Jump to content

Wismec probleempje (vuurt na)


Guest Franky123

Recommended Posts

Guest Franky123

Goedemiddag! 

Ik heb een probleempje met mijn wismec... Als ik "vuur", vuurt hij nog 2 seconden na? Dit deed hij namelijk in het begin niet. Weten jullie waar dit aan kan liggen? Ik zelf ken er helemaal niks van, maar dit lijkt me niet ok? 

 

Alvast bedankt, mvg. 

Link to comment
Share on other sites

Heb je misschien een andere, dikke coil erin zitten? Ik heb het ook met sommige dikke coils. Zodra ik de vuurknop loslaat hoor ik het nog ff na sissen, waarna het snel geleidelijk afneemt.

Dit komt doordat de coil nog warm is en lichtelijk wat liquid verdampt. Als dit het geval is hoef je je geen zorgen te maken, dat is normaal.

Maar als je mod echt hard blijft vuren als je de knop loslaat dan is er waarschijnlijk iets met je mod aan de hand.

Link to comment
Share on other sites

Guest Franky123

Ik heb er nu een smok TFV8 opzitten, maar met een andere doet hij het ook...Het is niet echt "na sissen", het is exact hetzelfde als dat je de vuurknop indrukt.... Maar dan een seconde of 2..

 

mvg

Link to comment
Share on other sites

Guest Franky123

Mja dat is het spijtige.... Door onze verhuis ben ik. het bonnetje kwijt, het ding is amper 3maanden oud. Plakkerige liquid kan het niet zijn, het ding heeft hier 1maand ongebruikt gelegen zonder tank of dergelijke. Jammer natuurlijk, de mod is nieuw zeg maar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Franky123

Even updaten, ik heb hem uit elkaar gehaald en proper gemaakt (niet dat hij vuil was op het eerste zicht) Maar hij werkt terug naar behoren... Dit heb ik gedaan:

 

Vooral de knop zelf leek mij het probleem...

mvg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...