Jump to content

Op twitter gevonden. VPRO Argos doet aanval op Farsalinos en werd gesponsord door Bloomberg


elja

Recommended Posts

Ik weet niet precies wat er gebeurd is, en zag net dit op twitter.

Ik kon hierover niets op dit forum terug vinden. Vandaar dan maar zo.

 

VPRO Argos doet aanval op Farsalinos en werd gesponsord door Bloomberg. Lekker objectieve journalistiek... NOT! Hieronder de tegenaanval van Farsalinos, volgens Argos noemen we die allemaal Dr.F. 

Argos kan qua onderzoeksjournalistiek weer terug handje vasthouden bij Bloomberg

 

De link van Farsalinos :

https://t.co/WmTUG1msG1?amp=1 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Neuh, pvda vooral, wordt altijd gezegd, SP hoor je ook, maar net wat uitkomt.

 

Tweet van Claudia de Breij op Twitter: "Sommige redacties bij de NPO zijn zo bang om voor links gevonden te worden, dat ze tegenwoordig vier keer rechtsom gaan als ze een keer naar links moeten"

 

Als je van mening bent dat alles terug te leiden is naar degene die betaald, dan zou de NPO al jaren rechts moeten zijn. (niet specifiek op dit topic slaande)

 

Het blijft vreemd dat in landen waar ze rokers registreren in het medisch dossier, het percentage rokers die in ziekenhuizen beland vele malen lager is dan het percentage rokers in een land. Niemand wil zich echter aan onderzoek daarover wagen, hoewel in Frankrijk nu wel een onderzoek loopt naar het gebruik van nicotine patches. Ik heb hier al wel eens een topic met allerlei links over dit onderwerp gestart en het mogelijke mechanisme hoe dat zou kunnen werken met de ACE2 receptoren uitgelegd.

Edited by Raycoupe
nic, ace2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wat mij hel erg verbaast is dat dit soort berichten blijkbaar hier op het forum tegenwoordig nauwelijks de aandacht meer trekt. 

En als dat tekenend is ben ik bang ook nauwelijks meer reacties oproept of opgeroepen heeft. En blijkbaar kan men in Nederland zonder (veel??) protest Farsalinos zwart maken?

 

I

Link to comment
Share on other sites

Misschien ziet men in dat het zinloos wordt om steeds dezelfde reacties op een topic te geven. We zijn het gezeur van de media ook wel beu natuurlijk.

Als wij Farsalinos gaan verdedigen worden we hooguit beschuldigd van meewerken aan de vermeende misinformatie. Laat het vuurtje maar liever gewoon uitdoven.

 

Het steekt me wel heel erg.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...