Sledge Posted September 18, 2025 Posted September 18, 2025 Jammer dat de nicotine er ook weer (onterecht) van langs krijgt. Dat was niet nodig geweest. 1 2
plopnl Posted September 19, 2025 Posted September 19, 2025 vast geen woord over de correlatie dat dit soort producten alleen gebruikt worden waar het natuurlijke product niet legaal is? 1
Cyber_Huub Posted September 19, 2025 Posted September 19, 2025 De gebruikelijke propaganda, zoals gewoonlijk.
Sledge Posted September 19, 2025 Author Posted September 19, 2025 Nah, die tik tok zwarte markt voelt voor mij niet okay @Cyber_Huub. Dat daar on the spot even synthetische THC aan de wegwerp vapes wordt toegevoegd door jongens die met name voor het snelle geld gaan, vind ik zorgelijk. We weten hoe we hier belandt zijn. Shame, shame, shame voor de overheid. Toch zet ik deze docu niet weg als de standaard propaganda. Met name de tweede helft is best zorgelijk.
richard-V Posted September 19, 2025 Posted September 19, 2025 Spice is vreselijk spul. Vooral die mét lekkere smaakjens! 1
Dr.Smoke Posted September 19, 2025 Posted September 19, 2025 Ik hou het wel op Old Spice, die ruikt nog steeds lekker. 1
Moppersmurf aka Kutsmurf Posted September 20, 2025 Posted September 20, 2025 Nee hoor, Tabac original en niks anders! 1
Recommended Posts