Jump to content

Recommended Posts

Posted

LPV heeft een winkel in het centrum van Rijsel, ik geef meestal mijn bestelling door an hen via mail en van zodra het klaar ligt in de shop ga ik het ophalen. Trouwens, in Rijsel zitten er bijzonder veel grote dampwinkels zoals Taklope, Vaporama, Vapostore etc….en buiten de dampshops is de stad echt wel de moeite om te bezoeken.

• Like 1
Posted
On 2-10-2025 at 14:15, Sebas said:

vandaag weer een mooi staaltje klantenservice van lepetit. 

gister pakketje binnen en miste 2 flesjes. 

vond het al bijzonder dat het opnieuw getaped was want dat is nooit. 

pakje open, alles natellen en jawel. 2 flesjes minder. 

1 mailtje naar de klantenservice en zonder morren tegoed gegeven voor de 2 flesjes zodat ze bij de volgende bestelling erbij kunnen. 

wel gevraagd of ik het ermee eens was en een heel verhaal dat het zonde is voor milieu om 2 flesjes na te zenden. 

ik was en ben nog steeds heel tevreden met lepetitvapoteur en met dit soort ervaringen word het er niet slechter op. alleen maar beter. 

wilde het even delen, dus bij deze 😂

Ik heb dat vandaag ook meegemaakt, heel raar getaped, 2 flesjes weg en 1 goedkope kit weg.

Vanwege nieuwe afspraken met het vervoersbedrijf konden ze geen “gratis” bestellingen meer verzenden werd mij verteld.

Wel netjes tegoed of terugbetaling aangeboden gekregen.

Vreemd is het wel!

• Like 1
Posted

ja. iemand aan het dampen geslagen bij dpd 😂

zonder gekheid. lijkt wel of de verpakking slechter is ofzo en daardoor sneller beschadigd onderweg. of het depot bij dpd maken ze er een bende van(gooien,lichte doosjes onder zware enz. ) maar nog nooit gehad en bestel toch al wat jaren. laatste 2 bestellingen kwamen heel slecht aan. 

maar klantenservice is gelukkig wel goed. niet van helaas kan gebeuren maar gelijk tegoed voor de volgende bestelling zonder morren

• Like 1
  • Thanks 1
  • 2 weeks later...
Posted

Beetje vreemde actie bij LPV
Korting op DIY producten zou 30% korting geven met code LPVDIY.
Voor de fun eens onbeschoft een bestelling proberen te plaatsen.
Daarop kreeg ik de melding, dat de code niet van toepassing was op deze producten.
Blijkbaar is de korting voor combi aankopen, en niet voor het gehele DIY assortiment.
Een zeperd dus.

Posted
On 12-11-2025 at 12:18, Cyber_Huub said:

Beetje vreemde actie bij LPV
Korting op DIY producten zou 30% korting geven met code LPVDIY.
Voor de fun eens onbeschoft een bestelling proberen te plaatsen.
Daarop kreeg ik de melding, dat de code niet van toepassing was op deze producten.
Blijkbaar is de korting voor combi aankopen, en niet voor het gehele DIY assortiment.
Een zeperd dus.

Geldt alleen voor LPV ( aka Le Petit Vapoteur) concentrates. Dus huismerk aroma. 

Posted

Als de code LPVDIY is geldt deze altijd alleen voor alle aroma's van de huismerken van LPV.

Als er een code is die voor alle aroma's geldt, dan begint deze met DIY en daarachter het kortingspercentage, bijvoorbeeld DIY30

Posted

Lpv is te duur geworden. Momenteel moet je bij Taklope zijn voor koopjes, en al zeker nu met zwarte vrijdag die doorloopt tot 30/11.

• Like 1
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
Posted

Ik heb van een vriend van mij gehoord dat LPV vanaf 2027 niet meer naar Nederland gaat leveren. Klopt dit?

Op de site van hun zie ik daar niks over terug. Wie weet hier meer over?

• 3 weeks later...
Posted

Mooi nieuws, en nu maar hopen dat bezorgers de weg op kunnen.

Vanochtend zal dat hier in het noorden van NL niet gaan, kon amper op mijn benen blijven staan bij het uitlaten van de hond.

De wegen stoepen zelfs zandpaden zijn snotjeglad door de vele ijzel.

Voor wie het aangaat, dagje langer wachten op de bestelling.