Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tot en met 16 augustus 20% korting op de hele site met code SUMMER

Gezien de titel van de nieuwsbrief (20% de réduction sur votre prochain achat ! 🥳), lijkt me dat deze code per account eenmalig te gebruiken is...

• Like 2
  • Thanks 1
Posted (edited)

sceptre-2-cartridge-innokin.jpg10 stuks besteld 6.95 per stuk 69.50 - 13.92= 55.68 euro mooi mee genomen de korting.

Jammer dat alleen de rubber afdichting vrij snel kapot gaan!

Edited by boekkie
  • Like 2
Posted
On 13-8-2024 at 15:21, erwinwessels said:

Tot en met 16 augustus 20% korting op de hele site met code SUMMER

Gezien de titel van de nieuwsbrief (20% de réduction sur votre prochain achat ! 🥳), lijkt me dat deze code per account eenmalig te gebruiken is...

De code SUMMER is wel vaker te gebruiken, dus als je al wat hebt besteld en je wilt nogmaals, dan kan dat vandaag (vrijdag) nog met deze korting.

Posted

Op 08-08 een order geplaatst waarvan DPD aangaf dat ze hem een paar dagen later zouden bezorgen. Paar uur later een e-mail van LPV gekregen dat het pakket "verstevigd moest worden om de kwaliteit van de levering te waarborgen." 1,5 week later nog niks ontvangen en DPD T&T geeft nog steeds aan dat het bezorgd gaat worden. Heb de order maar opnieuw besteld en daar gebeurd nu exact hetzelfde mee. Ook deze zegt DPD te bezorgen en LPV zegt dat het verstevigd moest worden.

Zijn er meer mensen die sinds kort deze ervaring hebben gehad?

• Sad 1
Posted

@Gerben Voor mij is dit ook nieuw hoor, bestel al een aantal jaar bij LPV.

De support trekt bij beide orders de handen er vanaf en zeggen dat, zolang DPD niet geleverd heeft, LPV een wachttijd "van 30 dagen zonder update" hanteert vanuit de bezorgdienst voordat het pakket als verloren wordt beschouwd en ze wat voor mij kunnen betekenen.

Sta er zelf ook heel raar van te kijken hoor, wellicht puur toeval dat het beide keren bij de order met exact dezelfde producten gebeurd.

Ik dacht zelfs nog eventueel aan de douane o.i.d. maar beide pakketen zijn wel gescand in het sorteercentrum van DPD dus dat leek me vrij onwaarschijnlijk.

Posted (edited)

@Vaporiz0r Zijn ze gescand in Oirschot of al een depot verder? Via Oirschot komen de pakketten van LPV ons land binnen. In mijn geval gaan ze daarna door naar Joure, vanwaar de bezorger vertrekt richting Leeuwarden om mijn pakketje te bezorgen.

De laatste twee maanden heb ik een stuk of tien pakketten van LPV ontvangen en wat jij zegt heb ik nog nooit meegemaakt, ook niet bij de laatste tien (en vandaag heb ik er nog één ontvangen).

Edited by erwinwessels
Posted (edited)

Wel geinig, en ik heb de test zojuist gedaan.

https://www.lepetitvapoteur.com/en/aroma-brand-vape-attack-/10157-namaka-vape-attack-ready-to-diy.html

30 ml aroma van deze kost € 13,01. Als ik kies voor de 'Ready to DIY' variant, en ik kies voor 0 mg nicotine, dan ben ik € 13,61 kwijt. Daarmee krijg ik dus de 30 ml aroma en daarbij 200 ml base 50/50. Dus voor 60 eurocent krijg ik 200 ml base, wat dus slechts 3 euro voor een liter maakt. Dat is nog eens interessant.

Het vreemde is wel dat van een aantal andere aroma's de beschikbaarheid beperkt is en ik er slechts één kon bestellen (er zou niet meer voorraad zijn). Echter kon ik bij deze (de link) er wel gewoon vijf bestellen. Wat ik dus heb gedaan. Is wel lekker goedkoop base inslaan als je toch aroma wilt bestellen...

Tot en met vrijdagavond 23 augustus 30% korting op alle aroma's en 'ready to DIY' van de merken van LPV met code LPVDIY.

Link naar alles wat hieronder valt: https://www.lepetitvapoteur.com/en/1737-are-you-readiy-?utm_campaign=ayr-0724&utm_source=splio&utm_medium=email
(waarmee de base dus nog extra goedkoop werd voor mij)

Edited by erwinwessels
Kortingscode toegevoegd
  • Like 1
Posted
On 21-8-2024 at 23:07, erwinwessels said:

@Vaporiz0r Zijn ze gescand in Oirschot of al een depot verder? Via Oirschot komen de pakketten van LPV ons land binnen. In mijn geval gaan ze daarna door naar Joure, vanwaar de bezorger vertrekt richting Leeuwarden om mijn pakketje te bezorgen.

De laatste twee maanden heb ik een stuk of tien pakketten van LPV ontvangen en wat jij zegt heb ik nog nooit meegemaakt, ook niet bij de laatste tien (en vandaag heb ik er nog één ontvangen).

Ik kan nergens vinden waar precies ze gescand zijn. Dit is de enige info die ik in de myDPD app kan vinden.

Probleem lijkt me dus inderdaad bij DPD te liggen maar die weigeren info te geven.

Screenshot_20240823_071958_myDPD.jpg

Screenshot_20240823_071900_myDPD.jpg

Posted (edited)

@Vaporiz0r Heel vreemd dit. Ik heb hier helaas geen verklaring voor. 

Helaas zie je inderdaad sinds heel kort de plaatsen niet meer staan waar de pakketten een status hebben gekregen. 😞

Maar aan de statussen kan ik wel zien dat beide pakketten zijn aangekomen in het depot vanwaar de bezorger naar jou toe zou moeten komen.

Edited by erwinwessels
Posted

Hoi! Ik ben nieuw hier maar bestel regelmatig bij LPV. Ik was benieuwd of iemand anders hier ook deze week een Lucky Bag heeft gekocht! Ik heb hem vandaag binnengekregen en moet zeggen dat de zak goed gevuld was 🙂 Goede zaken wederom!

• Like 3
Posted (edited)

Bedankt @Sub-Ωhm Hier zijn een aantal foto's van wat ik heb binnengekregen, 46,- (minder via wat kortingen), met volgens hun een minimale waarde van 90,-
Helaas niet tussen de gelukkige drie gevallen die nog een extra prijs kregen, maar ik heb weer een nieuwe unit en kan weer even vooruit voor een leuk bedrag 🙂

IMG_2239 (1).jpg

IMG_2240.jpg

Edited by pierredorado
wrong file format
  • Like 4
Posted (edited)
9 hours ago, pierredorado said:

Hoi! Ik ben nieuw hier maar bestel regelmatig bij LPV. Ik was benieuwd of iemand anders hier ook deze week een Lucky Bag heeft gekocht! Ik heb hem vandaag binnengekregen en moet zeggen dat de zak goed gevuld was 🙂 Goede zaken wederom!

Ik had precies hetzelfde, met als enige verschil dat de Trine bij mij zwart is...

Ik ben zeker te spreken over de inhoud, hoewel de liquids me wat minder lijken...

Edited by erwinwessels
  • Like 1
Posted (edited)

Aha! Ik had al het idee dat ze weinig van elkaar zouden verschillen. Bedankt voor het delen.

Liquids zijn goed trouwens!

De Enfer is een mix van Watermeloen, Aardbei (pasteque) en lichte ice. Deze is de komende week een daily vape, vandaag goed genoten tussen werk door.

De Furiosa doet mij denken aan een verse munt thee, en nog iets anders wat ik niet direct kan plaatsen. Moet je ding zijn, maar ik kan hem wel waarderen voor zo nu en dan. 🙂

Ook ben ik erg tevreden over de Trine, liep hiervoor met een Vaporesso GTX 1 en een Aspire Vilterpod. Eerstgenoemde is dan ook de kast in gegaan bij deze.

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ Onnodige quote verwijderd, https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
  • Like 1
Posted

Vanmiddag ben ik in de winkel van LPV in Duinkerke geweest om mijn bestellingen op te halen...

20240903_141303.jpg

En omdat ik daar nog wat extra coils heb gekocht (GTX en GTi) heb ik weer wat leuks gekregen. Ik had al een groene, nu een blauwe erbij 😀

20240903_141319.jpg

• Like 6