Jump to content

Volledig gestopt met roken & dampen door deze 2 RTA's & Mod's?


Guest RookVrij

Recommended Posts

Guest RookVrij

Beste forum leden,

 

Ik heb diverse e-sigretten geprobeerd en gehad sinds 2013, maar RTA's blijven mijn favoriet! Door de lage kosten en het hobbymatig bezig zijn om je eigen coils te kunnen maken heb ik ontzettend veel plezier gehad aan het dampen. Clapton coils voor de sub ohm op mijn Cuboid 150 Watt - OBS Crius om thuis de kamer eens vlink blauw te zetten. Sub-Ohm is geweldig voor thuis maar rampzalig buitenhuis. Je auto wordt getransformeerd tot rijdende wolk. Ook lopend kijken mensen je aan uit nieuwsgierigheid alsof ze voor het eerst een fabrieks pijp op volle toeren rook zien blazen als ik bij de bushalte stond. Al die nieuwsgierigheid vond ik maar niks. Dus ik moest snel met een oplossing komen...           Stealth vaping!

 

Een mini mod & RTA; de smaak sensatie van de kayfun V3 met een preciese hoeveelheid rook dat er uit komt is gewoon perfectie. Na jarenlang zoeken heb ik nog steeds niks beters gevonden als een E-vic mini in combinatie met de kayfun V3. Broekzak formaat als een zwitsers zakmes trok ik hem er uit. Op elk moment van de dag kon ik overal een hijs nemen. Het doel was wel om ooit een keer te stoppen. Door mijn nicotine af te bouwen ben ik sinds 1 juni volledig rook & damp vrij. <Edit FBT>

 

 

 

Edited by Tamara
Link to comment
Share on other sites

@RookVrij Ik heb o.a. je contactgegevens verwijderd. Er is een verkoopsectie beschikbaar voor actieve leden, daarbuiten wordt niet verkocht.  Of je doet gezellig mee en kan binnenkort bij de verkoophoek of je zoekt bv. een fb verkoopgroep. 

 

Welkom trouwens,

 

Bij deze ben je uitgenodigd om jezelf voor te stellen in onderstaand topic.

 

Edited by Tamara
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...