Sub-Ωhm Posted November 29, 2020 Posted November 29, 2020 Gister weer twee bestellingen bij Fasttech gedaan. Wederom gewoon met PayPal kunnen betalen. Ik heb al jarenlang mijn betaalrekening aan PayPal gekoppeld, zou dat het verschil maken?
Cyber_Huub Posted November 29, 2020 Author Posted November 29, 2020 Mogelijk, maar dat kan hier niet.
cleootje pio Posted November 29, 2020 Posted November 29, 2020 Gisteren ook bij fasttech een bestelling geplaatst en met paypal betaald. Ik heb mijn bankrekening niet gekoppeld dus dat lijkt niet uit te maken.
Mirte Posted November 29, 2020 Posted November 29, 2020 Na tien keer opnieuw inloggen en bestelling plaatsen, kon ik uiteindelijk weer op de gebruikelijke wijze afrekenen En nee, ik wil geen bankrekening gekoppeld aan mijn paypal.
Steamboy Posted November 29, 2020 Posted November 29, 2020 (edited) gisteren wilde ik nog wat VG na bestellen bij DripHacks, tot mijn stomme verbazing kon ik NIET meer met Paypal betalen. Hierop heb ik DripHacks gemaild en kreeg ik het volgende antwoord : Hi Fred, Paypal have recently updated their user agreement and have decided not to continue business within the vaping industry. The reason given to us and many other businesses in the industry was "to create a safer community". This is most unfortunate as Paypal is the most popular payment gateway, so customers are now forced to pay via card. We apologise for the inconvenience caused, it was not our wish to lose such a service. Kind Regards, Lewis Shaw Senior Administrator, Drip Hacks LTD p: 01260 540 900 EXT: 203 | e: lewis@driphacks.com Website | Facebook | Instagram | Twitter Edited November 29, 2020 by Steamboy
Steamboy Posted November 29, 2020 Posted November 29, 2020 (edited) Begrijp vooral het argument van Paypal niet.....een safer community ??? Edited November 29, 2020 by Steamboy
Cumulus Posted December 2, 2020 Posted December 2, 2020 Net wat besteld bij fasttech. Betalen via paypal kreeg ik niet meer aangeboden. Alleen met bitcoins oid. Giftcertificate kun je wel aanschaffen met paypal. Dus eerst die gekocht en direct ingewisseld. Het is ff anders, maar het gaat wel.
Sebas Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 (edited) en dit kreeg ik als antwoord van darkstar waar ik nog even wat wilde bestellen voor de brexit..... paypal kon niet meer gekozen worden, alleen creditcard Hi there, PayPal has now been removed as a payment option on our website. We are still taking debit and credit card payments. This is an action we've taken pre-emptively in anticipation of an account ban for selling vape related products based on what has already happened to a large number of other vendors. Although our account is still active, we don't want to be in a situation where we have the option available on our website and the account gets closed, which I think could cause confusion for customers. We are looking at implementing a range of other payment options including Klarna and Viva Wallet for your convenience and will update you all in the coming days and weeks. Apologies for the inconvenience. Many Thanks, Danielle Edited December 11, 2020 by Sebas
Sebas Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 en toevallig vandaag ook deze in de mail van 3avape Dear customers, Paypal has started to check the transactions of vaping devices, and the Paypal office has stopped some Paypal accounts of vaping companies. Our Paypal account has not been checked by it yet, but maybe in the future, it will come, please order as soon as possible before then. We are looking for a payment method to replace Paypal, which will be available soon, and currently supports other payment methods excepted for Paypal. SOFORT Banking - Europe Giropay - Germany iDEAL - Netherlands EPS Online-Überweisung - Austria Bancontact - Belgium Multibanco - Portugal Przelewy24 - Poland European Bank Transfer - Europe POLi bank transfer - Australia QIWI - CIS, mostly Russia Yandex.Money - CIS, mostly Russia WebMoney - CIS, mostly Russia
Cyber_Huub Posted December 11, 2020 Author Posted December 11, 2020 Ze zijn overal aan het kloten, en zullen zichzelf een hoop geld tekort doen. 1
Sub-Ωhm Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Aangezien er meerdere webwinkels in dit topic besproken worden heb ik de titel van dit topic aangepast van Fasttech en PayPal naar Online winkels en PayPal. 2
Dr.Smoke Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 En jawel hoor 3FVape ook door PayPal eruit gelazerd van je vrienden moet je het hebben
Cyber_Huub Posted January 1, 2021 Author Posted January 1, 2021 Gelukkig zijn de verkopers snel met alternatieven.
Madman Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 Kijken of ze ook zo stoer zijn om Aliexpress te weren. Die kleine winkeltjes durven ze wel
Sebas Posted January 1, 2021 Posted January 1, 2021 (edited) och, alie heeft ideal. tot op heden werkt dat ook prima en de service tot nog toe ook. als er iets niet aan kwam binnen de tijd werd het eerst verlengt,nog een keer verlengt en daarna of opnieuw verzonden of geld terug(4x voorgekomen) 3avape heeft ook ideal maar die klantenservice is een drama dus daar was paypal wel ideaal. Edited January 1, 2021 by Sebas
Eadyn Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Ook ELFC moet er aan geloven: Paypal Turns Against Vaping In recent months Paypal has been closing the accounts of vaping companies. A couple of weeks ago we were informed that our account was to be closed at the beginning of January. We've been expecting this and have had a contingency plan in place for some time. Paypal has now been removed from our website and replaced with a secure and easy-to-use card payment option provided by Yorkshire Payments. This means that you can now pay with debit/credit cards only. We appreciate your support and understanding. Toch maar een keertje prepaid kaartje aanvragen dan?
Cyber_Huub Posted January 5, 2021 Author Posted January 5, 2021 Ze voeren maar de Ideal optie in, zoals anderen ook doen. Dat credit card geneuzel is nergens voor nodig.
Marcel loves E6 Posted January 5, 2021 Posted January 5, 2021 Nadeel van ideal is wel dat je geen enkele mogelijkheid hebt om je geld terug te krijgen als er iets fout gaat en met paypal en creditcards wel dus ideal is verre van ideaal.
Dr.Smoke Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Zojuist 2 dampgerelateerde aankopen gedaan 1 bij 3FVape en 1 bij FT beiden moeiteloos betaald met jawel PayPal 1
Steamboy Posted January 6, 2021 Posted January 6, 2021 Ja, hier ook. Gisteren een dampbestelling bij Ali en 3aVape, beide betaald met Paypal..... 1
Foggy Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 (edited) Wilde net een bestelling doen bij Flavour-Boss. Kan ik ook alleen maar met creditcard betalen. Geen paypal dus. Ik dacht even online een virtuele prepaid creditcard aan te vragen, zodat ik hem direct kan gebruiken. Moeten ze eerst mijn gegevens controleren en dat kan tot 2 werkdagen duren. Leuk, maar dan is de flash sale bij Flavour Boss al weer voorbij Edit: Zojuist bericht ontvangen dat de cc is goedgekeurd. Gelijk het bedrag erop gestort en kon zo m'n bestelling doen. Edited June 19, 2021 by Foggy 2
Endlicherka Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Nou, dit is in ieder geval een gemakkelijke goede zaak, zou ik zeggen, maar zoals ze zeggen, er is altijd maar ...
SucksToBeDennis Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Gebruik Paypal niet zo veel meer. Meestal als ik iets koop gebruik ik nu gewoon n26, veel makkelijker en je kan er overall me betalen ?
Recommended Posts