Jump to content

Oliespuitjesclub


Guest Fjolle

Recommended Posts

Guest Fjolle

Ok weet niet of dit de juiste plek is, maar dat leek mij wel, anders verplaatsten jullie dit topic maar.

Waar is de oliespuitjesclub gebleven, waarom is dit gebeurd en waarom is hier niet over gecommuniceerd?

Eerdere reactie van mijzelf in een ander topic:

Geschrokken wacht ik op het waarom van het FBT.

Wat was er mis met deze club en waar is de trots van dit forum gebleven, voor het verleden en geweldige nederlandse inventiviteit?

Voor al die dampers die gezocht en gepuzzled hebben naar betere spullen, waardoor wij nu met het grootste gebruikersgemak mogen dampen?

Waar is jullie trots gebleven?

Dus FBT ik hoop op heel erg goede redenen, want ik ben zwaar teleurgesteld in deze beslissing en vooral het ontbreken aan communicatie hierover.

Sorry als ik hier misschien bot over kom, maar ik merk dat dit me raakt en dat mijn algehele zin in het forum aan het afnemen is.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap het ook niet echt.

De leden hier op het forum die een spuitje hebben zijn er gewoon trots op.

Wat is de achter liggende gedachte.

Heeft toch niemand last van.

En de leden die lid waren vonden dit een blijk van waardering.

Er zullen meerdere leden nu behoorlijk teleur gesteld zijn. En waarom ?

Het zou inderdaad voor de EX- leden van het oliespuit clubje fijn zijn als er een gedegen uitleg komt waarom.

Ik ben zelf nog niet zo lang actief op het forum en ik snap dat wij als leden hier niks over te zeggen hebben.

Maar ik zou ook graag mijn sympathie willen uiten voor de leden die nu gefrustreerd achterblijven.

Link to comment
Share on other sites

Guest Huipio

Ik heb de mijne ook maar ff verplaatst

Zucht, waar is de tijd gebleven van Nin en Karlo??

Sorry hier krijg ik vast gezeur over maar ik doe het toch.......

Ik zie het de laatste tijd steeds weer gezeur op het forum en ingrepen van de Moderators.

Ach we zullen wel te groot worden en bij groot horen grote regels (oh en ik heb zon hekel aan regels  :fluit )

Maar als ik het me niet vergis was dat de reden van het ontstaan van dit forum, hopelijk vergeten onze moderators dat niet!!!!

Ik was al niet zon "schrijver" maar door dit soort gezeik zal mijn tijd op het forum nog minder worden.

Ik persoonlijk wil graag het FBT bedanken voor het beëindigen van me clubje waar ik zo trots op was.

Wat is het volgende?? Dat ik me spuitje ook moet inleveren????

Priest bedankt dat ik lid mocht zijn van een geweldig cluppie en jammer dat het zo gelopen is  :bedankt

My 35 cents

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Ik heb er vanmorgen wel eea over gelezen maar volgens mij is dat allemaal van de site af gehaald..

Jep.. complete shout was verdwenen, vanished, in rook opgegaan.. en dat mag dan blijkbaar..  :protest

Mijn berichtje van daarginder:

De Spuitjes-Club weg? :shock

Ik hou het slechts hierbij: prachtig verwoord allemaal :duim:knuf

En jep: ik wil ook wel heel graag een gedegen uitleg over deze verdwijning  :jolleke

En ik ben bij voorbaat lid van de nog op te richten Spuitjes-Club :priest 

Hoe dan ook, en waar dan ook :ja:yeah 

  :priest

Link to comment
Share on other sites

Guest Huipio

Nou we krijgen weer eens goed antwoord van de best betreffende....

Dat brengt brengt bij mij de vraag boven of deze dan nog geschikt is om moderator te blijven.

Ten eerste omdat degene al een tijdje online is en niet normaal reageert op een vraag van forumleden.

Ten tweede vanwege het feit dat er topics en histories gewoon verwijderd worden.

Ten derde vind ik hem niet geheel onpartijdig meer gezien zijn nauwe banden met een shop.

En vanwege het laatste is er, niet lang terug, nog een moderator afgetreden.

My 35 cents

Link to comment
Share on other sites

Guest MarijkeB

Geen oliespuitjesclub meer  :shock , ik heb geloof ik wat gemist vandaag !!!!!

Had het toch ook wel fijn gevonden als dit van tevoren bekent gemaakt was...om welke reden dan ook  :weetnie

Jammer hoor, snap dit niet echt  :mmm

Link to comment
Share on other sites

Guest Snuffeltje

Wat uitleg en transparantie was wel fijn geweest inderdaad...

Ik vond het een leuke 'gig' en de kleurtjes ook wel makkelijk in de shout.

Winkeliers ook geen kleur meer. Het waarom heb ik ook hiervan gemist, maar dat kan ook aan mij liggen. Ben even afwezig geweest.  :worship

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Ten eerste omdat degene al een tijdje online is en niet normaal reageert op een vraag van forumleden.

Alleen ff een reactie op dit Huipio: of diegene wel of niet on-line is heb ik niet bekeken: ik zie wel dat er allerlei 'dingetjes' veranderd zijn op deze site qua uiterlijkheden: een rechtstreekse FB-like-knop per topic bv, iets met extra berichtjes onder deze topics en ook een snel-mogelijkheid om naar berichtjes te 'springen': ws allemaal dingen waar onze ICT-er momenteel heel erg druk mee is..

Link to comment
Share on other sites

Gisteravond is er in de shout een flink conflict geweest tussen de beheerder en het oliespuitje opperhoofd.

Gevolg: Geen oliespuitjesclub meer, geen aalmoezenier meer en hele geschiedenissen die verwijderd worden.

Onafhankelijk van wie er gelijk heeft in dit conflict, vind ik het schokkend dat deze beslissingen worden genomen geleid door emotie en persoonlijke gevoelens. Voor mijn gevoel maakt dit het  hele forumgebeuren een beetje een wassen neus.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er vanmorgen wel eea over gelezen maar volgens mij is dat allemaal van de site af gehaald..

Jep.. complete shout was verdwenen, vanished, in rook opgegaan.. en dat mag dan blijkbaar..  :protest

De shout was gisteravond al gewist, de rest vanmorgen...

Link to comment
Share on other sites

Guest Briggitte

Ik mag dus eigenlijk gewoon heel blij zijn dat ik bijna nooit de shout lees Alexis..

* wat een ellende :sip *

:huilt

Link to comment
Share on other sites

Guest Fjolle

Het hele oliespuitjes-verhaal zit mij heel erg in mijn gevoel. Dankbaarheid naar de pioniers van het elektronisch roken, waar ik de maker van het spuitje, maar ook mensen als Karlo (en iedereen die ik hier niet met name noem nu, waarvoor mijn oprechte excuses) heel erg dankbaar voor ben. Dit is de reden geweest dat ik het spuitje gekocht heb. Een mod van laaglandse vindingrijkheid die het nu na al die jaren nog steeds perfect doet, met een serviceniveau dat in de tegenwoordige wereld ongehoord is. Het is de dankbaarheid die het voor mij zo waardevol maakte om het spuitje te kunnen kopen en met trots de titel oliespuitjesclublid liet dragen...

Het is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat er in dit geweldige forum, met iedereen die zo warmhartig voor elkaar klaar staat, zoiets opeens gebeurt zonder uitleg van reden erachter. Hier merk ik opeens in mijzelf een 'ik wil niet meer de vrije tijd die ik heb, op dit forum ronddwalen..'

Lieve mede-dampers, we zijn toch 1 met zijn allen en als we verdeeldheid gaan zaaien hier, verliezen we zeker de strijd.

De geschiedenis van dit forum gooi je toch niet zomaar overboord? Het feit dat er een forum-aalmoezier is/was, etc. betekent toch ook iets in de niet-anonimiteit van dit forum? Ja nieuwe leden snappen zoiets misschien niet, maar worden al snel wegwijs gemaakt in deze familie hier, wat aan kan voelen als een heel warme deken.

En ik snap dat het forum steeds groter wordt, misschien wel te groot, maar die verbondenheid en die grappige dingetjes die dit forum nu juist persoonlijk maakt, gooi je toch niet zomaar weg, zonder opgaaf van reden...

Sorry, just my 2 cents en ik ben er goed beroerd van.

Link to comment
Share on other sites

Beste Forum Leden,

Het oliespuitjes clubje is opgeheven of eigenlijk verborgen gemaakt omdat er tegenwoordig nog maar 1 verkoper is van het oliespuitje.

Dit heeft eigenlijk helemaal niets te maken met wat er tussen mij en Priest voorgevallen is.

Ik heb het clubje al die tijd laten bestaan omdat naarst Priest ook Animal en Ingridje het oliespuitje nog verkochten.

Animal en Ingridje zijn er beide mee gestopt wat tot gevolg heeft dat er nog maar 1 verkoper van het oliespuitje is.

Ik heb Priest hierop zelfs nog een pb gestuurd met daarin het advies een 2e verkoper te vinden.

Ik hoef niet uit te leggen dat dit dan een verkapte vorm van reclame is.

Daarom heb ik besloten alles gelijk te trekken.

Uiteraard begrijp ik dat sommige het hier mee wel mee eens zijn en andere totaal niet.

Iedereen tevredenstellen is helaas onmogelijk.

Met betrekking tot communicatie ben ik hier zeker in te kort geschoten.

Met vriendelijke groet,

Sander

Link to comment
Share on other sites

Even op persoonlijke noot, want de meeste forumleden hebben al via andere verkopers  een spuitje in het bezit.

dus ik spreek nu  even niet als nieuw komende shophouder.

De club was van forumleden zonder voordelen of sponsoring van welke verkoper dan ook.

En is dat ook nu nog...

toen piet alleen verkocht was hij toegestaan...toen ingridje verkocht was hij toegestaan.....

nu ik verkoop moet hij weg..

volgens sommige berichten omdat het niet te verkopen is tegenover de andere verkopers...

Maar......de club is van leden van dit gebruikers forum, waarop verkopers een plaats maar geen voorkeurs positie hebben.

Dus het stellen van de grief van enkele verkopers, boven 90 club-leden, die ook forum leden zijn, zou tegen de beginselen van dit forum indruisen.

Ik zal mij hier verder niet over uitlaten omdat men misschien denkt dat ik er persoonlijk gewin bij zou hebben.

Maar ik wilde dit toch even duidelijk hebben voor er weer indianen verhalen ontstaan.....:priest

Link to comment
Share on other sites

Het oliespuitje clubje heb ik terug gezet.

Hier en daar ontbreken nog wat leden aanvragen kan zoals gewoonlijk bij priest.

Dit zijn allemaal mods, ereleden, kb redacteuren en verkopers.

Mijn excuses voor het verwijderen van het clubje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...