Jump to content

zeus X RTA


seccondbest

Recommended Posts

Wow...

 

 en tot zover de eerste impressie van mijn nieuwe aanwinst de geekvape ZEUS X (rta)

 

Ok er is natuurlijk meer te vertellen over hoe mooi de tank is en hoe makkelijk het in elkaar zit of hoe makkelijk je deze tank kunt bijvullen, maar daar kom je zelf wel achter als je deze tank koopt.

 

Om te beginnen er zitten 2 coils bij die op zich prima kunnen voldoen, mits je ze niet,  (net als ik),  te kort afknipt waardoor ze onbruikbaar worden door een te lage ohm waarde.. dus laatje open en 2 nieuwe coils gepakt. net jes bij gewerkt tot ik op een comfortabele 0.15 Ohm zat, daarna met gevoel de watten erin (ook bijgeleverd voor het gemak), netjes geknipt en verwerkt.

Toen de eerste vloeistof op de watten voor ik de tank weer opbouwde dat maakt het iets makkelijker omdat de watten dan netjes blijven zitten waar je ze wilt hebben, tank dicht en de top een kwart slag draaien. de bovenkant komt er af en er zijn 2 lekker ruime openingen om de glazen tank te vullen, top er op kwart slag draaien en even geprimed.

 

Eerst even alles opgeruimd en daarna de eerste keer een voorzichtige hit... op 85 wat op de species, lekker wel die bubblegum...even opvoeren naar 100 watt en dan maar de grote sprong in het diepe...

 

WOW!!! de smaak is fantastisch en hij word niet te heet dus het blijft lekker tot je geen damp meer kan opnemen en je wel moet stoppen...halve ruimte in de damp je ziet even helemaal niets meer maar man man man wat is hij lekker!

 

Een echte top airflow tank met de smaak die niet onder doet voor menig andere tank... 1 nadeeltje is er wel je komt er al snel achter dat 2 Ml niet echt lang duurd lol....

Edited by seccondbest
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...