Jump to content

lavatube


Guest ditto

Recommended Posts

ik zag hier nog geen review staan over de lavatube, dus ik zet er maar eentje neer :)

ik heb sinds vorige week een lavatube

http://www.dampen.nl/nl/old-goat-mods/115-lavatube-kit.html

ook al was ik niet van plan er een te kopen, ik zat meer te denken aan een provari (maar die vind ik ook niet zo mooi)

toen ik hem zag staan in de winkel vond ik de lavatube helemaal niet zo lelijk als ik hem op de foto's vind,

en eigenlijk met een tube tank erop zoals deze http://www.dampen.nl/nl/smok-tech/112-j-tank.html ziet hij er behoorlijk leuk uit zelfs  :trilt

ik had al een e-power, waar ik op zich best tevreden mee ben, en daarna een VV volt box-mod, en dat was de reden dat ik op zoek was naar een VV tube mod

omdat het soms heel fijn is om op een hogere volt te roken, wat iets zwaarder is, en wat meer gier geeft ook voor de liquids met minder of geen nicotine

de lavatube voelt erg solide aan, en het is een vrij simpel systeem, heel erg gemakkelijk om van volt te veranderen

het voldoet voor mij dus op alle fronten

behalve dat hij zwart is, maar daar kan ik altijd nog overheen verfen of plakken

een aanrader dus voor mensen die iets groters en stevigers zoeken dan de kleine pen-stijl sigaretjes,

de batterij gaat zeker een dag mee (of langer)

en met een tankje erop heb je ook geen omkijken naar bijvullen, druppelen etc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heb hem sinds gisterenavond ook in gebruik.

Wat een kanjer,zeg!

Doordat ik luchtweginfectie heb,heb ik hem nog niet hoger dan 4V durven gebruiken  :grins

Zelfs op 3,6 v in combinatie met een dual coil cartomizer damp/giert hij perfect!

Waaw!

Verdere ervaringen later als ik voltage wat kan opschroeven  :knipwink

Maar de eerste bevindingen zijn positief!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Dominick007

heb hier al veel positieve reacties over gehoord, ik weet dat het mss een domme vraag is maar hoe lang doen jullie met de batterijen en welke cartomisers/atomisers gebruiken jullie

Link to comment
Share on other sites

Guest Partysmoker

ik weet dat het mss een domme vraag is maar hoe lang doen jullie met de batterijen en welke cartomisers/atomisers gebruiken jullie

Dominick007

als je nu een EGO hebt met een 650mah batterij dan doe je ongeveer ( als de lavatube op 3.7V ) staat er een 3x langer mee.

hoe hoger je gaat met het voltage des te sneller is de batterij leeg !

Het is een goede "batterijhouder" maar hoger dan 5V hoef je niet te gaan , is wel leuk dat hij tot 6V kan maar is nergens voor nodig.

prive gebruikte ik een mini lavatube met een Cone clearomizer ( sind korte tijd een CE10 tank ) erop maar dan hoef je al niet hoger dan de 4V te gaan om

een flinke gier en damp te krijgen , hoger is beter voor de verkopers , gaat er de liquid sneller doorheen  :fluit

Link to comment
Share on other sites

Guest Partysmoker

Als je het vergelijk neemt van een 650mah van bv een Ego dan wel ongeveer.

In een lavatube zit een batterij van 2200mah ( en er zijn er nog van bijna 3000mah )

Maar zoals boven beschreven moet je dan wel op de 3.7V blijven  :knipwink

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...