Jump to content

Iemand bekend met de EnoVap?


Brandaris

Recommended Posts

The Power to Control your Nicotine. We believe that everyone should have the best chance they can get to stop smoking. The power to control your nicotine precisely is crucial to that journey. That's why we have created the dual-tank, nicotine-controlling Enovap.

 

 

Review van Vaping with Vic:

 

 

Website bedrijf: https://www.enovap.com/en

ouverte_pour_web_v3.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Leuk. Nieuw. Innovatief. En een heel ander antwoord op de veelgestelde vraag : hoe stel ik de nicotinesterkte in?

 

Maar eerlijk gezegd moet ik er nog even niet aan denken dit apparaat aan een beginner uit te moeten leggen bij de verkoop. 

 

Ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen en hoe. Innovatief is het definitief. De prijs is straf voor een beginnerstoestel, en ik denk dan ook dat het dat eigenlijk niet moet zijn. Ik zie hier zeker wel markt voor. 

 

Wel jammer dat hij zo oerlelijk is, maar dat is gelukkig maar één kwestie van smaak.

Link to comment
Share on other sites

Dit toestel bestaat al een hele tijd en heeft al enkele revisies gekregen, het zal nooit aanslaan bij het grote publiek.

Op elke expo staan ze met een stand en al twee keer ben ik met interesse gaan kijken, maar als die verkoper twee minuten ver is in zijn speech en het toestel in detail begint uit te leggen verlies ik heel snel alle interesse.

Wat een gedoe voor je eindelijk eens kan dampen, de handleiding is ook een halve encyclopedie.

Leuk idee hoor dat je de nicotinesterkte kan instellen, dan heb je een tankje met je nicotinebase en een tankje met je liquid en door de instellingen kan je dan kiezen hoeveel nicotine je wil hebben bij je liquid.

Of je kan ook kiezen om twee verschillende liquids in elk tankje te hebben en die apart te dampen of ook te mengen.

De smaak is "meh", vergelijkbaar met een pod system (wat het eigenlijk ook wel is).

Het toestel is vrij groot en zwaar en telkens ik het in mijn hand heb denk ik aan een alcoholtest van de politie want daar lijkt het op.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Het lijkt mij eigenlijk een dubbel pod systeem, waarbij de damp van beide pods gemengd wordt. Door het regelen van het elektrisch vermogen dat naar iedere pod/coil gaat zou je dan het nicotine gehalte en/of smaak kunnen instellen. Zo´n pod/coil zal echter niet optimaal functioneren bij alle verschillende vermogens. Dit lijkt me een (heel) zwak punt van dit systeem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...