Jump to content

Damp wiki


Guest Cameljunkie

Recommended Posts

Guest Cameljunkie

Ik heb zojuist het domein dwiki.nl geregistreerd. Ik ga daar een dampwiki opzetten met wiki software en die ga ik vullen met kennis die ik verzamel. En net als bij wikipedia wil ik m ook openstellen voor andere mensen die wat te melden hebben over dampen.

:bakkie

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ter Info: volgende link ben ik eens op gestuit

http://nl.wikipedia.org/wiki/E-sigaret

Au! Wat een achterhaalde informatie staat daar... Dat zie ik zelfs, als damp-beginneling.

Ik ben heel voorzichtig wat informatie gaan updaten. Ik doe het stukje bij beetje - wanneer je alles gaat herschrijven, sta je voor je het weet te boek als partijdig. En daarnaast: het doel van Wikipedia is om alle gezichtspunten te geven. Beetje bij beetje doen, dan breekt het lijntje niet.

Link to comment
Share on other sites

Ter Info: volgende link ben ik eens op gestuit

http://nl.wikipedia.org/wiki/E-sigaret

Au! Wat een achterhaalde informatie staat daar... Dat zie ik zelfs, als damp-beginneling.

Ik ben heel voorzichtig wat informatie gaan updaten. Ik doe het stukje bij beetje - wanneer je alles gaatherschrijven, sta je voor je het weet te boek als partijdig. En daarnaast: het doel van Wikipedia is om *alle* gezichtspunten te geven. Beetje bij beetje doen, dan breekt het lijntje niet.

Mooi initiatief!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik kwam als newbie eens op dit topic kijken en ik vraag me iets af. Dit hele forum is toch een kennisbank voor dampers?

Toen ik me aan het oriënteren was kwam ik bij het googelen naar de meest uiteenlopende damp-zaken 9 van de 10 keer ook al op dit forum terecht. (Compliment!) We hebben dus al Google enz. en het forum heeft ook een goede zoekfunctie, dus uiteindelijk redden we ons allemaal wel.

Maar als je graag een wiki-vorm en een aparte damppagina wilt dan maak je toch een pagina Dampen aan op Wikipedia??

Met in de forum-index een link daar naartoe.

http://nl.wikipedia.org/w/index.php?search=dampen&title=Speciaal%3AZoeken

Enne, even flauw zijn hoor Cameljunkie, maar ik keek net naar dwiki.nl ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Bappie-NL

Enne, even flauw zijn hoor Cameljunkie, maar ik keek net naar dwiki.nl ...

Niets flauw aan, dit is gewoon vaak hoe het gaat.

Voor wie zich nu afvraagt of je informatie hebt gemist,

http://www.dwiki.nl bestaat uit niets meer dan een tekst die het volgende vermeld:

DIT IS EEN DOMEIN

Dwiki staat waarschijnlijk voor Dode Wiki... :lol

Maar het zette me wel aan het denken, zou een wiki voor mij als regelmatige bezoeker van dit forum een toegevoegde waarde zijn? Nee, ik denk het niet. Ik vind een wiki heel wat anders dan een forum. Op een wiki zoek ik louter en alleen informatie en ben ik weer weg, op een forum vind ik het contact met andere gebruikers juist zo leuk. Hierdoor lees je ervaringen en dat maakt het voor mij een stuk leuker. En natuurlijk lees je ook grappen en grollen, dat zorgt nog wel eens voor gierende hardkleppen van het lachen... Nou dat kan ook geen kwaad...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik zou best een wiki willen, maar mijn ervaring is dat er heel weinig schrijvers zijn. Was wiki-mod op een redelijk groot forum met een redelijk uitgebreide wiki, maar de laatste jaren moesten we steeds aan de weg timmeren voor bijdragen.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al langere tijd bezig een wiki op te gaan zetten, Alleen ontbreekt het me gewoon echt aan tijd.

En ik denk dat bij de meeste personen dit ook het probleem is

Welkom bij de club ikbat! :lol

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al langere tijd bezig een wiki op te gaan zetten, Alleen ontbreekt het me gewoon echt aan tijd.

En ik denk dat bij de meeste personen dit ook het probleem is

Ik wil je wel helpen, maar wel na 20 januari... ik ben nu aan het verhuizen dit dat... met een kleuter van 3,5 is dat helemaal fantastisch... boor hoog wegleggen... hup kleuter onder de houtlijm... houtlijm hoog wegleggen, kleuter latex wit.... latex hoog wegleggen, boor zoek.. waar is die f*cking boor... aha daar op die plank... wie legt zo'n ding nou zo hoog weg.... man man

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Tikkels

:fluit zag al een paar keer in andere toppics voorbij komen "dat is wel wat voor de wiki". en ik maar steeds vragen wat dat toch is. Open ik met een duf hoofd het forum en zie ik het gewoon bovenaan staan  :lol

Ik werk heel graag mee. GEWELDIG IDEE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Een tijd geleden was er een aanklikbaar "Wiki" knop maar ik zie het niet meer, moet ik naar de opticien?

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en zie nu pas in de linker kolom van de indexpagina het 'wiki' blokje(hoe noem je zo iets?) staan  :bedankt  :duim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...