Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Wat? Data lek? waarschuwing bij t inloggen. Iemand info?

die marcstop is ook nog een gevaarlijke hacker?

Edited by Josje22
  • Confused 1
Posted
On 30-9-2024 at 21:58, mario007 said:

Zal inderdaad een trol zijn geweest of iemand die niet bijster slim is. Van uitgaande dat hij 8 uur per dag slaap blijven er effectief 16 uur over om te vapen. Minimale wegwerp zal 600 puffs zijn. Dan zit je al gauw op 37 puffs per uur of 0.6 puffs per uur. Geen wonder dat je dan last krijgt 🙄 

Dat kun je gevoeglijk vergeten. Dat wordt met een of andere machine ofzo geteld, maar met normaal dampen / roken zoals je een sigaret rookt kom je aan 300-350 trekjes, en dat is weer net zo veel als uit een normaal pakje (van 20)  sigaretten. Daarvan rookte ik er met het grootste gemak drie per dag, dus van één vape per dag ben ik niet echt onder de indruk 🤣

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Posted

Ik hoest ook van vapen en best veel eigenlijk. Gezond is vapen zeker weten niet.

Sinds vandaag mij nicsalt verlaagd van 20mg naar 10mg. Ga kijken of ik minder hoest. 

Maar roken is sowieso gif dat is 100% bewezen. Plus die nieuwe 2024 prijzen kan ik niet betalen.

Posted

@Michiel, ook wat verdiept waarom je van dampen een hoestprikkel krijgt? 
Heeft alles te maken met verschil in toegevoegde stoffen bij peuken/shag VS. een vape toestel 😉 

Gezond is dampen niet, dat gaan de diehard vapers ook nooit zeggen

Posted

Toch leuk dat op een dampforum gediscussieerd wordt over stoppen met vapen.

Ik was 10 jaar een diehard vaper en 4 maanden geleden gestopt. En nog altijd mis ik dat gevoel van rust en bevrediging.

Ik denk dat als Dr.Smoke mij niet helemaal had leeg gekocht, ik toch wel weer begonnen was.

Flipside ;

Ik voel me toch een stukje gezonder cq bewuster met een duidelijk betere bloedcirculatie.

Ik wil absoluut geen diehards op de stang jagen en vooral stoppen met vapen niet opdringen want dat is ook niet alles.

Wel leuk dat ook stoppen met vapen een onderwerp kan zijn.

• Like 4
  • 4 weeks later...
Posted

@Michiel34

Ik damp nu een aantal maanden. En heb eigenlijk niet meer gehoest. Ik ging over van een pakje zware shag per dag naar 4ml juice per dag. Ik hoestte me kapot toen ik nog rookte. 

Maar misschien komt het dan nog? En damp ik misschien nog te kort om hier werkelijk iets over te kunnen zeggen? ik zal hier volgend jaar op terugkomen 😁

Posted

Prijs jezelf gelukkig als je niet meer hoest.
Tot ik stopte met roken, heb ik gehoest als een blafbektekkel.
Buiten een zeldzaam kuchje, al dik 11 jaar geen last meer.

• Like 1
Posted

De meeste rokers hoesten, proesten, fluimen voor max een maand of drie na het overstappen op dampen. Een aantal van hen ziet dat als welkom excuus om weer te gaan roken en geeft de schuld aan het dampen. 

In werkelijkheid is je lichaam de troep van het roken aan het opruimen en had je ongeveer net zo gehoest als je cold turkey met roken was gestopt (zonder te dampen). Geef het wat tijd en het hoesten verdwijnt permanent (incl de rokershoest). Ook als je daarna ooit eens stopt met dampen, gaat dat zonder hoesten en proesten. 

Geloof wat je wilt @Michiel34

• Like 6