Jump to content

Welke Dekang liquids geven meeste gier?


fiekesof

Recommended Posts

Komt me bekend voor, heb ondertussen 12 flesjes staan in die korte tijd dat ik e rook.  Ik vind de mocca heerlijk, geeft voor mij genoeg gier maar ik was een lichte sigaretten roker. Heb nog 3 flesjes staan om te proberen. Wordt vervolgd dus  :onschuldig

Link to comment
Share on other sites

Tot hiertoe gebruikt:Pal Mal: lekker

                            USA mix: ok

                            Gold en Silver: lekker

Andere liquids komen er in de loop van de week/weken aan  :yeahh

Link to comment
Share on other sites

ik heb in de wandelgangen gehoord dat fruitsmaakjes aardig gier geven, maar mss dat een ander je daar meer over kan vertellen want ik ben meer van de tabakssmaken. :jahsmke

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ben sinds kort verslaaft aan cherry....

Ja echt ik had het nooit gedacht, rookte namelijk cabellero en das toch best een peuk.

Maar eens een test flesje bij monk besteld en inmiddels haar leeg gekocht  :onschuldig

Goede gier met een heerlijke zoete afdronk :egypt

Aarbei ging ook wel, vond ik iets minder. :neenee

En ik heb nog een flesje juicy peach staan, niet mijn smaak.

Als je het wilt kan ik het opsturen naar je  :jazeker

Hoor het wel

Link to comment
Share on other sites

Omdat ik wel een beetje van het "zelf maken" (DIY) ben, is me na veel proeven, uitproberen, 1 ding wel duidelijk geworden: als ik zoete smaakstoffen gebruik( banaan, kers, aardbei, caramel), heb ik sneller gier, dan wanneer ik de anders smaakstoffen gebruik ( notenvarianten enz.). Hoe zoeter de smaakstof, hoe meer gier.

Maar dan heb ik het wel over SMAAKSTOFFEN, die ik zelf toevoeg aan een smaakloze basis!  :jazeker

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ben sinds kort verslaaft aan cherry....

Ja echt ik had het nooit gedacht, rookte namelijk cabellero en das toch best een peuk.

Maar eens een test flesje bij monk besteld en inmiddels haar leeg gekocht  :onschuldig

Goede gier met een heerlijke zoete afdronk :egypt

Aarbei ging ook wel, vond ik iets minder. :neenee

En ik heb nog een flesje juicy peach staan, niet mijn smaak.

Als je het wilt kan ik het opsturen naar je  :jazeker

Hoor het wel

PM!

Link to comment
Share on other sites

Guest cricque

Ik heb ondertussen op een maandje of 2 zo een 20 soorten getest

Gold & Silver qua tabaksmaak en JoyeTech MAB waren toch de beter volgens mij

En gewoon menthol

Op een gewone atomizer op een 510-t zijn deze niet slecht, maar met een Low reistance, yummie

Gebruik nu wel al een tijdje LR atomizers en ook LR cartomizers, en met die cartomizers is het toch echt wel een gevoel van wow

Moest ik nu nog iets vinden dat echt op L&M lijkt

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de afgelopen ruim 2 jaar al heel wat liquids geprobeerd. En sinds ik geen nicotine meer damp, heel veel geprobeerd op het gebied van gier...........het blijft echt een lastige! Non liquids geven mij het gevoel dat ik lucht hap, vreselijk!

Maar goed, moest toch van die nicotine af..........en heb gelukkig de herbal ontdekt. Deze geeft me de gier die ik wil.........het gevoel wat ik ook kreeg als ik een hijs van mijn shagje nam.

Ik meng het gewoon met welke smaak dan ook........en het is voor mij echt de uitvinding van de eeuw :grins

Nu blijkt dat er TOCH nicotine in zit, ondanks het duidelijke ZERO op het etiket.......maar goed, das een ander verhaal. Ik ga er maar van uit dat dit gewoon 'natuurlijke' nicotine is( uit bijv.aubergines), en geen kunstmatig toegevoegde nicotine.  :grins

Wat me bij het zelf brouwen van liquids ook opgevallen is, hoe zoeter de smaakstof, hoe minder Herbal ik hoef toe te voegen. Bijvoorbeeld banaan van Lorann.........dat is mierzoet, maar geeft ook gier.........

En zo zijn er nog wel een paar.........cotton candy(ook van Lorann), is er ook zo eentje! :jazeker

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Skull88

De sterkste gier is met stip Mary Jane van Easy Liquid, 11mg en ik begon te hoesten, wat gier betreft maakt het zijn naam zeker waar.  :shock

Smaak is een ander verhaal...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...