Jump to content

Zijn wij nou echt een dreigend gevaar?


Pasha

Recommended Posts

Beste dampers,

 

Ik heb een week of 2 geleden een RDA gekocht op Aliexpress. Occula RDA van Augvape. Ik heb met de RDA een free gift gekregen. Een Mech Squonk mod de S2 van Augvape.

 

Nu gebruik ik geen mech mods omdat ik hier nog geen ervaring in heb.

 

Dus ik dacht, zet het even op marktplaats.... maar nee hoor. Zoveel reports achterelkaar binnen 1 dag en daar ging mijn advertentie. Verwijderd en wel door marktplaats zelf.

 

 

Zijn wij nou echt een gevaar omdat we een gezonder alternatief hebben gevonden?

 

Ik kan met trots zeggen dat mijn huis, kleren, auto inclusief ikzelf  niet meer stinken naar sigaretten.

 

Ondertussen heb ik zo een 7 mensen kunnen stimuleren die ook zijn gaan Dampen en 3 van hun zijn zelfs gestopt met het roken van sigaretten en het dampen.

 

Zijn wou nou echt een gevaar voor de samenleving? Pfff ik zal wel gek zijn.

 

 

PS: Misschien niet de juiste plaats om te posten. Graag verplaatsen indien nodig.

 

 

 

 

Edited by Pasha
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@Madman

Hier zit geen nicotine in of teer...er wordt van alles aangeboden op marktplaats zoals tabakspijpen, shag houders, sigaretten opbergbox, sigaretten hulzen schieters, wiet artikelen zoals pijpjes, waterpijp, en ga zo maar door....de advertenties staan er al maanden op. Over welke regels hebben we het nu eigenlijk?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-N975F met Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Pasha said:

Over welke regels hebben we het nu eigenlijk?

deze:

Regels aanbieden sigaretten en tabak
 

Je mag op Marktplaats geen tabaksproducten vragen of aanbieden. Met tabaksproducten bedoelen we onder meer sigaretten, sigaren en pruimtabak. Elektronische sigaretten zoals de supersmoker zijn ook niet toegestaan. Er is sprake van één uitzondering:

  • Tabak als verzamelobject dat niet (meer) verkrijgbaar is bij een kleinhandel en niet geschikt of bedoeld is voor consumptie. 

De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit(NVWA) houdt toezicht op de handhaving van de Tabakswet

Meer informatie

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit

 

 

38 minutes ago, Pasha said:

de advertenties staan er al maanden op

 

melding maken. 

toen ik ook wat wilde verkopen en steeds verwijderd werd was dacht ik er ook zo over zoals jij er nu over denkt en heb 3 dagen van alles melding gemaakt. hahahaha 

uiteindelijk dacht ik: boeiend, frustraties om niks en nu kom ik niet meer op marktplaats, kan ik me er niet aan storen ook

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Pashaje mag geen tabaksproducten of aanhangende producten verkopen op marktplaats.

maar de s2 hoef je niet te verkopen deze is namelijk voorzien van een mosfet chip met de bijbehorende beveiligingen waardoor hij veilig te gebruiken is. Als ik me niet vergis kun je de chip zien liggen op de bodem van de mod

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...