ontmoediging?

• Like 2
Posted

@Carol Fijn dat het goed is gegaan.

ik gebruik toch liever PayPal. Ik doe altijd eerst de bestelling en voordat ik de bestelling bevestig, maak ik via iDeal het benodigde bedrag over naar mijn PayPal rekening. Zodat ik daarna direct op saldo kan betalen. LPV ontvangt het bedrag direct, waarmee mijn bestelling, mits op tijd besteld, dezelfde dag nog wordt verzonden.

Posted (edited)

Op het juiste moment weer op vakantie in België zijn en de LPV winkel in Duinkerke bezoeken.. Drie leuke goodies gekregen bij mijn aankoop in de winkel.

20240708_195829.jpg

20240708_144842.jpg

Edited by erwinwessels
  • Like 6
Posted

@jackal_ut Misschien. Maar het is en blijft een leuke winkel met veel keuze, goede prijzen en mooie acties. Dat ze zelf ook producten (b.v. de First) en liquids ontwerpen/bedenken is ook een pré.

En ik vind hun huisstijl erg mooi.

• Like 4
Posted

@Sanne Kortingscodes zijn niet overdraagbaar. Als ze er zijn, zijn ze er voor één of een paar dagen en dan voor iedereen. Mocht je het nog niet hebben gedaan: schrijf je dan in voor hun nieuwsbrief. Dan krijg je iedere kortingscode via de mail. De nieuwsbrieven sturen ze standaard rond 9 uur 's ochtends.

• 4 weeks later...
Posted (edited)

Na mijn laatste bestelling bij Flavormonks die inmiddels 2 maanden geleden is, en nog steeds niet ontvangen, ben ik gisteren naar NL.damp in Meer Belgie gereden, uurtje rijden dus valt mee. Maar, de verkoper had totaal geen affiniteit met vapen, totaal passieloos!! Ik had op de site gekeken wat ik wilde hebben aan aroma's, totaal zo'n 8 flesjes, de enige die op voorraad was, was het menthol aroma. Ook het wire assortiment was triest, 1 rolletje die ik net niet moet hebben. Al met al zonde van mijn tijd en brandstof! 

Ik was het al een beetje aan het opgeven waar ik nog terecht kon vwb aroma's en andere vape benodigheden, maar....gelukkig wist mijn vriend nog dat we een tijd geleden 2 mods besteld hadden bij Le petit Vapoteur in Frankrijk! Na het checken van de reviews ga ik hier bestellen, ziet er prachtig uit, een groot assortiment, en uiteraard de vele goede reviews!

Fingers crossed, voordat ik weer aan een smerige peuk moet omdat het vapen me onmogelijk wordt gemaakt!!!

Edited by Diana Diashaliz
  • Like 2
Posted

Halootjes 

zal mij ff voorstellen ik ben bibi en kom uit maastricht

Sins 2 weken weer begonnen met dampen , 3 jaar geleden ook al een poging gedaan met de e sigaret  maar na anderhalf jaar toch weer gaan roken 

Ik rook al bijna 40 jaar .

Nu wilde ik ook bij lpv bestellen maar als ik mijn postcode intyp weigert die , kan niet verder met bestellen.

Wilde graag de aspire fluffi  bestellen

Iemand een iedee?

Gr

• Like 1
Posted (edited)

Hoi @bibi, welkom op dit forum.

Ik heb even gekeken hoe ik mijn adres er heb staan, en ik heb deze met de vier cijfers, dan de spatie en dan de twee letters. Kan het zijn dat je het land nog niet hebt aangepast? Als je eerst Nederland selecteert, zou de postcode goedgekeurd moeten worden.

Mocht je er dan nog niet uitkomen, neem even contact met LPV op via de support pagina (als je in het Engels reageert, krijg je een reactie in het Engels terug).

Als het is gelukt, weet dan dat je niet met creditcard kunt betalen. Je kunt alleen met PayPal of bankoverschrijving betalen.

Succes!

Edited by erwinwessels
  • Like 1
Posted (edited)

@erwinwessels

Hoe vertrouwelijk is deze site? Heb het overgemaakt maar krijg geen bevestiging 🤔

En hoelang duurt het dat je de bestelling dan krijgt,

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ Onnodige quote verwijderd, https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
Posted

@bibi Le Petit Vapoteur is zeer betrouwbaar. Meestal ontvang je je pakketje bij betalen via PayPal binnen twee werkdagen (DPD bezorgt niet op zaterdag), als je via een bankoverschrijving betaalt, kan het één of twee werkdagen langer duren.

• Like 1
Posted

Le Petit Vapoteur is zeer zeker betrouwbaar, 02-08 toevallig weer wat besteld, en kreeg netjes bericht dat het vandaag binnen komt. En idd via DPD