Jump to content

ExcluCig Stylo ervaringen


JSHuiting

Recommended Posts

Iemand ervaringen met de ExcluCig Stylo?
Had een Smok Fit besteld voor mijn moeder, in de hoop dat zij ook nog eens zal stoppen met roken, alleen waren deze niet meer beschikbaar.

In plaats daarvan hebben ze na overleg met mij een ExcluCig Stylo opgestuurd, alleen bevalt deze echter totaal niet.

 

 

Het formaat van het apparaatje is ideaal, net iets groter dan een filter sigaret, en het vullen gaat ook prima, kapje gaat er in zijn totaliteit af.

Alleen ik krijg er amper lucht doorheen, het is net of het apparaatje verstopt zit, zelf mijn oude Smok Infinix was hierin velen malen beter, en het kleine beetje damp dat er dan uiteindelijk uit komt is totaal smaakloos en het irriteert de keel enorm, net alsof je een sigaret met valse lucht rookt.

 

Zijn er mensen die gelijke ervaringen hebben met dit apparaatje of met het merk uberhaupt?

IMG_20191008_153023.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het apparaatje ook hier liggen. Bij mij doet ie het goed, best wel veel damp vind ik.

Ik damp normaal subohm. Voor een tientje vond ik het wel een leuk hebbedingetje.

Het lijkt me een fout exemplaar. 

Edited by Erkki
Link to comment
Share on other sites

Ik heb er ook 1 gekocht van de zomer met dezelfde reden. Ik vond het ook niks, lastige autodraw en amper geen smaak, alleen bij menthol kon ik er iets van proeven. Mijn tweede pod was tevens gaan lekken terwijl hij in het apparaatje zat en toen heeft heeft ie de geest gegeven. Dit gebeurde vlak nadat ik 2 doosjes met pods had gekocht. Ondertussen heb ik een uwel caliburn en deze bevalt mij uitstekend!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...